כפר האוגרים פרק 1

Bloddy bomb 16/10/2019 443 צפיות אין תגובות

בוני , מיוט מיוז והרנן הם חבורת אוגרים חדשה המגיעה בפעם הראשונה ל'כפר האוגרים.

חמשתם החברים הכי טובים בעולם , שלא מכירים את הכפר ואת נהליו המיוחדים.

בוני השאיר מאחוריו את עברו ונטש את חלומותיו כי הוא התייאש מכך לנסות להגשים אותם בעיר הגדולה שהוא הרגיש בתוכה אבוד כל כך , פה הוא ינסה לשדרג את עצמו כמוסכניק מן השורה ואולי יזכה להכיר מישהי.

אבל בוני לא היה מרוצה מחייו הקודמים. הוא ייחל לכך שהוא יבנה את עצמו מההתחלה.

מיוט ומיוז היו כמעט כמו תאומים , דבוקים זה לזה באופן בלתי רגיל. תמיד הם מבלים ביחד ולא אוהבים להיות בנפרד.

למרות שמיוט ומיוז היו כמו חתול ועכבר , לא מפסיקים לריב לרגע ולצחוק אחד על השני.

הרנן הוא היחיד בחבורה שלא אהב להתבלט כלל , אהב להתבודד עם עצמו שעות על גבי שעות.

הוא גם היה חברם הטוב של מיוט ומיוז , למרות שבוני התברג כמנהיג של חבורת האוגרים הצעירה.

בהגיעם לכפר , הם הבחינו בחבורת אוגרות , אן , ג'וזפין סינדי ולורן.

הן היו תושבות ותיקות בכפר האוגרים, לכולן היו בני זוג. בוני חלם שאם היא תהיה לו בת זוג , שהיא תבוא מעולם המכנאות.

הוא לא תיאר שהכפר הזה איכלס כאלפיים אלף תושבים שהם ברובם אוגרים.

בכפר הייתה חווה ובה הם גידלו סוסים , תרנגולות , חתולות , גורי אריות.

" איפה אנחנו?" שאל בוני בסקרנות אך הוא היה דרוך לכל תרחיש מכל סוג שבעולם.

" אנחנו בכפר , נכון?" תהה הרנן בקול.

בוני ומיוט החליפו מבטים ביניהם.

הוא התקרב אליו והם התחילו להתגלגל אחד על השני מתוך שובבות הנפש.

" תפסיקו להשתעשע!" בוני להפריד בין הניצים.

הם התעלמו ממנו והמשיכו בשלהם.

לפתע הוא הופתע לגלות שאן , הגבוהה והבלונדינית התקרבה אליו בצעדים החלטיים ואיטיים , למרות שהיא לא הכירה אותו באופן אישי.

" ברוך הבא לכפר האוגרים!" הודיעה בחגיגיות.

בוני לא האמין שהיא מדברת איתו , הוא חשב לעצמו שזה היה רק חלום.

" ממש תודה , " הוא אמר בחצי חיוך ונשק לידה , כשמבטו מופנה אל מיוט ומיוז.

" תלך איתה , אנחנו נחכה לך פה." אמר מיוט בטון חולמני..

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך