יסמין בליברית גאה סוואגי
שהיו תגובות אשמח מאוד לדעות טובות (:

כמעט מלאכים עונה 1 ~השראה שלי~❤️

שהיו תגובות אשמח מאוד לדעות טובות (:

הקדמה:
כמעט מלאכים סדרה שכולם מכירים אותה,אז אני אישית בתור מעריצה,חשבתי לעשות השראה שלי ולא העתק הדבר מהסידרה,בעצם היו כמה שינוים.
אז הקדמה היא כך.
ברטולומה וחוסטינה האנשים הרעים יש להם מוסד בשם BB
בו נימצאים חמשת הילדים הטובים.
חסמין רומרו צועניה הרוקדת פלמנקו המצאה אותה ט'צו ובסוף היא תהיה חברה שלו יתומה בלי הורים אופיה טוב בחורה טובה תהיה חברתה הטובה של מר.
טיאגו בוזה אגוארו הילד של ברטולמה עשיר חבר של טפי אותה נכיר בהמשך טיאגו יתאהב במר ובדרך בחסמין אופיו של טיאגו הוא טוב.
רמה אח של אללי הקטנה הנמצאת במוסד גם היא רמה הוא זה שירכיב את להקת טין אנגלס בעזרתה של סילו מחיקו באור רמה יש לו אופי טוב.
מר הבחורה שאוהבת להיות בן בעונה הזו היא אוהבת לתגראף ויש לה בחדר שק איגרוף עם הבנות מר תעשה הכול שטיאגו יאוהב אותה ולא את טפי ואת חסמין מר היא גם בעצם אחותה של טפי שזה נגלה בהמשך ותהיה בת דודה של רמה.
ט'צו ביריון המאוהב בחסמין הצועניה ט'צו הוא חבר טוב מעבר של מר כי הם היו גם חברים בעונה כולל ידידים אחר כך ט'צו שונא את ברטולמה.
בעצם כולם ישנאו אותו.
ובהמשך נגלה על נצו מלודי קיקה טפי לינדה.


תגובות (11)

גם אני אוהבת את כימעט מלאכים

19/04/2014 21:43

אני ממשיכה בעוד 12 ימים

19/04/2014 21:45

קודם כל יש לך המון שגיאות כתיב בסיפור.
שנית, אמרת שהסיפור לא יהיה קשור לסדרה האמיתית , אלא הכל המצאה שלך,
בינתיים זה לא ממש נראה ככה.
את לא חידשת פה כלום, הכל מהסדרה, ואם את באמת תמשיכי את הסיפור הזה כשהכל לקוח מהסדרה אז תוותרי!
אל תיקחי את זה בצורה שלילית, אני מעריצה של הסדרה ואני רק רציתי לאמר את דעתי ולעזור לך להישתפר.

19/04/2014 21:46

קודם כל מר לא אוהבת להיות בןןן !!!!!!! אפילו לא בצחוקקקקקקקקק..!! היא מתנהגצ כך כי היא גדלה במוסד לעבריינים צעירים וככה חינכו אותההה ! וטיאגו לא מאוהב בחסמיןן שלא תעזי !!!!! ומר לא תעשה הכל כדי שטיאגו לא יאוהב את טפי !!! כמעט ולא המצאת !!!! את רק הורסת את הסיפורררר אם את כל כך רוצה לכתוב תעשי עונה חימשית…..

01/05/2014 21:50

    אל תקראי אם לא נאה לך זכותי לעשות מה שבאלי ..

    04/06/2014 10:23

    תקשיבי חמודה התוקפנות שלך ממש לא במקום את נשמעת כמו ילדה בת שלוש שרבה על הבובה בפינת הבובות אפשר גם בצורה יפה

    04/06/2014 10:35

תראי כמו שאמרו כאן זה ממש ממש דומה לסדרה והאתר הזה בכדי לכתוב סיפורים מקוריים, הייתי שמחה אם זה לא היה מועתק.
ממליצה לך לכתוב סיפור משלך❤️

04/06/2014 10:36

לתגראף – להתאגרף
ואין לי כוח את השאר ..

05/10/2014 18:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך