כמו אח גדול או קצת יותר מזה- פרק 45

rotem444 10/06/2014 1236 צפיות 6 תגובות

*** נקודת המבט של ג׳ייק***
~שבוע לפני המסיבה~
ירדתי למטה למטבח ומזגתי לעצמי מיץ בכוס. מה אני עושה? אני באמת מנסה לקחת אותה מבן דוד שלי? איזה מן משפחה זאת תהיה עם אעשה את זה. דיי נמאס לי לחשוב עליה כל הזמן. כל דבר מטומטם מזכיר לי אותה. אפילו המיץ הזה. עובדה שאני חושב עליה ברגע זה…

״היי״ טרוי בדיוק נכנס למטבח והתיישב על הבר. הוא היה נראה דיי מוטרד. ״מה קורה?״ שאלתי כשנשענתי על הכיור מאחוריי. הוא היה נראה חושב שנייה והיה נראה מתוסכל. ״אני… וואו אחי אני ממש חייב לספר לך משהו.. או למישהו. אני פשוט חייב להוציא את זה ממני״ הוא אמר נראה מתוח. ״מה יש?״ שאלתי מתקרב אליו. ״אני.. תראה.. אל תשגע בבקשה. אני צריך שתדע שאני שונא את עצמי על כל זה״ הוא אמר ואני כבר התחלתי להלחץ. ״דבר טרוי״ אמרתי סקרן לשמוע מה קורה.
״אני בגדתי באלנור.. זאת אומרת לא בגדתי בגדתי. אבל יש מישהי אחרת… זה דפוק אני יודע אני דפוק״ הוא אמר מתוסכל ואני הרגשתי מבולבל ומופתע מאוד. ״מי זאת?״ זה כל מה שיכולתי לשאול. ״עזוב…״ הוא אמר אבל לא נראה לי שאני באמת מתכוון לעזוב את זה. הוא קם והתחיל ללכת אבל עצרתי אותו. ״מי זאת טרוי??״ שאלתי שוב פחות סבלני. הוא נאנח עמוק והתמתח בלחץ. ״זאת אמה.. אני יודע שוב זה דפוק אני שונא את עצמי על זה אין לי מושג איך זה קרה״ הוא אמר לחוץ ואני כבר התחלתי להרגיש את עצמי מתעצבן. דווקא היא?? דווקא אמה??

״אתה רציני?? אני מקווה מאוד שסיפרת לה!״ הרמתי את הקול כשהרגשתי את הדם שלי מתחמם. זה לא מגיע לה.. ״ניסיתי! אני נשבע ניסיתי מלא פעמים, אבל תמיד היה משהו שהפריע. אני מנסה לספר לה אני נשבע״ הוא אמר לחוץ. ״אתה אדיוט אתה יודע? ועוד החברה הכי טובה שלה?? איך הגעת לזה בכלל??״ אמרתי עצבני. ״אם אתה לא תספר לה אז אני אעשה את זה״ היסכלתי אליו כשחיכיתי לתשובה אבל הוא לא ידע מה להגיד. אני בהחלט מתכוון לספר לה! חתכתי אותו דרך הכתף כשהתכוונתי לעלות למעלה אבל הוא עצר אותי. ״חכה! אל תספר לה אני מתחנן לפחות שתשמע את זה ממני! אני אספר לה אני מבטיח״ הוא התחנן וזזתי קדימה ואחורה מתוסכל. אני לא יכול לשמור את זה ממנה. אסור לי לעשות את זה זאת טעות אני יודע את זה.

״למה סיפרת לי את זה?? אני לא יכול לשקר לה עכשיו! למה הכנסת אותי לזה??״ העברתי את האצבעות שלי בשיער. ״לא התכוונתי לזה ככה פשוט הייתי צריך להוציא את זה ממני כבר״ הוא נאנח ואני עדיין לא ידעתי מה לעשות. ״בבקשה ג׳ייק״ הוא התחנן ונאנחתי. ״יש לך שבוע בדיוק! לא יותר ורצוי שפחות! אם תוך שבוע לא תספר לה לא תהיה לי ברירה. אני מצטער, אם לא היית בן דוד שלי כבר ממזמן לא היית…״ אמרתי עצבני לפני שעליתי למעלה לחדר שלי. זה ממש דפוק.. אני אמור לספר לה, אני שונא את זה.

***נקודת המבט של אלנור***
התלבשתי ונעלתי את העקבים שלי לפני שהתאפרתי מעט וירדתי למטה. ״כל כך יפה…״ טרוי אמר גורם לי לחייך כשהכניס אותי לחיבוק נעים. ״מוכן לצאת?״ שאלתי והוא הנהן. ״אתה בא איתנו ג׳ייק?״ הוא חייב להציע?? ״לא אני אסע לשם מאוחר יותר״ יותר טוב… ״אוקיי״ טרוי אמר כשליווה אותי החוצה למכונית. נסענו לבית של אמה וכבר היו שם המון אנשים והמון מוזיקה. נכנסנו והתחיל לי החשק לרקוד, לפחות עד שאראה את אמה. ״רוצה לרקוד?״ שאלתי. ״האמת ש… חשבתי לרדת לביליארד..״ הוא אמר משפשף את הצוואר של עצמו. ״הא.. אני יכולה להצטרף?״ שאלתי ובדרך כלל הוא היה מציע לי כבר ישר לבוא, הרגשתי מוזר שהייתי צריכה לבקש.

״אני מצטער אלנור… זה קצת קטע של בנים. אני אחזור מהר אני מבטיח. אביס אותם בשבילך״ הוא אמר ונישק לי את הלחי לפני שהתחיל ללכת. אוקיי מה? זה דיי פגע.. כל מה שרציתי לעשות היה לבלות איתו את היום וזה כבר התחיל רע. הרגשתי נטושה, ופגועה… יצאתי לבר שהתמקם בחצר הענקית בפינה והתחלתי לשאוב שוטים. ״שותה כדי לשכוח מהגעגוע אלי הא ?״ הסתכלתי ימינה והופתעתי למצוא בחור שלא זיהיתי במסכה אז עשיתי פרצוף ודיי קיוויתי שהוא ילך משם. ״מה אתה רוצה?״ שאלתי כשהרמתי עוד שוט. ״מסכה קטנה ואת כבר לא מזהה את אחיך?״. הייתי מבולבלת לרגע אבל אז חייכתי מאוזן לאוזן וקפצתי לחבק אותו מיד. ״ידעתי שזה זה…״ הוא אמר ולא יכולתי שלא לחייך. ״לא זה לא טובי״ צחקתי. ״אני יודע שלא. מה קרה עזבתי לחודשיים רק ואת כבר לא מסתדרת בלעדיי?״ הוא שאל כשהתיישב לידי.

״זה טרוי.. אני לא יודעת זה לא זה בזמן האחרון.. אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה״ אמרתי נאנחת. ״אז מה את עדיין עושה איתו?״ הוא שאל והאמת, שלא ידעתי למה. ״כי זה הכי טוב לכולם.. זה מה שאמא ואבא ירצו בשבילי. כולם כבר בונים עלינו לחתונה״ מלמלתי וידעתי שזה תירוץ מפגר. ״את באמת מתכוונת להתחתן בעתיד עם מישהו שאת לא מרגישה אליו מספיק רק בגלל שזה הרצון של אנשים שלא משנים?״ הוא אמר והאמת.. שהוא צודק. חשבתי על זה לכמה זמן ולא ידעתי מה להגיב. ״תחשבי על זה אחות.. אני הולך לחפש את אמה לאחל לה מזל טוב״ הוא אמר ונישק אותי על הראש לפני שהנהנתי. הוא הלך ואני נשארתי שם עם הוודקה. מסתכלת למטה לכוס לראות את ההשתקפות שלי דרך הנוזלים.

הרגשתי מן צורך לנקום, אבל… אני לא אעשה את זה. אני לא הטיפוס הזה. ׳זה רק פייר. את מחזירה לעצמך את מה שמגיע לך׳ הקול בראש שלי אמר לי משכנע אותי להשתחרר. קמתי מהבר ונכנסתי לבית הגדול החשוך והרועש. כגודל הבית כגודל האנשים. חיפשתי מישהו שיכור מספיק במסיבה הזאת כדי שאוכל להשתעשע איתו מבלי שיזכור כלום לאחר מכן. זה רק חד פעמי. אני רק רוצה להרגיש לא נעזבת ופגועה, זה הכל. פתאום מסביב החדר הענק הזה ראיתי בחור גבוה ונאה עומד לבד בפנית החדר הענק, והחלטתי ללכת על זה. התקדמתי אליו במהירות ונחישות אל הבחור. הוא הסתכל עלי דיי מבולבל כשנעמדתי מולו. ליפפתי את הזרועות שלי סביבו והצמדתי את הגוף שלי אליו.

״קצת רועש פה. שנמצא מקום שקט יותר?״ לחשתי לו באוזן והזרועות שלו ישר התלפפו סביב הגוף שלי. תפסתי לו את היד ולקחתי אותו לחדר הסמוך. הוא היה דיי ריק אבל שקט וריק מספיק בשבילי. הכל היה לוהט והוא הצמיד אותי לקיר ונישק אותי בלהט. השפתיים האלה, היו כל כך מוכרות. זה היה כל כך טוב. לאט לאט הוא עצר את הנשיקה וניסה להרחיק את עצמו ממני. ״מה קרה?״ לחשתי מבולבלת מסתכלת לעיניים הזוהרות שלו. ״זה מחמיא לי, באמת. אבל אני לא רוצה לנצל אותך ואני גם לא יכול.. אני מצטער״ הוא אמר. ״אתה לא מנצל. מה ? מה קרה? מה עשיתי?״ לא הבנתי.. מה עשיתי שהיה לא מושך בי? רק רציתי להשתחרר זה הכל. ״זאת לא את, באמת.. זה פשוט שיש מישהי אחרת. אני לא מצליח לעשות את זה בלי לחשוב עליה. זה סיפור קצת מסובך אני מאוהב בה והיא רק רוצה שנשכח ואת לא צריכה לשמוע על זה ממני מצטער״ הוא צחקק לעצמו כשהוריד את המסכה.

״ג׳ייק??״ שאלתי מופתעת והוא היה מבולבל טיפה. הוא קירב את היד שלו אלי במטרה להוריד לי את המסכה אבל לא יכולתי לתת לו לדעת שזאת אני. ישר צעדתי אחורה ומיהרתי לפתוח את הדלת לחדר הסמוך. ראיתי זוג דבוק לתקרה וישר הרגשתי מבוכה שהפרעתי להם. ״מצטערת..״ אמרתי כשהתכוונתי לסגור את הדלת אבל אז זיהיתי את הפנים של אמה והופתעתי. ״אמה??״ הם שניהם הסתובבו אלי והרגשתי את ג׳ייק מאחורי כשנכנסתי לתוך החדר. אני יכולה כבר להבין שהוא הבחין שזאת אני, ודי הובכתי מזה. ״אלנור אני יכולה להסביר״ היא אמרה כשזהיתי את הפרצוף של טובי שעמד לידה. שעד לפני שנייה היה צמוד אליה. ״טובי? מה קורה כאן?״ הייתי כל כך מבולבלת. חשבתי שהם רק חברים טובים. הייתי כל כך מבולבלת. ״אמה??״ טרוי נכנס לחדר משום מקום ועכשיו הייתי בכלל מבולבלת. ״מי זה??״ הוא שאל נשמע עצבני וממש לא הבנתי למה. מה אכפת לו מי זה?

״אני מצטערת טרוי רציתי להסביר רק לא ידעתי איך אני מצטערת״ היא אמרה מתחילה לבכות. מה לאזעזל קורה כאן. ״להסביר מה בדיוק???״ הוא שאל עצמי. התחלתי להרגיש בחילה מהאלכוהול והבלבול. ״ג׳ייק אני חושב שכדאי שתיקח את אלנור מכאן..״ טובי אמר והרגשתי כל כך חסרת אונים שכולם יודעים הכל חוץ ממני. הרגשתי את היידים של ג׳ייק על הכפתיים שלי לוקחות אותי משם. ופתאום הכל התחיל להיות מטושטש ומבלבל…


תגובות (6)

אומייגאד!!!! תודה תודה תודה!!!!
מתה עלייך!!!! <3

10/06/2014 23:42

מושלם תמשיכי

10/06/2014 23:55

תמשיכי!!!!!!

11/06/2014 00:28

גאדד מושלםםם תמשיכיי!!

11/06/2014 08:17

פאק!!!! איך הכל הסתבך ככה אני בשוק… אני במתח תמשיכי

11/06/2014 08:52

תמשיכייי

11/06/2014 18:11
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך