rotem444
בגדים- (מוזמנים לדמיין, אבל זה פחות או יותר הכיוון): אלנור- http://picture-cdn.wheretoget.it/z3btl2-l-610x610-shorts-shirt-high-waisted-short-lace-white-tank-top-lace-top-short-denim-tumblr-frills-top.jpg http://3.bp.blogspot.com/-z_VJcDKjPDk/TuVfWWGjgaI/AAAAAAAAKPE/M0eiJwPk9Lo/s400/tumblr_lrt5ffotrF1qdoa2ro1_500.jpg אמה- http://fashionhotbox.com/wp-content/uploads/2013/12/3.jpg (רק להמחשת המשבצות הקשורה) http://www.rustyzipper.com/full/214779.jpg http://beautystation.com.mx/site/wp-content/uploads/2012/08/bustiers1.jpg (חולצה מימין למעלה) http://data2.whicdn.com/images/27854614/large.jpg

כמו אח גדול, או קצת יותר מזה – פרק 25-26

rotem444 01/04/2014 2252 צפיות 7 תגובות
בגדים- (מוזמנים לדמיין, אבל זה פחות או יותר הכיוון): אלנור- http://picture-cdn.wheretoget.it/z3btl2-l-610x610-shorts-shirt-high-waisted-short-lace-white-tank-top-lace-top-short-denim-tumblr-frills-top.jpg http://3.bp.blogspot.com/-z_VJcDKjPDk/TuVfWWGjgaI/AAAAAAAAKPE/M0eiJwPk9Lo/s400/tumblr_lrt5ffotrF1qdoa2ro1_500.jpg אמה- http://fashionhotbox.com/wp-content/uploads/2013/12/3.jpg (רק להמחשת המשבצות הקשורה) http://www.rustyzipper.com/full/214779.jpg http://beautystation.com.mx/site/wp-content/uploads/2012/08/bustiers1.jpg (חולצה מימין למעלה) http://data2.whicdn.com/images/27854614/large.jpg

***נקודת המבט של אלנור***

עבר כמעט יותר מחודש מאז. יותר מדי זמן.. סיפרתי לונסה את כל מה שסיפרתי לאמה יום אחרי.. היא הגיבה בדיוק אותו הדבר. ניחמה אותי והבינה. טוב.. אולי לא סיפרתי להן בדיוק לגמרי הכל.. אני עוד לא מסוגלת לספר להן את החלק בו שכבתי עם ג'ייק. לא חשבתי על זה מלא זמן. אני לא מסוגלת אפילו להבין את זה בעצמי. אני יותר מדי מתביישת בזה, ומתחרטת, המון… זה היה אמור להיות הפעם הראשונה המושלמת שלי.. לא איתו. יותר מדי מתביישת בזה כדי לספר למישהו. אבל אני יודעת שכשאהיה מוכנה אספר להן.. רק לא כרגע..

לא ראיתי את ג'ייק יותר מחודש. אני חייבת להודות שיש בי צד אחד שמת להיתקל בו במקרה, למרות שאני יודעת שאיכשהו זה גם הדבר האחרון שאני רוצה. לפעמים הוא בא אלינו בשביל טובי, אבל זה קורה כשאני לא בסביבה. הכי הרבה שהצלחתי 'להתקל' בו היה כשאני בדיוק יצאתי מהדלת של הבית שלי והוא ישב אצלנו במטבח. אבל לא באמת הספקתי לראות מה המבט שלו אומר.. היה לי מזל אם בכלל יכולתי לראות איזה חולצה הוא לבש..
או שהייתי יוצאת לכיוון המכונית שלי והוא בדיוק היו בחצר של הבית שלו. זה קשה שהוא גר 15 צעדים מכאן, ואני בכל זאת לא נפגשנו ליותר מחודש.
אלנו ואמה דאגו לקחת אותי כל שישי לבר או הופעה או מסיבה רק בשביל שנוכל להשתכר המון ולשכוח מכל העניין. אני חייבת להודות שזה עוזר, אבל רק באותו הערב בדיוק ובבוקר הכל חוזר אלי. אז זה שווה את זה רק לכמה שעות האלה. כבר דיי חזרתי לשגרה. אני ישנה יותר טוב בלילות, לא חושבת עליו כל רגע ביום שלי ולא כל דבר מטומטם מזכיר לי אותו.. זה קל יותר, אבל אני לא אומרת שלגמרי.. אין יום שעבר בו לא אמרתי קיוויתי שהוא יהיה מה שאני חולמת שהוא יהיה, הבחור המושלם בשבילי, אבל הוא לעולם לא יהיה.. הוא רק צריך 'להתרענן' כל כמה זמן.. אני לא מאמינה שהוא היה כזה זבל עד שהוא החליט בשבילי שהוא יהיה הראשון שלי.. אני יודעת שאני הסכמתי לזה, אבל זה היה רק בגלל שלא ידעתי מה הוא באמת… אני כזאת טיפשה, יותר מדי טיפשה.. וכל כך מאוכזבת מעצמי.

הגיעה עוד יום שישי, ויש הופעה שכל הבית ספר שלי מדבר עליה, אפילו כל השכונות באיזור.. כנראה הולכים להיות שם המון אנשים, ובטח את כולם אני הולכת להכיר. אמה וונסה כבר הזמינו לנו כרטיסים, והאמת, שלא ממש היה לי חשק ללכת הפעם.. אבל אני יודעת שאמה וונסה לעולם לא ייתנו לי להישאר בבית ביום שישי כמו ממורמת ולחשוב יותר מדי על דברים שיגרמו לי לעשות דברים מטופשים. אמה אוהבת לצאת לדברים האלה אפילו יותר ממני וונסה. כל ערב היא מבלה עם כמה בחורים שונים. היא פשוט מחפשת סטוצים, היא אוהבת את זה.. אפילו שהיא הייתה כבר בכמה מערכות יחסים בעבר, היא רק ארוצה לוולות לפעמים. אפשר להגיד הרבה דברים על אמה, אבל אני יודעת שאפילו לה יש גבולות… היא יודעת מתי לעצור. לפעמים אני ממש מקנאה בה. הלוואי והיה לי את האומץ להשתולל ככה עם הרבה בנים בערב קצר אחד.. אבל אני כזאת.. אני אולי אהיה מסוגלת רק אחרי כמה שוטים טהורים.

התארגנו אצלי בחדר, לפני ההופעה הקרובה.. לבשתי ג'ינס קרעים קצר גבוה יחד עם חולצת בטן לבנה ומיוחטת. נעלתי מגפי עקב גסות עם ציורים של פרחים עליהן שהשאלתי מוונסה והרמתי את השיער שלי לקוקו עצלני וגבוה.
וונסה לבשה חצאית גבוה יחד עם טופ-חולצת בטן שחורה עם קווים מסובכים ומגניבים בגבה יחד עם נעליים שהיו דיי דומות לשלי.
אמה לבשה מכנס מחויט לבן גבוה יחד עם חולצת בטן לבנה צמודה מצד יחד עם נעלי עקב שחורות נוצצות עם קשר של בד מלפניהם. בנוסף היא קשרה חולצה משבצות בכופתרת סביב המותניים שלה. אני חייבת להודות שממש אהבתי את הנעליים, אולי אשאיל אותן יותר בפעמים הבאות. סיימנו להתארגן וירדנו למטה. (הבגדים של הבנות בקישורים למטה).
"אולי לא אלך…?" שאלתי את הבנות לפני שיצאנו בפעם האחרונה אבל הן פשוט צחקו עלי וגררו אותי למונית שחיכתה בחוץ. נכנסנו אליה והתחלנו לנסוע. כשירדנו עמדנו בתור לכניסה וכשהגענו לשומר בכניסה הבאנו לו את הכרטיסים והוא הכניס אותנו מיד. אני חייבת להודות שהעקבים הגסים והכבדים האלה העלו לי את הביטחון ובנוסף העלו לי עוד 6 סנטימטר. נכנסנו לתוך הביתן הרועש. המוזיקה הייתה חזקה ועצמתית והיה חשוך. המון אנשים זיהיתי בפנים, וחלקם שלא.. חלק רקדו, חלק ישבו, חלקם השתכרו כמו משוגעים וכמה שסתם התנשקו בכל פינה.
אמה לקחה אותנו ישר לבר והתיישבנו כשהזמנו שוטים לכל אחת אחד. החזקתי את הכוסית הקטנה שקיבלתי ושאבתי אותה במהירות, מרגישה את הטעם החריף והשורף זולג לי בגרון וכבר הרגשתי יותר טוב. שתינו עוד אחד כזה כעבור זמן מה והרגשתי שאנחנו כבר צוחקות ונהנות.. יחד עם זאת התחלתי לאבד את תחשות הזמן שלי. כעבור כמה זמן מצאתי את עצמי משקפת על החדר הענק המלא באנשים שרוקדים וכמעט נפל לי הלב לתחתונים כשראיתי את ג'ייק, טובי, בן, איתן ועוד כמה מהחברים שלהם נכנסים, נראים טוב מתמיד, ולעזאזל עם זה.. ג'ייק היה נראה פשוט שווה. הוא לבש גופייה פשוטה עם מכנסי ברמודה ואולסטר לבנות. השרירים שלו בלטו מחוץ לגופיה והשיער הבהיר שלו היה נראה מדהים עם העור הכהה המהמם הזה… לעאזעזל עם זה אלנור! תפסיקי לחשוב ככה!

"אמה!" ישר צעקתי לה כנגד המוזיקה החזקה, היא השעינה את הראש שלה קרוב יותר אלי כדי שתוכל לשמוע אותי אחרי לגמה עוד שוט מהיר ליידי. "ג'ייק וטובי כאן!" צעקתי מתחילה כבר להילחץ. היא הסתכלה מסביב ומצאה אותם עם העינים שלה. ואז חזרה להסתכל עלי. "אז עכשיו זאת ההזדמנות שלך להראות לו שהכל בסדר איתך ועברת הלאה. פשוט תהני ותתעלמי מהם!" היא שתתה עוד שוט. ברצינות? היא שותה כל כך הרבה ברצף, זה משוגע, ומסוכן.. אבל אני מכירה את אמה, היא כבר רגילה לזה.

"אבל אם טובי רואה אותי שותה אני מתה!" צעקתי לה בחזרה. "אפשר גם להינות בלי לשתות!" היא צעקה בחזרה כדי שאוכל לשמוע אותה מספיק טוב אבל מצאתי את עצמי מגלגלת עיניים שהיא שתתה עוד אחד. "הא כן?? אז למה את שותה??" שאלתי והיא צחקה טיפה. "כי אני הולכת להביא בבנים. אני צריכה את זה" היא חייכה חיוך חצוף וקמה מהכיסא שלה לפני שלקחה עוד שוט. "אני הולכת לרוקד. שיהנה לכן ערב מדהים בנות! ניפגש בהמשך" היא קרצה והלכה לקהל ההמון הרוקד לצלילי שירי INFECTED MUSHROOM שהתנגנה בהופעה החיה יחד עם שאר מליון האנשים הרוקדים. "רוצה לבוא לרקוד?" וונסה צעקה לי ושאלה כשיישבה ליידי עם חיוך מתוק עם השפתיים. חייכתי אבל סירבתי. ירד לי לגמרי כל המצב רוח להיות כאן.. אם הייתי יודעת שג'ייק יהיה כאן לא הייתי מגיעה מלכתחילה. היא ירדה מכיסא הבר והלכה לירקוד. נשארתי לשבת על הבר, מסתכלת ממולי על אח שלי וחבריו. אני רק מקווה שאף אחד מהם לא ישים לב אלי כשאני כאן.

הייתי בטוחה שהוא ילך להתנשק עם כל בחורה אפשרית שהוא ייתקל בה הערב אבל הופתעתי לראות אותו מנפנף כל מופקרת שהתיישבה עליו או התחילה איתו. הוא היה אדיש אליהן וגירש אותן משם. מה ?
החלטתי שהוא בטח מתכוון להשתכר לפני זה כדי שיוכל להיפרד מהן יותר בקלות ובטח אז יביא בהן או משהו.. כי זה ג'ייק, זה פשוט מה שהוא עושה. שמתי לב שאני בוהה בו כבר זמן מה ולא אהבתי את זה, לקחתי שוט אחד אחרון מהיר, מוודאת שטובי לא מסתכל וקמתי מהבר. יצאתי החוצה מהביתן, מחליטה להרגיש קצת אוויר נעים.
יצאתי החוצה והתחלתי ללכת על הדק שהשקיף אל הים, אני אוהבת את איזור המרינה הזה. הבריזה הייתה אוויר חם שליטפה אותי ולא ידעתי למה בדיוק אני פה… אולי זה בגלל שמצד אחד לא היה לי חשק לרקוד ומצד שני לא יכולתי פשוט לשבת על הבר ולהמשיך לבהות בו..
מצאתי את עצמי חושבת על המון דברים, ופתאום היכה בי פלאשבק של היום שהיה אמור להישאר הלילה הכי טוב שחוויתי.

***פלאשבק***

יכולתי להרגיש את היידים שלו מלופפות שסביב גבי התחתון, מחזיקות אותי שלא אפול בזמן שהרגליים שלי היו מסובבות לו חזק סביב המותניים. הרגשתי את הלחיים שלו מתחממות בעזרת היידים שלי כשהשפתיים הרכות שלי היו מוצמדות לשלי. הוא סחב אותי למעלה לחדר שלו ופשוט נשען את הדלת רק כדי שתסגר, לא מוכנים לשנייה להפריד את השפתיים אחד מהשני. הרגשתי את היידים שלי משחקות לו בשיער כנגיעות הלשון שלו על שלי כשהוא גנח. חייכתי למודעות שיש לי השפעה עליו. הקרבנו למיטה כשהוא נשכב עליה ואני התיישבתי עליו. שתי הרגליים שלי בשני צידי הגוף שלו צמודים קרוב ואפילו מחבקים אותו. היידים שלי היו מונחות על החזה שלו כשהיידים שלו נגעו לי בגב התחתון, מלטוף לי את העור שמתחת לחולצה.

הרגשתי אותו מחבק אותי, דואג שאני אהיה כמה שיותר צמודה לשלו. החזה שלנו פשוט נלחץ אחד בשני והשפתיים אפילו יותר. ההרומונים שלי השתוללו והרגשתי שהגוף שלי עולה בלהבות. הנשימות שלי התחילו להיות יותר ויותר מהירות. הוא עבר מהשפתיים שלי לעצם הלחיים ומשם לצוואר. הרגשתי את עצמי נאנחת מההרגשה המדהימה שזה נתן לי והרגשתי אותו מחייך לי בתוך הצוואר. תפסתי את החולצה עם שתי היידים שלי תוך כדי שחיבקתי אותו והורדתי אותו לאט, מרגישה עם היידים שלי את החזה החשוף שלו… פאק, זה פשוט מושלם. אף פעם לא חוויתי משהו כזה, הכל כל כך חדש לי. הוא עצר את הנשיקה ונעזר במרפקים שלו כשנשען עליהן והשתכל עלי מקרוב. נשענתי על היידים שלי על החזה שלו כשהוא התרומם, כשעדיין ישבתי עליו.

"חכי רגע אלנור.." הוא אמר מתנשף מכל האקשן שהיה ביננו עכשיו. אבל לא רציתי להפסיק, רציתי להרגיש אותו ממשיך לגעת בי, רציתי להמשיך להרגיש את השפתיים שלו. "את בטוחה שאת רוצה?" הוא שאל ולא הייתי יותר בטוחה שאני רוצה לעשות את זה בחיים שלי כמו עכשיו. אף פעם לא ממש חשבתי על זה, אבל עכשיו אני יודעת שאני כל כך רוצה. ההורמנים שלי לחצו עלי ופשוט צעקו לעוד. לא יכולתי שלא לצחקק טיפה. "ממתי אתה שואל דברים כאלה? חשבתי שכל שני וחמישי יש אצלך בחורה במיטה ואני לא בטוחה ששאלת כל אחת ואחת מהן אם הן 'בטוחות' במה שהן עושות איתך" אמרתי, מרגישה צמרמורת של קנאה שעברה לי בגוף כשחשבתי על מספר הבחורות שהיו כאן בדיוק באותה פוזה כמוני, על המיטה הזאת. כל פעם מחדש אני מזכירה לו את העבר בתור רודף השמלות שלו וזה מבדר כל כך כשהוא מתחיל להתייאש ולהתעצבן. זה פשוט משעשע מה אני יכולה להגיד ?

הוא נאנח והתרומם טיפה, אבל עדיין נשאר באותה תנוחה. "אלנור אולי תעזבי את הנושא הזה כבר..?א' כל, אף פעם, לעולם, בשום רגע אפילו פעם אחת, בחיים לא הבאתי בחורה הביתה. אף אחת, ואני מתכוון אף אחת לא עשתה שום דבר איתי על המיטה שלי. ב' כל.. את צודקת, לא שאלתי את שאר הבנות אם הן בטוחות אבל זה בגלל שהן לא את וזאת לא הפעם הראשונה והמשמעותית שלהן" הוא אמר ולא יכולתי להתעלם מהריח המדהים שלו כשהאפים שלנו היו במרחק של מילימטר קטן אחד מהשני. לא יכולתי שלא להסמיק ואפילו לחייך טיפה ולהנהן. נשארתי בשקט ופשוט הרגשתי את האצבעות שלי מלטפות לאט את החזה החשוף שלו והסתכלתי למטה לפני שהרמתי בחזרה אליו את המבט הנחוש שלי בדעתי. העיניים שלו נשאבו לתוך שלי בדאגה ורצון ויכולתי לדעת שהוא רוצה גם, אבל לא רוצה לזרז את זה.. הצמדתי את השפתיים שלי בחזרה לשלו ושמתי בהחלט לטעום אותו. התנועננתי בישיבה על הגוף שלו וזרמתי עם הנשיקה. מעולם לא הייתי ככה עם בחור בעבר..

הוא ישר סובב אותנו על המיטה ככה שעכשיו אני הייתי זאת ששוכבת והוא מעלי. "בטוחה?" הוא לחש שוב בין הנשיקות וההנחות ואני פשוט ציחקקתי מהפרנואידיות שלו אבל החזקתי לשתי צידי לחייו וקירבתי אותו אלי, נישקתי אותו במטרה לענות לו על השאלה.
היידים שלו נגעו במותניים שלי וזה עשה לי צמרמורת אמיתית. הוא לאט ליטף אותם והוריד לי את החולצה. אני יודעת שאין לי ממה להתבייש מג'ייק, אבל אני עדיין לא ממש מרגישה בנוח עם עצמי להיות רק בחזייה ותחתונים שלי אז הנחתי את היידים על הבטן, מנסה לשכנע את עצמי להרגיש בנוח. הוא החזיק במרפקים של היידים שלי והוריד אותן לצדדים. "שלא תעזי לכסות את עצמך שוב" הוא אמר נשמע רציני כשהסתכל לי בעיניים. "זה רק…. אני… היית עם הרבה יותר רזות ויפות ממני ואנ—" הוא קטע אותי באמצע. "לא! תפסיקי להזכיר את זה. אל תכסי את עצמך ככה שוב לעולם, אין לך שום דבר שאת צריכה להתבייש ממנו אלנור, ובטח שלא בפניי. תעזבי את הבנות שהייתי איתן, זה קרה בעבר, ומה שקורה בעבר נשאר בעבר ועכשיו זה רק אני ואת וזה מה שחשוב. את מבינה?" הוא שאל מסתכל עלי רציני. נאנחתי והנהנתי בשקט. מרגישה את היידים שלו עדיין על המותניים שלי והאגודלים שלו ליטפו אותן לאט. הוא התקרב אלי ממשיך לנשק אותי. יד אחת שלו על המותניים שלי, מקרבת אותי אליו ככל האפשר והיד השנייה שלו על הלחי שלי כשנישק אותי. היד שלו לאט לאט ירדה מהלחי שלי, לצוואר, לבטן ומשם לירך החשוף שלי. צרמתי בכל הגוף והרגשתי את עצמי כל כך רוצה אותו.

"הרגליים הארוכות האלה.." הוא נאנח ונשף בין הנשיקות שלנו. הוא התרומן טיפה והתיישב אבל העדיין התכופף למטה אלי כדי להמשיך לנשק אותי. הידיים שלו הגיעו למטה לתחתונים שלי, ולא יכולתי שלא להסס טיפה כשהוא התחיל להוריד אותן. אני יודעת שרציתי, אבל זה עדיין הבהיל אותי. הוא ישר הפסיק והסתכל עלי. "אנחנו לא חייבים" הוא אמר אבל התעלמתי ממנו והמשכתי לשנשק אותו, כאילו מתחחננת שימשיך. הרגשתי אותו ממשיך להוריד אותם למטה והלב שלי דפק כמו סוס מרוצים. פתאום הרגשתי מדהים. כשהגופות שלנו נצמדו טיפה הרגשתי כאב קל, כאילו ידעתי שזה עומד לכאוב בקרוב אבל זה היה כאב טוב. לא יכולתי שלא לקפץ טיפה מהבהלה של ההרגשה הטובה והמוזרה הזאת ונאנחתי ישר. "להפסיק?" הוא לחש מודאג אבל הרגשתי כל כך מדהים שהעיניים שלי היו עצומות בחוזקה והגוף שלי קפא כאילו סירבתי להוציא נשימה מהפה. "ת—משיך" אמרתי חסרת נשימה כשלא הצלחתי בקושי לדבר. הגוף שלי פשוט התחנן לקבל עוד ועוד מזה. בחיים לא חשבתי שאוכל להרגיש טוב כל כך. השפתיים שלו נישקו לי את הצוואר והרגשתי אותו חודר עמוק יותר לתוכי. זה גרם לי להוציא אנחה גדולה שלא ידעתי שיושבת לי בריאות כל כך הרבה זמן. כל הגוף שלי עלה וירד מהנשימות החזקות. היידים שלי חיבקו לו את הגב, והציפורניים שלי נאכזו בו, משחררות את ההרגשה של הכאב הנעים שחשתי כרגע. זה כאב, אבל בצורה כל כך טובה. זה היה מדהים.. ידעתי שאני מכאיבה לו בכך שסרטתי אותו בגב אבל ידעתי שהוא נהנה מזה כשגנח ממני. הרגשתי את הנשימות שלו על הצוואר שלי וזה גרם להורמונים שלי אפילו להשתולל יותר. ההרגשה המדהימה חזרה על עצמה שוב ושוב כשהוא נכנס בתוכי ויצא מספר פעמים אטיות ועדינות. לא יכולתי לעצור את עצמי מלגנוח ושמחתי שזה רק אנחנו לבד בבית.
בתוך החדר החשוך והסגור הזה יכולתי רק להרגיש ולשמוע. הדבר היחיד שראיתי היו העיניים הזוהרות שלו שהזכירו לי שלווה של אוקיינוס. המגע שלו בכל מקום עלי הרג אותי ולא רציתי להפסיק לעולם. לא היה לי משהו אינטימי כזה עם אף אחד לעולם. לא ידעתי שאפשר להרגיש כל כך וכל מה שאני צריכה זה גבר שרוצה אותי בחזרה באותה סיטואציה.
הלילה הזה היה הלילה הכי מדהים שהיה לי.. משהו שאני לא אשכח לעולם.

מצאת את עצמי יושבת על ספספל מול הים, הרוח ליטפה אותי בדיוק כמו שג'ייק באותו הערב הזה. כל המחשבות על זה וההרגשה של זה חזרו עלי ועשו לי צמרמורות בכל הגוף. הרגשתי כל כך כעוסה, כל כך פגועה.. כל מה שהוא אמר לי באותו היום היה שקר.. מי הוא שיקבע לי שהוא יכול להיות הראשון שלי??
כל כך התביישתי בעצמי… הרגשתי דמעה מתחננת לצאת אבל סירבתי להוריד אותי. אני הולכת לגרום לעצמי להפסיק לחשוב על זה יותר לכל החיים שלי. אני לא מתכוונת להיות שבירה בכל פעם שאראה אותו! אני לא!

קמתי מהספספל והתחלתי לצעוד בנחישות על העקבים הגסים בחזרה לביתן. עברתי בבר כדי לקחת שוט נועז וחזק אחרון ואפילו לא דאגתי אם טובי רואה או לא.
נכנסתי לתוך הקהל הענק והצפוף שעמדו קרוב לבמה הגבוה כדי להיות קרובים ללהקה המנגנת ופשוט פתסתי את הבן המושך הראשון שעבר ליידי. שמחתי שהקהל כל כך עצום וצפוף ככה שאין סיכוי שטובי יזהה אותי מכאן.. רציתי לשכוח, גם אם זה רק ליום אחד.. למרות שידעתי בתוך תוכי שאני רוצה שג'ייק יראה את זה.. אני רוצה לראות אותו מקנא כמו שאני מקנאה כשאני רואה את הבנות הנמרחות עליו. הטעם של הוודקה החזקה שיפשפה לי את הגרון אבל זה היה כל כך נעים. משחרר…

התחלתי לרקוד עם הבחור שהיה נראה נהנה מהמצב ומנצל אותו, אבל לא היה לי אכפת. היידים שלו אכזו לי במותניים כשרקדנו צמוד. היידים שלי היו מלופפות לו סביב הצוואר אבל הורדתי אותן בדרך הכי סקסית שיכולתי למטה על הבטן שלו ומשם ליידים שלו שהיו לי על המותניים והנחתי אותן על התחת שלי.. גורמת לו להינות מכל רגע. הוא נישען קדימה אלי מנשק לי את הצוואר. וכמו ג'ייק, הרגשתי שאני פאקינג צריכה גיוון! כי כמה אפשר להישאר עם מישהו אחד לא??
בלי היסוס דחפתי את הבחור המבולבל ממני ועברתי לאחד אחר שחיבק אותי מאחור, מלטף כל איזור בגוף שלי. הרגשתי סוף סוף כמו אמה, משחוררת ונועזת.. מתחילה עם בנים ורק רוצה להרגיש הורמונים משתוללים ואלכוהול זורם. ידעתי שאני עושה את כל זה רק מתוך הכעסים שלי על ג'ייק והרצון לנער הכל ממני אבל לא היה לי אכפת. מצאתי את עצמי צוחקת כשהסתובבתי לבחור הבא שאני מתכוונת להתחיל איתו ונתקעתי בדמות גבוה שפשוט עמדה בין כל הרוקדים ולא זזה. הסתכלתי למעלה ולגמרי הפסקתי לצחוק כשראיתי את הפרצוף העצבני אבל מאופק של ג'ייק מסתכל עלי מלמטה. הרגשתי את הלב שלי דופק מהר והרגליים שלי רעדו טיפה. היה לנו מבט מביך ושקט לכמה שניות אבל אני לא אתן לו להרוס לי את הערב הזה. התעלמתי ממנו והסתובבתי, מתכוונת לחפש מקום רחוק ממנו כדי להמשיך את מה שעשיתי עד עכשיו, המקום הזה מספיק גדול..

הרגשתי את היד שלו תופסת בזרוע שלי ומסובבת אותי בחזרה אל המבט הרציני שלו. "אנחנו צריכים לדבר" הוא הרים את הקול כנגד המוזיקה הרועשת והעוצמתית שהייתה ברגע. "אין על מה לדבר ג'ייק! בפעם האחרונה שאמרת לי את המשפט הזה אני גמרתי עם לב שבור!" צעקתי וחילצתי את הזרוע שלי מהיד שלו לפני שהסתובבתי בשנית. שוב הרגשתי יד מסובבת אותי אבל לא הספקתי לראות כלום כי הרומתי על הכתף, ישר מזהה את הגב שלו מלמעלה. "תוריד אותי מטומטם!! אני לא רוצה לדבר איתך על שום דבר בחיים!" צרחתי כשהיכיתי אותו אבל הוא לא הרגיש שום דבר, כמובן.

לאט לאט שמעתי את המוזיקה מתרחקת מאיתנו אבל עדיין הייתה מספיק חזקה כדי לשמוע אותה בבירור. הוא הוריד אותי על הריצפה בפינה מבודדת וסביבה דלילה מאנשים. היו שם משהו כמו 15 אנשים שאו שהיתהכלו כמו מסוממים- אולי מאחר שהיו באמת מסוממים או שעישנו והיו שיכורים מדי כדי להתעניין בצעקות שלי עליו. "שלא תעז לעשות את זה שום לעולם!!" צרחתי עליו והרגשתי את הדם שלי מתחמם אבל ניסיתי להרגיע את עצמי בכל זאת.

"מה לאזעזל זה היה שם בפנים?!" הוא הרים את הקול שלו עלי והרמתי גבות מופתעת שהוא בכלל מעז להעיר לי על זה. "שלא תעזי לעולם להיות ככה שוב עם בנים! מבינה??" הוא הרים את הקול ולא יכולתי שלא להתעצבן. "הא כן?? אז לי אסור אבל לך מותר?!" צרחתי עליו ובאמת שהייתי מופתעת שאנשים סביבנו לא עשו עניין.
"כן!" הוא צעק בלי להסס. "ולמה זה?!" צעקתי בחזרה. הבנתי שזאת הפעם הראשונה ש'דיברתי' מקרוב עם ג'ייק מאז הפרידה. הוא היה נראה שונה… יותר בוגר, אולי?
זה לא ששכחתי איך הוא נראה, זה פשוט שזה כל הפרטים הקטנים שמשנים. הריח שלו, הגומה שמציצה כשהוא סופר עצבני או סופר מאושר, צבע העיניים האלה שאפשר לפענח אותן רק ממבט מקרוב.. אוקיי די! אני אמורה לשנוא אותו כרגע פחות או יותר! לא לרייר עליו!

"כי… כי אני זה אני ואת זאת את וככה זה עובד! פשוט תפסיקי עם מה שאת עושה וזהו!" הוא ניסה לתת תשובה בטחונית שהייתה מגוחחת ביותר והאלכוהול שזרם בגופי גרם לי בקושי לתפקד בהגיון והרגשתי את היד שלי מתחננת להעיף לו סיטרה כל כך חזקה, אבל עצרתי את עצמי, מנסה להרגיע את עצמי אפילו אם זה טיפה. דחפתי אותו אחורה ממני כשעברתי אותו. התקדמתי שני צעדים ממנו והרגשתי אותו מסתובב להסתכל עלי. עבר ליידי בכור שיכור עם כוס וודקה ביד ובלי להסס לקחת אותה ממנו, אבל הוא היה נראה שיכור ומסומם מדי כדי שיהיה לו אכפת או להגיב ופשוט המשיך ללכת. השענתי את הראש שלי אחורה שלגמתי מהמים החריפים בבת אחת ובלי לחשוב ניפצתי בחוזקה את הכוס השקופה על הריצפה, רואה איך היא מתנפמת למלא חלקים קטנים. "לך תזדיין ג'ייק!" צעקתי עליו והמשכתי ללכת משם. מתכוונת להמשיך בדיוק את מה שהפסקתי. שנאתי אותו כמו שלא שנאתי אדם מעולם.. וזה כאב לי כל כך, בהתחשב בעובדה ששנאה היא לא ההפך של אהבה…


תגובות (7)

אוייייי מושלםםםםם המשךך

01/04/2014 16:30

תמשיכייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףף

01/04/2014 16:43

מושלםםםם!!!!! פרק מושלםםם!!!!!
תמשיכי מהררררררררררררררררררררררר

01/04/2014 17:50

תמשיכי! :)

01/04/2014 18:11

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

01/04/2014 18:39

אבל אבל אני אוהבת את ג'ייק!!! :'(

01/04/2014 21:17

מושלםםםם
את חייבת להמשיך דחוףףףףף

01/04/2014 22:14
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך