כנגד כל הסיכויים-פרק 8

01/09/2013 670 צפיות תגובה אחת

ואין דרך לשנות את זה! בגלל זה הסיבה העיקרית למה שקרה לפני שנה וחצי!
אם להסתכל על זה ככה…מאחורה, איזה החמצה זאת! ממש החמצה!
קוראים לו שקד אוחיון. הכרתי אותו בדרך דיי מטומטמת..מאור פתח קבוצה בוואצאפפ של חברים שלו והכניס אותי לשם, היו בקבוצה עוד 5 בנות. אני תמיד נחשבתי שם להכי יפה, למרות שאף אחד לא הכיר אותי…ככה הם אמרו. גם שקד לא הכיר אותי…עד שיום אחד הוא שלח לי הודעה, משום מקום ״למה את אף פעם לא פונה גם אליי בקבוצה?!״ הייתי בשוק, לא שמתי לב שזה מה שאני עושה, פשוט הוא היה ביישן אז לא התחברתי אליו…פתחנו דף חדש…הבטחתי לו שזה כבר לא יהיה! המשכנו לדבר.
עבר חודש-חודשיים-שלוש..ועם הזמן היחס שלו התחיל להיות שונה, לא במובן הרע-במובן הטוב! הייתה לי הרגשה שזה זה…אבל בלב שלי אמרתי שזה לא יכול להיות! הוא בכלל לא מכיר אותי זה לא יכול להיות! ה״אני אוהב אותך!״ שלו, של שקד הגיע! זה היה שוק…כי זה היה הפעם הראשונה שמשהו אמר לי את זה…זה היה מוזר, פעם ראשונה לשמוע את זה! וזאת הפעם הראשונה שהרגשתי חוסר ביטחון בגלל המראה שלי. הבינאדם הראשון שאהב אותי בכלל לא הכיר אותי!
המשכנו לדבר… והוא המשיך להראות לי את האהבה שלו..היה בטוח שאני מושלמת! אבל אני תמיד התחמקתי ״אתה גר רחוק״ ״אתה בן 18 אני בת 15״ ״זה לא ילך בינינו כי אתה דתי ואני לא״ לאט לאט באמת הרגשתי שאני מתחילה להרגיש אליו משהו! באמת!
באיזה שהוא שלב..פתאום..בלי שום אמירה לפני, רמז, הוא פשוט ניתק קשר! וזה כאב לי..ממש ממש כאב לי! הייתי כותבת לו הודעות כל יום, לאט לאט המינון של ההודעות ירד וזה נהפך להודעה בשבוע ואחכ להודעה בחודש ואז בכלל זה הפסיק…עדיין הייתי חושבת עליו! אחרי חצי שנה החלטתי לכתוב לו…בכוונה ״אלירן תגיד מחברת אזרחות לי אצלך?״ וישר אח״כ ״אויי סליחה טעות! לא לך״
במפתיע הוא ענה לי ״לא היא לא אצלי״
דפוק! ברור שהיא לא אצלך! לא איבדתי מחברת אזרחות ואין לי בכלל אלירן בכיתה!
״כן אני הבנתי את זה חחחחחחחחח״ במפתיע הוא החזיר לי גם על זה תשובה ״אז…מה קורה?״ חיכיתי 5 דקות כדי למשוך אותו..למרות שישר רציתי לכתוב לו! ישר רציתי לכתוב לו כמה אני מתגעגעת אליו! לדיבורים איתו!
אחרי 5 דקות החזרתי לו ״מה קורה? אני צריכה לשאול אותך! אתה זה שסיננת אותי! לא אני אותך!״
הוא החזיר את התשובה שאני הכי לא רציתי לשמוע ״זאת חברה שלי…היא אמרה לי לא לדבר איתך..״
מזה לא לדבר? ואתה עוד הסכמת לזה? איך בידיוק אהבת אותי ככה?
״האאא יפה ישלך חברה..אבל זאת לא סיבה ככה לנתק קשר, זה רק איתו או עם כולם?״
״עם כולם״ הוא ענה
״אתה לא צריך להיות ככה בגלל חברה שלך! זה לא טוב! היא יודעת מה היה בינינו?!״ רציתי למות! הוא כבר לא בעיניין שלי ולא רק שהוא לא בעיניין שלי הוא גם לא אוהב אותי!
״לא היא לא יודעת, והיא גם לא צריכה לדעת!״ הוא ענה..מעניין איך הוא מרגיש עכשיו
״מה איתך ישלך משהו?״ הוא שאל
״כן יש לי! מה עם חברה שלך?״ לא יודעת למה שיקרתי..
״מי זה הדני הזה???״ החבר הכי טוב שלי! הוא תמעד היה שונא אותו כי הייתי מדברת עליו המון! ״הכול מצויין איתה! קוראים לה עדן!״
״לא, זה לא דני…משהו אחר…״
המשכנו לדבר


תגובות (1)

תמשיכייי

02/09/2013 06:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך