כל 21 ימים -המשך לחייל שלי מחיל המודיעין -הקדמה

31/05/2014 1016 צפיות 2 תגובות

היי אני כרמל ,אני בת 17 בקרוב .. אני הבת של מאי .זוכרים אותה לא?כן,היא הבת זוג של עילאי,אבי היקר. אני באתי לספר לכם על מקרה מדהים.. סיפור אהבה.. כמובן.. בקיצור אציג לכם את הדמויות העיקריות
אז ככה : אני כרמל,כמו שאתם זוכרים ,מהתיאור שאמא תיארה אותי,יש לי שיער חלק ושחור,ועיניים כחולות וגדולות . אני לא מאוד גבוהה..בערך מטר 67 אני יחסית רזה .אני שוקלת כ55 .. אני מלאה במקומות הנכונים . אני פריקית..הדבר שאני שונאת ביותר הוא שמפריעים לי בבוקר עם הנס קפה והסיגריה…שאני מתעוררת בבוקר אל תדברו אליי!אני מבריזה מהשיעורים חופשי..לימודים לא אכפת לי מהם…הדבר שאני הכי אוהבת הוא את ירדן!אחותי הקטנה והמתוקה!ואת חברותיי הטובות ביותר מור ורומי!
אם אתם זוכרים..מאי ועילאי..אמא ואבא שלי.ואחיי התאומים הראל ואדר ..אם אתם זוכרים אדר היה החבר הטוב ביותר של אמא שלי הם תאומיים זהים.הם קיבלו את הגנים של סבתוש שלי ..מצד אמא.. ונולדו בלונדינים הם בני 10 .
ואחותי הקטנטנה ירדן בובה מתוקה.היא בת 5 .אהבה שלי…דומה לי כמעט שתי טיפות מים..גם לה עיניים כחולות ושיער שחור ..ילדה מתוקה שהיא באמת החיים שלי.. כל יום אני אונסת את הדבר המתוק ההוא בנשיקות!
רומי חברתי הטובה ביותר בת 16 שיער בלונדיני מתולתל ועיניים ירוקות ..מתוקה ועדינה..את האמת אני לא יודעת מה היא מצאה בי בתור פריקית מוזרה היא אוהבת אותי ומנסה להיות כמוני.. היא תומכת בי במה שאני צריכה ומנסה להכניס בי מוטיבציה ללמוד
מור חברתי השנייה הטובה בת 15 וחצי פרחה קטנה אבל חמודה ממש …בנים נופלים לרגליה …וזה גורם לקנא..קצת זונה את האמת… היא ג'ינגית עם עינים כחולות יש לה שיער חלק וארוך עד התחת ..היא אדירה ומגניבה..אך לפעמים חושבת את עצמה ומושפעת מהחברה… שלושתינו ביחד חברות אמת ..שלישיה אמיתית..
גולן האדם ששינה את חיי…ערס קטן…ואפילו על גבול העבריין …הנער המדהים ביותר בכל חלקי תבל….בכל היקום…הנער המושלם ביותר …. נשמה יפה שלי…הוא בלונדיני עם שיער חלק בתספורת מארינס לא קצוצה מאוד מאוד ויש לו עיניים שחורות…הוא מתאמן וגופו שרירי …הוא אדם מושלם…גם הוא בן 17 ..ולא נראה שהוא שם על הלימודים בכלל…
בקיצור אתם תכירו אותנו טוב טוב …בתכלס…אני אישה טובה אם אנשים ידעו איך להגיע אל ליבי …נכון שאני קרה כקרח…אבל מתישהו הקרח יימס..אני בטוחה…אבל כן..אני מודה שאני גם רעה… תודה לכם על ההקשבה …כרמל לוי…
המשך בימים הקרובים .


תגובות (2)

האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני מתה זה נשמע קטלני מוות תמשייכככייייייייייייייייייייייי

31/05/2014 18:52

מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

31/05/2014 21:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך