Lorinush
בהמשך הדמויות התבהרו יותר והסיפור יהפך ליותר מעניין מפרק 4-5 (:
אשמח לתגובות ולדירוגים ❤❤❤
(גורל לא צפוי - אני וליאן מצטערות כל כך שהפרק יעלה באיחור... אנחנו החלטנו לשנות את כל העלילה ומהפרק הבא יתחיל להיות יותר אקשן, אז נאלצנו לשנות ולפתח תרעיון וזה לוקח זמן...
מבטיחות שהפרק הבא יעלה בזמן הקרוב ! אוווהבות אותכם קוראים יקרים ! ❤)

כנראה שנועדנו להיות ביחד… או שלא ? – פרק 1 (הודעה על ג.ל.צ)

Lorinush 25/08/2013 989 צפיות 7 תגובות
בהמשך הדמויות התבהרו יותר והסיפור יהפך ליותר מעניין מפרק 4-5 (:
אשמח לתגובות ולדירוגים ❤❤❤
(גורל לא צפוי - אני וליאן מצטערות כל כך שהפרק יעלה באיחור... אנחנו החלטנו לשנות את כל העלילה ומהפרק הבא יתחיל להיות יותר אקשן, אז נאלצנו לשנות ולפתח תרעיון וזה לוקח זמן...
מבטיחות שהפרק הבא יעלה בזמן הקרוב ! אוווהבות אותכם קוראים יקרים ! ❤)

היוש (:
ההודעה על הסיפור ג.ל.צ (גורל לא צפוי) ברציתי להוסיף… ^^
ברחתי מהיומולדת של אח שלי בשביל לעלות לכם פרק ! אשמח אם תקראו ותגיבו… ❤

פרק 1:

״מא…מ..י ד…יי !״ מלמלתי בצחקוק ועוד דמעה זלגה מעיניי.
״תבקשי סליחה !״ אמר בצחקוק וחייך.
״לא !!״ אמרתי ונשמתי נשימה ארוכה והתחלתי להתפתל שוב תחת מגעו. ״טו..ב ! ט…וב ! ס..ס…סליחה !״ צרחתי חסרתי כוחות והוא הפסיק לדגדג אותי. ״משוגע״ אמרתי וקמתי במהירות לחדר אמבטיה שבחדרינו. הסדרתי את נשימתי בכך שלקחתי נשימות עמוקות. נעמדתי מול המראה הגדולה שתלויה מעל הכיור והבטתי בהשתקפותי. שיערי החום חלק שבדרך גולש ומסודר, היה פרוע ומבולגן על שיערי. עיניי החומות נצצו, כמו תמיד. רגליי ארוכות ודקות, בידיוק כמו ידיי. ביטני שטוחה והחזה שלי בינוני. הישבן שלי עגול ומוצק. לקח לי כמעט שלוש שנים כדי להגיע לתוצאה הזאת. איך שאני רוצה להיות. מכוני כושר וכל כך הרבה סוגי דיאטות.
״מי משוגע, משוגעת״ אמר אלירן ועטף את ידיו סביב מותניי. (שיניתי מ׳נייט׳ ל׳אלירן׳…)
״אתה ?״ אמרתי בצחקוק ועייני פגשו בעיניו הכחולות והמיוחדות דרך המראה. שיערו השטני היה פרוע על ראשו. אך באותו במידה גם מסודר. זה החמיא לו. פניו הגבריות הביעו הבעה כל כך שלווה ואוהבת. גופו השרירי והחסון היה דבוק לגבי. וידיו השריריות והשזופות התעטפו סביב מותניי.
״תודה, מכוערת״ החזיר לי והניח את ראשו על כפתי הימנית.
״אם הייתי מכוערת, היית יוצא איתי ?״ שאלתי בצחקוק.
״אני כבר יוצא איתך… אז.. תסיקי מסקנות לבד״ אמר בהתגרות וגרם ללחיי להאדים.
״אתה אומר שאני לא יפה ?!״ שאלתי בהלם והסתובבתי לכיוונו.
״לא אמרתי לא יפה… אמרתי מכוערת, זה טיפה יותר גרוע״ אמר וברח מהחדר אמבטיה.
״מפגר !״ צעקתי ויצאתי מהחדר אמבטיה. הוא לא היה בחדר שלנו. הפנתי את מבטי לצד ימין ולצד שמאל בהלם, בטח נראיתי כמו מפגרת…
״בה״ שמעתי צרחה מאחורי וצרחתי את נשמתי.
״דפוק ! הבהלת אותי !!״ צעקתי אליו לאחר כמה שניות שהרגעתי את עצמי.
״זאת הייתה המטרה, לא ?״ אמר בגיחוך ושוב עטף אותי בין ידיו, מצמיד את שפתיו על מצחי ומנשק נשיקה קטנה.
״היום הולכים למועדון ?״ שאלתי בציפייה. כמה זמן לא ראיתי את כל החברה שלנו…
״ברור, תשע תיהיה מוכנה״ אמר בחיוך וירדנו לסלון שבביתנו. הוא התיישב בספה הלבנה והרחבת ידיים וצפה בטלויזיה, בעוד אני מכינה ארוחת בוקר. הבנאדם הזה פשוט עצלן !
הוצאתי שתי קעריות עמוקות כחולות והנחתי על השיש שבמטבח. שפכתי שתי כפיות סוכר ושפכתי מעט מעל מים חמים. הוספתי את החלב ואת הקורנפלס האהוב עליי. על שנינו. הוצאתי מהמגירה שתי כפיות כסופות והנחתי את הקערה על השולחן שבסלון.
״בתיאבון…״ מלמלתי והתיישבתי לידו.

*****

׳את באה למועדון, נכון ?״ שלחתי למיתר הודעה.
׳ברור ! באלי איזה חבר חמוד *~*׳ שלחה לאחר כמה שניות וגרמה לי לגחך. היא וחבר שלה האחרון לא החזיקו יותר מחודש ביחד. הם כל הזמן רבו…
׳בואי אליי, משבר אופנה :(׳ כתבתי וזרקתי את הפלאפון שלי על המיטה. כל הבגדים שלי על המיטה ואני לא יודעת מה לבחור… אם אלירן לא יאהב את מה שאני אבחר ?!
לאחר כמה דקות שמעתי צלצול בפעמון הדלת וירדתי במהירות לפתוח אותה.
״מיתרוש !״ צעקתי וחיבקתי אותה חזק. היא לבשה שורט ג׳ינס כהה גבוה, עד הטבור ומחוך שחור. ג׳קט דק בז׳ ונעל עקב בצבע בז׳. אני חולה על איך שהיא מתלבשת… שיערה החום בהיר ובקצוותיו מחומצן לבלונד, היה חלק (מחליק). ועינייה הירוקות היו מאופרות עדין. היא פשוט מהממת !
״לין ! יאלה בואי ! עוד שעה יוצאים !״ אמרה ומשכה בידי לחדרי. ״משוגעת״ מלמלה ברגע שנכנסה לחדרי. כל הבגדים שהיו בארון שלי היו על המיטה, מבולגנים. היא פשפשה קצת בין הבגדים ושלפה שמלת מיני שחורה עם כתפיות דקות.
״תתלבשי״ פקדה בחיוך כשראתה ששיערי המגולגל עוד רטוב מהמקלחת שעשיתי. הנהנתי והפשטתי מגופי את השמלת קיץ שלבשתי. החלפתי את החזיה השחורה שלי לחזית סטרפלס שחורה ולבשתי את השמלה.
״יפה ?״ שאלתי את מיתר.
״מושלם !״ אמרה בחיוך ומשכה אותי לשבת על הכיסא שבחדרי, ליד השידה. היא הוציאה את האיפור שלי ואיפרה אותי. היא החליקה את שיערי עם המחליק השחור שלי. לאחר כמעט שעה היא סיימה את עבודתה. ענדתי את שרשרת הזהב שאלירן קנה לי ליום השנה שלנו, וצמיד זהב דק על פרק ידי. נעלתי נעלי עקב שחורות והבטתי במראה, מרוצה.
״יאלה בואי פרינססה״ אמרה מיתר ומשכה בידי לאחר ששמענו צפירות למטה. ״הכרחת את אלירן ללכת מהבית כדי שתוכלי להתארגן ?!״ שאלה והביטה בי בהלם.
״כן ?״ שאלתי בתמימות והיא צחקה.
״היי בובי״ אמרתי ונשקתי לשפתיו נשיקה קצרה. מיתר התיישבה מאחורה, ליד אוהד ונוי. אוהד היה לבוש בחולצת טריקו לבנה וג׳ינס כהה. תספורת מארינס לראשו השחור ועינייו הירוקות חומות הביטו בנוי באהבה. היא לבשה שמלה ורודה צמודה ומהמותניים רחבה. שיערה החום היה מסולסל בקצוות ועינייה הירוקות הביטו באוהד באהבה.
״אוקיי זוג יונים, תתחרמנו בבית לא במכונית״ אמרה מיתר וחגרה חגורה. הם התנתקו אחד מהשני במבוכה.
״עזבו אותה, סתם מקנאת שהיא רווקה״ אמרתי וגיחוך נפלט מפי.
״כן, כן…״ אמרה בציניות. היא הניחה את ראשה על החלון ונאנחה.
״אל תדאגי, אני בטוח שתתפסי איזה אחד״ אמר אוהד וחייך אליה. היא הנהנה והמשכנו בנסיעה.
לאחר רבע שעה הגענו וירדנו מהמכונית הכסופה של אלירן. הוא הושיט את ידו ותפסתי אותה ברצון. נצמדנו חמשתינו, נדחקים בין כל האנשים העומדים בתור.
״איפה שרית ?״ שאלתי את מיתר.
״בפנים…״ אמרה ומישהו דחף אותה כדי להידחף לתור. תפסתי בידה ומשכתי אותה צמוד אליי, לפני שתתפרץ עליו. לאחר 10 דקות הצלחנו להיכנס למועדון. ברור שעברנו סלקציה והכניסו את כולנו…
סקרתי בעיניי את המועדון רחב הידיים. עשרות אנשים רוקדים ברחבת הריקודים, רובם שיכורים גמורים. בקושי עומדים על הרגליים. בצד שמאל ספות לבנות ושחורות. עליהם ישבו הרבה נערים שמתנשקים ומתחרמנים. בצד ימין בר ארוך וענק שעל כיסאות הבר ישבו הרוב בנים. כרגיל…
״מאמי בוא לרקוד !״ אמרתי ומשכתי את אלירן לרחבת הריקודים. רקדנו צמוד, לצלילי השיר הקיצבי שהתנגן ברקע. הפנתי את מבטי שמאלה וחיפשתי את כל החבורה שלנו. ראיתי את מיתר וגם את שרית יושבות בבר ומדברות עם המלצר. מלצר חתיך דרך אגב.
״מאמי בוא נלך להגיד שלום״ צעקתי לאלירן באוזן והוא שילב את ידינו. התקדמנו שלובי ידיים לכיוון כל החבורה שהתיישבה ליד שרית ומיתר.
״איפה דור ועדן ?״ שאל אלירן בבלבול. זה בידיוק מה שבאתי לשאול !
״שבוע אצל סבתא שלו״ אמר אוהד והתיישב על כיסאות הבר הגבוהים והושיב את נוי עליו.
״תביא לי צ׳ייסר״ אמר אלירן לברמן והוא הנהן.
״גם אני רוצה !״ אמרתי בהתפנקות וחיבקתי את זרועו השרירית.
״לא״ אמר חד משמעית.
״אבל אני בת 22 !״ אמרתי ועצבים התגנבו לקולי.
״את עדיין קטנה !״ אמר בהתגוננות וגיחך.
״אויש אתה כולה גדול ממני בשנה !״ אמרתי ושילבתי את ידיי. גורמת לכולם לפרוץ בצחוק. הרגשתי את ידיו נעטפות סביב ביטני ואת ראשו מונח בשקע צווארי. נאנחתי בשקט. יודעת שהוא לא יוותר לי…


תגובות (7)

לחחחחחחח מושלםם

25/08/2013 10:19

מכורה אניייי
מעלףףף
אלירן נשמע לי חתיך
רצח

25/08/2013 11:03

תודה לכן ! המשך בקרוב ❤❤❤

25/08/2013 11:58
LOL LOL

מהממםםם תמשיכיי

25/08/2013 13:40

מוושללםם תממשייכייי! ♥

25/08/2013 16:12

מושלמיייייייייייח

26/08/2013 05:07

ממש יפה! ממש נהנתי לקרא את הסיפור שלך!
דרך אגב העלתי פרק נוסף, אחרי חודשיים! אבודה לנצח
הסיפורים שלך מדהימים! אמנם לא יוצא לי הרבה לקרא אבל כשיוצא אני ממש נהנת!!!

28/08/2013 04:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך