Lorinush
פרק משעמם... חחח
לכל הקוראים של גורל לא צפוי - עלה פרק חדש ! אתם מוזמנים לקרוא.. (פרק 12 :))
לורין ❤❤❤❤❤

כנראה שנועדנו להיות ביחד… או שלא ? – פרק 2 ❤

Lorinush 01/09/2013 1126 צפיות 9 תגובות
פרק משעמם... חחח
לכל הקוראים של גורל לא צפוי - עלה פרק חדש ! אתם מוזמנים לקרוא.. (פרק 12 :))
לורין ❤❤❤❤❤

היוש… (:
חחחח אני חולה.. מבאס הא ? ><
עלה לי רעיון לסיפור חדש, סיפור ערסים/פשע… אבל עדיין אהבה (;
רציתי לדעת אם אתם רוצים שאני אמשיך לעלות את הסיפור הזה או להתחיל חדש… ?
זה ממש חשוב לי… אם יש כאלו שקוראים את הסיפור הזה אני אמשיך אותו ואז אתחיל תסיפור החדש, אבל אם לא – אני אתחיל תחדש.. חחחח בילבלתי אותכם הא ?
בקיצור, מי שקורא – להגיב ולהגיד שהוא קורא… תהנו ❤

נקודת מבט אלירן:

פקחתי את עיניי, מרגיש את אור השמש חודר לעיניי וגורם להם להעצם שוב. פיהוק הבליח מפי, גורם לי לפקוח שוב את עיניי ולהתרגל לאור שהסתנן דרך החלון. ידי הייתה עטופה סביב מותנייה הצרות של לין. לין שלי. שיערה השטני היה אסוף לקובנה רופפת על ראשה. הזזתי כמה שיערות בודדות מפניה ונשקתי לאפה הקטן שנמשים בהירים מכסים אותו. רק מקרוב אפשר להבחין בנמשים האלו. שפתיה העבות היה צמודות אחת לשניה. עינייה החומות והמיוחדות עצומות. הבעה שלווה כיסתה את פניה. ליטפתי עם ידי את לחיה החלקות ונשקתי לשפתיה נשיקה קטנה. הרמתי את השמיכה עד כתפיה וקמתי לחדר המקלחת בכדי לעשות את אירגוני הבוקר שלי.

לאחר חצי שעה של מקלחת רעננה שהרגיעה מעט את כאבי הראש שלי, יצאתי מהחדר מקלחת כשסביב גופי עטוף מגבת כתומה בהירה. הוצאתי מהארון בוקסר כחול ומכנס קצר שחור. נכנסתי חזרה למקלחת והתלבשתי במהירות. שמתי דאודורנט וכמה שפריצים של סילבר ויצאתי מהמקלחת. התיישבתי על המיטה, לצד לין וליטפתי את שיערה האסוף.
״לין, לינוש… בוק.. צהריים טובים״ מלמלתי בצחקוק שהבחנתי שהשעה כבר 2 בצהריים.

~פלאשבק~

״מאמי בוא נלך…״ אמרה לין ונשכה את תנוך אוזניי. הנהנתי לחיוב ונפרדנו מכל החברה שנשארו עוד קצת במועדון.
נכנסנו למכונית שלי והיא הניחה בעייפות את ראשה על עדן החלון. נסעתי לכיוון ביתנו.

פתחתי את הדלת ועזרתי לה לצאת, היא שתתה בסהכ שתי כוסות והיא ניהתה שפוכה. תמכתי בה ועטפתי את ידי סביב מותניה. נעלתי את המכונית והעלתי אותה לחדרנו. פתחתי את הארון שלנו והוצאתי חולצת טריקו שלי.
״חיימשלי בוא..״ אמרתי אך ראיתי שהיא נרדמה על המיטה הזוגית שלנו. הערתי אותה והיא הלכה להחליף בגדים במקלחת בעוד אני מחליף בחדר. היא יצאה מהמקלחת שייערה אסוף בגולגול רופף ועינייה חצי עצומות. עזרתי לה להיכנס מתחת לשמיכות ונשכבתי לידה. עטפתי את ידיי סביב מותניה ושקעתי בשינה עמוקה.

~סוף פלאשבק~

״מה ?״ שמעתי אותה ממלמלת מתוך שינה וגרמה לי לחזור למציאות.
״בוקר טוב בובי״ אמרתי בצחקוק כשראיתי שהיא מנערת את ראשה בעייפות.
״פעם אחרונה שאני שותה…״ מלמלה בשקט ופקחה את עינייה החומות והמיוחדות.
״ילדה, שתית כולה שתי כוסות !״ התגרתי בה וצחקתי.
״אם לא היה סחרחורת הייתי הורגת אותך עכשיו..״ אמרה חלושות והוציאה לי לשון. נשכתי לה חלש את הלשון והיא הכניסה אותו במהירות לבפנים.
״יאלה בואי להתקלח…״ אמרתי בדאגה ועזרתי לה לקום מהמיטה. הכנסתי אותה למקלחת ופתחתי עליה מים קרירים.
״אעאעאע זה קפוא !״ צרחה וחיבקה את כתפיה בחוזקה, מה שגרם לי להתפקע מצחוק. ״איך זה שאתה לא משתכר ? שתית 6 כוסות !״ הוסיפה בבלבול לאחר שהתחילה לחזור לעצמה.
״8… ואני זה אני, אני כבר רגיל לכמויות האלו.. זה לא כזה משפיע עליי״ אמרתי והוצאתי לה לשון, יודע שהיא חלשה ולא יהיה לה כח להחזיר לי.
״דפוק…״ מלמלה ונאנחה.
״יאלה בובי תתקלחי..״ אמרתי ויצאתי מהמקלחת. פתחתי את הארון המשותף שלנו והוצאתי לה חולצת טריקו ירוקה שלי ותחתונים וחזיה לבנים. הנחתי לה אותם על המיטה וירדתי למטה, לסלון.

נקודת מבט לין:

יצאתי מהמקלחת, רעננה. ראיתי בגדים על המיטה ופישפשתי בהם. לבשתי את החזיה והתחתונים הלבנים שלי והרגשתי איך לחיי מאדימות. הוא באמת נגע בזה ?
לבשתי מעל את החולצה שלו ואת הבגדים הרטובים שלי זרקתי לסל כביסה.
ירדתי למטה והתיישבתי על הספה שלנו. בבית שלנו.
״אוף, מחר אני עובד״ אמר אלירן והתיישב על הספה באנחה. מה שגרם לי לגחך.
״מחר אני הולכת לקוסמטיקאית״ אמרתי בגיחוך.
״את רק מבלה, הא ?״ התגרה בי והביט עמוק אל תוך עיניי.
״ואתה רק עובד כמו חמור, הא ?״ החזרתי לו בגיחוך ורצתי במהירות מחוץ לבית, יודעת שהוא רץ מאחוריי.


תגובות (9)

זה סיפור מאוד מאוד נחמד.
אבל אם את רוצה את יכולה להתחיל סיפורי אהבה על ערסים

01/09/2013 07:44

ממש נחמד:)
ואהבתי גם את ההקדמה לסיפור השני:)

01/09/2013 07:48

תודה לכן… ההתחלה של זה ממש משעממת… אבל מפרק מסויים האקשן מתחיל..
חשבתי לקחת הפסקה קצרה מהסיפור הזה ולהתחיל סיפורי ערסים ואז להמשיך אותו… לעשות את זה או לא ? (:

01/09/2013 07:56

סיפור פשעעע

01/09/2013 07:59

מעלףףףףף חולה על הסיפור הזהההההה
תמשיכיייייי, אין על אלירןןןן וליןןן מתוקיםםםםםםםם
תרגישי טוב מעלפת
ותביאי לי מהכישרון שלך

01/09/2013 08:24
LOL LOL

תמשיכיייייייייי אין על הכתיבה שלךךך

01/09/2013 08:26

לדעתי תישארי עם הסיפור הזה הוא ממש יפה ;)
תמשיכי מהררר

05/09/2013 00:31

מושלם תמשיכי

10/09/2013 13:58

תמשיכייי

17/09/2013 08:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך