כל יום פרקים חדשים D:

כמעט מושלמת פרק 1

כל יום פרקים חדשים D:

החיים שלי ? תאמינו לי !! אני בזבל !!! הכל בגלל אח שלי , תום!!!
אח שלי כבר בן 18 ותאמינו לי הוא הילד הכי פופולארי בבצפר שלי !!! כל הבנות מאוהבות בו , וכל הבנים חולמים להיות חברים שלו !!!!
אז ככה הכל התחיל לפני שנה , כשהייתי כיתה י' , פגשתי את מיכאלה <3 החברה הכי הכי טובה שלי בעולם <3 <3וכמו תמיד כשאנחנו קובעות להיפגש היא מאחרת בטריליוני שנה !!!!!!!!!! השעה הייתה כבר 07:46 אז התקשרי אלייה דחוף :
"הלו ?"
"אמקי איפה את ?"
"עוד שנייה ליד הפיצוציה!! חכי לי"
"יש לך חמש שניות להיות פה !!!"
"תספרי עד שלוש!!"
"1…2.."
"תיסתקלי ימינה"
"חח טוב את מולי אז ביי <3"
כן כן ככה רוב השיחות שלנו ולגביי האמקי ?
ככה אני קוראת לה .. גמלי היא נתנה קינוי , אמ , וזהו.
הגענו לבצפר וכרגיל ברגע שתום נכנס למסדרון , אפר למות שם , וזה מה שקרה לי ולאמקי אז דחפתי את תום לצד כדי לדבר איתו !!
"אוקיי תום תקשיב לי ותקשיב לי טוב , זה נגמר עכשיו !!!!"
"אמ תקשיבי , מה אני יעשה שאני הורס"
"טטט' כן *הורס* את החיים שלי !!, אתה לבד יודע למה באתי דווקה לבית ספר שלך"
"מה את רוצה שאני יעשה ? אשמתי שהוא לא שם עלייך ?"
ואם אתם רוצים לקלוט מי זה ה-הוא שלא שם עליי , זה אדם , חתיייךךךךךךך ברמווות אבל אני לא יכולה לדבר איתו כשתום בסביבה..אחח הלוואי שהכל היה כלכך קל ולא היה לי את תום בחיים…אחריי בצפר לקחתי את עצמי בידיים והזמנתי את אדם "לעשות שיעורים" תמיד עובד אצלנו בבצפר..ואתם לא תאמינו !!! כמעט אני ואדם התנשקנו , שואלים למה לא התנשקנו ? בגלל תום , הוא שמע שאדם בא אליי אז הוא דפק בדלת במומנט הכי חשוב לפני הנשיקה והזמי את אדם לצאת לסרט עם חברים >< תום אם אתה קורא את זה אז .. אני שונאת אותך!!!!!!!!!!!!!
אז אדם הלך , ונכנסתי לפייסבוק .. וישר הרשונה ששאלה אותי על ה"שיעורים" שלי ושל אדם זאת אמקי <3
"נו ?"
"מה נו ?"
"איך היה עם אדם ? התנשקתם ?"
"כמעט … אם תום לא היה מפריע !!"
"שוב ?"
"כן שוב !!!"
"טוב האני לא נורא <3 את עוד תקבלי את הנשיקה שלך עם אדם אבל עכשיו תראי את זה"
והיא שלחה לי קישור לתמונה של רולי מתנשקת עם תום :O שואלים מי זאת רולי האא ? היא הילדה הכי מפונקת פוצית נפוחה ופופולארית בכיתה שלי !!!
ואתם לא מבינים אעע ? לרולי יש חבר ולא תאמינו מי זה , אדם.. חבל שהוא לא איתי רואה את התמונה שלי!!
אבל אני לא רוצה לספר לו , הבעיה שאין לי ברירה כי אני שפוטה של רולי ליום שלם , עזבו התערבות , אז מחר בבית הספר אני צריכה לומר לו את זה שרולי נפרדת ממנו!!
המשך יבוא..


תגובות (1)

תמשיכי מהר

07/11/2012 10:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך