כנראה שאת אמילי , פרק ראשון

-{Dana}- 06/10/2013 650 צפיות 3 תגובות

" כנראה שאת אמילי ?" המורה הצעיר בהה בי לשנייה ואז הוריד את מבטו אל היומן שלו , סימן שם משהו והרים את מבטו בחזרו אליי , כמו שאר המבטים של כיתת האמונות .
" אתה יודע , ככה אומרים " אמרתי בציניות ונאנחתי בעצבים , אם טום לא היה עונה אתמול למזכירה של בית הספר עוד הייתי נשארת בבית , שאומנם לא נראה כרגע כמו בית כי ההורים טסו לחו"ל מיד אחרי המעבר אל הבית החדש . טום בחר לשחק טוב את התפקיד של האח הגדול ובעט אותי היום בבוקר מהמיטה , וגם ברוב טובו הסיע אותי עד לבית הספר החדש.
" אוקי אמילי , את מוזמנת לתפוס לך מקום " הוא אמר והמשיך לדבר על כל הפרויקטים שיהיו לנו השנה ואני לא באמת התעניינתי בזה . הייתי יותר מדי עייפה ויותר מדי מחוקה בשביל לרצות להתעניין בדיבוריו של המורה הצעיר שהיה נראה גם לא רע .
במקום להקשיב התעסקתי באייפון , משוטטת לי בפייסבוק במטרה להפיג את השעמום ולהתעלם מהמבטים שצצו מפעם לפעם . ברגע שנשמע הצלצול קמתי וברחתי מהכיתה כאילו לא הייתי שם לפני כמה שניות והמצאתי את עצמי משוטטת בחצר הגדולה , מחפשת אחרי מקום שקט וריק מתלמידים ואחרי כמה דקות של הליכה מצאתי מין פינה שמוסתרת על ידי כמה עצי אורן גדולים שהטילו צל נעים . התיישבתי על הדשא הרך ונשענתי על אחד הגזעים באנחת רווחה ומוציאה סיגריה מקופסת הסיגריות שהייתה לי בתיק , מחזיקה אותה בין אצבעותיי ומחפשת את המצית בכל התיק . לעזאזל , המצית בבית .
" צריכה מצית ?" פתאום שמעתי מעליי קול שגרם לי לקפוץ ולפלוט קללה בשקט , מרימה את מבטי ורואה שני בנים שעומדים לא רחוק ומסתכלים עליי בסקרנות .
" אסור לכם להבהיל ככה אנשים " סיננתי בזמן שאחד מהם התקרב אליי והתכופף כשמצית בידיו , ואני נתתי לו להדליק את הסיגריה והוא קם והתיישב על יד החבר שלו .
" אז .. אני שון וזה אוֹרי , ואת ?" הילד השני , שון שאל אחרי כמה שניות של שתיקה .
" זה כ"כ משנה מי אני ?" שאלתי , מפעילה את כישורי הפלרטוט שלי , אם יש משהו שאני מצטיינת בו הכי טוב זה פלרטוט . טוב , גם ציור אבל מי שם על זה . אורי בהה בי בחיוך לשנייה ואז התפנה להדליק את הסיגריה שלו , לוקח שאיפה ארוכה ואז פולט את העשן לאוויר .
" שון !" פתאום שמעתי קול פלצני לא רחוק , כמה שניות לאחר מכאן הגיעה קבוצה של כמה בנים ובנות , אבל בנות מהסוג הלא חביב , שיכולות להרוג אותך מרוב טמטום ועצבים . אחת מאותה הקבוצה באה והתיישבה על שון , מנשקת לו את הצורה , גורמת לי להרים גבה ולצחוק במקצת . הזדרזתי לסיים את הסיגריה ומעכתי אותה תחת רגלי וקמתי , מתכוונת לעוף משם כמה שיותר מהר.
"היי , חכי שנייה " שמעתי מאחורי אחרי כמה צעדים שהתחלתי לעשות , הסתובבתי , רואה את אורי בא אל כיווני , כשהמבטים של כל הקבוצה מופנים לעברנו .
" כן ?" שאלתי עם חיוך דק על השפתיים , הוא חתיך והוא גבוה ממני , כמעט מושלם .
" לא אמרת איך קוראים לך " הוא אמר , גם הוא עם חיוך שחשף שניים לבנות וישרות .
" אמילי " אמרתי לו , מסתכלת עליו בעניים הגדולות והירוקות שלי .
" נו ברור , שם של כוסית , הייתי צריך לנחש " הוא אמר לי בשקט וחיוכי רק גדל ולקחתי כמה צעדים לאחור , באה ללכת .
" חכי רגע ! " הוא אמר וחיטט בכיסו , מוציא ממנו מצית ומגיש לי אותה .
" זה בסדר , אין לי בעיה ללכת לקנות מצית , אני לא מרוששת או משהו " אמרתי לו בציניות והוא צחק , מושיט לי את המצית בכל זאת .
" מתנה מאורי , המצית מגניבה , של קליפר " הוא אמר והכניס לי אותה לתוך הכיס האחורי של המכנס כשראה שאני לא לוקחת את המצית מידיו ואז מסתובב וחוזר לשבת , וכך גם אני , מסתובבת והולכת עם חיוך מרוצה .


תגובות (3)

עדיין אין לי בדיוק דעה כלשהי…אני מחכה להמשך :)
תפתיעי אותי…

06/10/2013 14:44

נחמד תמשיכי :)

06/10/2013 14:48

בבקשה תמשיכי !!

07/10/2013 07:09
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך