כנגד כל הסיכויים- פרק 1

27/08/2013 858 צפיות תגובה אחת

בחיים לא חשבתי שככה זה יהיה, שדבר כזה יקרה לי..למרות שאם מסתכלים על זה עכשיו זה ניראה כמו עוד סיפור רגיל…אבל שאתה בתוכו, בתוך המציאות הזאת זה כבר משהו אחר.
אני זוכרת את התאריך המדוייק שזה התחיל 4.4.2013, חלוקת ת״ז.
כמו כל בוקר התעוררתי מוקדם 6:30, לא אין לי שעון מעורר, ישלי אמא נודניקית שמעירה אותי-אבל, אני מתה עליה!
״נועה קומי! כבר השעה רבע ל7!!! את שוב תאחרי את האוטובוס!!!״ היא אמרה (שוב כמו בכל בוקר) החלטתי לקום ישר, הרי זה יום מיוחד-חלוקת תעודת הזהות!
באותו היום לבשתי ג׳ינס ארוך וחולצה לבנה, אמרתי לכם כבר שאני זוכרת את היום הזה כאילו זה היה אתמול?!
הגעתי לבית הספר ומשם התחלנו לנסוע לירושלים כמובן! הרי זה המקום הכי מרגש לקבל את הת״ז.
אז ככה זה היה בערך בשעה 9 קיבלתי התראה באייפון שמשהו שלח לי בקשת חברות: liron Cohen , נכנסתי לפרופיל שלו-> תמונות, לא משהו יפיפה אבל מה – קוביות בבטן!
ראיתי בחברים המשותפים: יעל ברקוביץ- חברה משותפת! ואי מזל היא בידיוק הייתה לידי ״יעל תגידי מי זה לירון כהן״ שאלתי אותה בשקט והראתי לה את הפרופיל שלו . ״זה זה שיצא עם מיכל!״ היא גם החזירה באותו הקול…אישרתי, ואחרי כמה דקות קיבלתי מהלירון הזה הודעה.


תגובות (1)

נערה מספרת סיפורים MOI

תמשיכי דחוווף

27/08/2013 11:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך