כמו אח גדול, או קצת יותר מזה – פרק 41

rotem444 27/05/2014 1495 צפיות 7 תגובות

*** נקודת המבט של טרוי***

הגעתי לבית הספר, נכנסתי לאיזור החזרת הספרים ומצאתי שכמעט כל השכבה הייתה שם. מן הסתם אני לא היחיד שנזכר להחזיר ספרים ברגע האחרון. לא הייתה לי ברירה ואני פשוט אאלץ לחכות עד שיגיע תורי.

עמדתי שם באמת דיי משועמם ולפתע ראיתי מזווית העין שלי את אמה. ישר הסטתי מבט וקיוויתי שלא תראה אותי. כן, אז אני מנסה להתחמק ממנה, אבל זה לטובת כולם. ״שיט״ מילמלתי לעצמי כשהבחנתי בה מתקרבת אלי וניסיתי לא לשמור על קשר עין איתה. אולי היא תחליט לא לבוא…

״היי״ היא אמרה כשעמדה מולי וישר סובבתי את הראש אליה. העיניים הכחולות הענקיות שלה נעלו את המבט שלי עליהן. ״היי״ נשפתי אוויר החוצה כשאמרתי את זה, כנראה שלא שמתי לב שהחזקתי את האוויר הזה בריאות כבר זמן מה. ״מה קורה טרוי? אתה מתעלם ממני ?״ היא חייכה ואפילו צחקקה. עם כמה ששנאתי את זה, זה עשה לי משהו. תראו, אני שונא להרגיש ככה, אני באמת שונא את זה. אבל אני לא יכול לשלוט בזה ! אף אחד לא מבקש להרגיש ככה או אחרת.. זה פשוט קורה ! וזה משגע אותי….

״אמ.. אני.. לא יודע״ אמרתי בכינות. אני מתעלם ממנה ?

״למה?״ היא צחקה בבירור מבולבלת מהמצב. העברתי את היד לעורף ושיפשפתי אותו. ״אני לא יודע איך להסביר אמה… אלנור חזרה ו..-״

״ואני הייתי עיסוק להעביר את הזמן עד שתחזור… וואו. הבנתי הכל״ היא אמרה נראתה פגועה כשנתנה לי חיוך מזויף אחרון והתחילה ללכת משם, אבל הייתי חייב להסביר לה כי זה ממש לא ככה, אז עצרתי אותה והיא הסתובבה אלי. ״את באמת חושבת שככה אני רואה אותך ?״ שאלתי מופתע, היא כבר אמורה לדעת לבד שזה ממש אבל ממש לא נכון. היא לא ענתה, אבל פשוט הסתכלה עלי עם מבט של ׳לא יודעת..׳ ונאנחתי. ״תשמעי אמה, את החברה הכי טובה שלי, ומעבר… את יודעת מה אני מרגיש אלייך. אבל אני לא יכול פשוט ככה לפגוע באלנור. אני צריך למצוא את הדרך הנכונה והטובה ביותר לעשות את זה. אני אוהבת גם אותה אחרי הכל את יודעת.. היא חשובה לי לא פחות ממה שהיא תמיד הייתה״ אמרתי בכינות. היא נראתה מבינה כשהנהנה בכינות. ״אני מבינה את זה. אני לא מבקשת ממך כלום טרוי בקשר לאלנור. אני רק רוצה שנמשיך לבלות כמו שני חברים טובים… לפחות לבינתיים. אני לא רוצה להיות מי שתפריד בינכם, ובאיזשהו מקום אני מרגישה אשמה כי אתה מרגיש אלי את מה שאתה מרגיש, אבל זה לא אומר שמגיע לי לאבד אותך לגמרי.״ היא אמרה בשקט, ודיי כאב לי לשמוע שאני שם אותה במקום הזה. זאת באמת לא אשמתה שאני מרגיש אליה ככה וזה לא פייר שזה מעמיד אותה באמצע של הסיפור הזה.

״את צודקת… נלך לאנשיהו השבוע, אני מבטיח, אוקיי ?״ שאלתי אותה. היא הנהנה וחייכה חיוך קטן לפני שיצאה מהבניין.
אני צריך לקחת מרחק ממנה אבל בכל זאת אצא איתה לאנשיהו השבוע ?? מה הבעיה איתי??

********************************

פתחתי את העיניים לאט, מסתכל למטה לראת את אלנור ישנה בשקט בתוך הזרועות שלי. היא נראתה כל כך שלווה ורגועה. זה גרם לי לחייך. לפתע היא פתחה את העיניים לאט, והסתכלה למעלה אלי כשחייכה מעט. ״בוקר טוב״ אמרתי בשקט כשהיא הסתכלה למעלה אלי. ״בוקר״ היא חייכה כשהתרוממה וקמה לחדר האמבטיה. מיד אחר כך היא חזרה אלי ולמיטה ונשכבה מעלי כשנישקה אותי בהפתעה על השפתיים. ״אני רעבה״ היא אמרה כשנשכה לי את השפה וצחקתי. ״אני לא טעים, נשבע״ אמרתי כשנישקתי אותה בחזרה והיא גילגלה עיניים. ״בואי נרד״ אמרתי לה כשהרמתי אותה מהמיטה והורדתי אותה לקרקע.

*** נקודת המבט של אלנור***

ירדנו למטה למטבח וישבתי על כיסא הבר כשציפיתי בטרוי מכין לשנינו קערות קורנפלקס והגיש לי אותה כשהתיישב על ידי בכיסא. אכלנו ודיברנו עד שסיימנו כשהוא קם ופינה את הקערות שלנו לכיור. ״רוצה מיץ?״ הוא שאל כשהוציא תפוזים מהמקרר ומזג לעצמו. הנהנתי לפני שהוא מזג לי גם והתקרב אלי שוב. ״אני אוהבת את הריח שלך״ אמרתי כשחייכתי והוא הרים גבה ״מה את אומרת..״ הוא חייך כשהתקרבתי אלי. כיסא הבר הזה באמת מקל עליו כשהוא גורם לי להיות באותו הגובה שלו… ישר ליפפתי את הזרועות שלי סביב הצוואר שלו והוא העביר את השיער שלי אל מאחורי האוזן. נישקתי אותו במפתיע והרגשתי את היידים שלו מקרבות אותה אליו דרך המותניים.

״דביק פה או שזה רק אני?״ ג׳ייק נכנס למטבח והלב שלי התפוצץ מבהלה, הלחיים שלי בטח היו אדומות בטירוף עכשיו אבל לא הרחקתי את טרוי ממני. הוא רק צחק כשקבר את המצח שלו בשלי. ״אתה חייב חברה ג׳ייק״ טרוי אמר לו כשהתרחק ממני והתחיל להכניס את הכלים למדיח.

״אני לא טיפוס של ילדה אחת״ הוא אמר גורם לעצם הלחיים שלי לקפוץ והלב שלי הרגיש צביטה קלה. ״אני בטוח שחייבת להיות מישהי״ טרוי צחק וג׳ייק הוציא צחוק קל יחד איתו כשהתיישב על ידי ואכל הפעם הוא מהקערה שהכין לעצמו.
״האמת שהייתה אחת״ הוא אמר גורם ללב שלי לדפוק חזק. ״אמרתי לך..״ טרוי הגיב ואני פשוט ישבתי שם בשקט כשהקשבתי. ״אבל בסוף התברר שגם היא רק רצתה קצת לשחק בסופו של דבר״ ג׳ייק אמר והציץ לכיווני ואלוהים כמה שהיה לי להגיב על המשפט המרגיז הזה עכשיו. באמת שניסיתי לעצור את עצמי מלהגיב אבל פשוט לא יכולתי.

״ומה אם לא הבחנת מספיק מקרוב ובעצם פיספת אותה כי אתה בעצמך רק רצית לשחק איתה?״ שאלתי מנסה לא להשמע עצבנית וג׳ייק לא נראה מופתע שעניתי לו.
״תאמיני לי, הבחנתי הרבה יותר מדי מקרוב. אבל אני כנראה לא בשבילה״

״איך אפשר להאמין לך? זאת אומרת מכל ההסתכלות שלי עליך ועל החברות שלך אתה לא הטיפוס הכי נאמן כשמדובר במערכות יחסים.. ההשערה שלי, היא שאתה שיחקת בה, והברחת אותה״

״מעולם לא שיחקתי בה״ הוא רטן.

״ולמה בדיוק אתה טוען שלא ?״

״כי אני לא משחק עם לבבות שעליהם אני מנסה להגן״ הסתכלנו אחד על השנייה לזמן רב, והאמת שלא ידעתי מה להגיד. הוא מנסה להגן עלי ?

״אווווקיייי…. אז.. אלנור, מה את רוצה לעשות היום ?״ טרוי פיזר את המתח באוויר והמבטים שלי ושל ג׳ייק ישר הוברחו.
״אמ.. אני לא בטוחה.. יהיה נחמד אם נאכל גלידה. ממש בא לי גלידה עכשיו״ ניסיתי לחייך למרות שעדיין הייתי מוטרדת ממה שקרה עכשיו. ״בטח אהבה, לאיזו גלידרייה את רוצה ללכת?״

״אהחממ-בן אנד ג׳ריס-אחמ״ ג׳ייק אמר בין השיעולים והסתכלתי עליו מופתעת. ״מה אמרת?״ טרוי שאל כשהרים את הראש שלו מהמדיח. ״כלום, אני רוצה ללכת לטארביס ג׳ק, זה נמצא על המזח של חוף הים. ככה נוכל גם לטייל קצת בחוף״ פתחתי עיניים בצורה מאיימת לכיוון ג׳ייק שהיה נראה משועשע כשידע את חברת הגלידה האהובה עלי, אבל הכחשתי.

״הכל בסדר אלנור?״ הוא שאל נראה מודאג. ״כן אני בסדר, אפשר ללכת עכשיו ?״ שאלתי רוצה לצאת מפה כבר. ״תני לי רק להתקלח ונצא״ הוא אמר כשסגר את המדיח, הלך לכיווני ונפרד ממני על ידי נשיקה על המצח ועלה למעלה לחדר האמבטיה.

״למה אתה משקר ? אתה לא יודע ששקרים הופכים אותך להיראות מבוגר יותר ?״ שאלתי בפרצוף חמוץ. ״אם ככה אז כדאי שתזהרי.. אני רואה שכבר מתחילים לך כמה קמטים על המצח והאף״ הוא אמר נוגע לי קלות באף בצורה חמודה וישר נעמדתי וגילגלתי עיניים. ״אתה צריך להפסיק על זה ג׳ייק! תפסיק לתת הערות מטופשות ולדבר עלי ועל העבר שלנו בגוף שלישי מול טרוי!״ התעצבנתי והוא נעמד ושתק. ״אני עם טרוי עכשיו ואתה חייב לקבל את העובדה הזאת שפעם אחת בחיים שלך מישהי לא רוצה אותך אלא מאוהבת במישהו אחר !״ התפרצתי והוא פשוט הביט בי ושתק. יכולתי לראות שריר בלסת שלו קופץ וזה גרם ללב שלי לקפוץ גם.

״את מאושרת אלנור?״ הוא הפתיע עם שאלה לא צפויה.

״כן״ לא. הוא הסתכל לי עמוק בעיניים והתקרב. ״את צודקת. שקרים באמת גורמים לך להראות מבוגר יותר״ הוא אמר ועלה למעלה לחדר שלו.

והאמת.. שדיי הוקל לי שהוא יודע שאני לא באמת מאושרת כמו שאני טוענת שאני…


תגובות (7)

אעאעעאעאע תהיו כבר ביחדדד!!!! תמשיכיייי

27/05/2014 11:50

שהיוווו כבר ביחדדדדדדדד
תמשיכיייייי

27/05/2014 12:03

אני רוצה את אלנור וג׳ייק

27/05/2014 13:32

אמאא מושלםםםם המשךך מידד בדחיפותת+!!!

27/05/2014 16:05

אוף שיחזרו כבר!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!

27/05/2014 16:20

תמשיכיי זה מושלם

27/05/2014 18:38

אויייייייייייי לי תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי עכשיו מושלםםםםםםםםםםםם

28/05/2014 11:12
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך