Bloddy bomb
חג שמח!!

כפר האוגרים פרק 2

Bloddy bomb 17/10/2019 441 צפיות אין תגובות
חג שמח!!

בוני לא צחק הרבה בחייו כמו שהוא צחק כשהוא היה עם אן, הם דיברו זה עם זה כאילו הנשמות שלהן התחברו מהרגע הראשון.

הוא חייך אליה והיא חייכה אליו בחזרה.

הוא שמע מאחוריו שריקה שרמזה בעיקר על זהירות. כשהוא הפנה את מבטו , הוא ראה את ריין מסמן לו שיעזוב את המקום בטוב אחרת הוא יסתבך בצרות אם הוא ימשיך להתעסק עם בת הזוג שלו.

בוני המשיך לשבת ולא שם לב בכלל שלא מעניין אותו ממה שראיין אומר, הוא הבין שאן הייתה תפוסה והביט בה באכזבה גלויה.

הוא קם ממקומו ופנה אל דרכו כאשר הוא לא האמין שמזל רע עדיין רודף אחריו.

הוא אומר שלום לאן , שלא הבינה מה קרה לו והצטרף לחבריו.

" רגע , חכה שנייה!" היא צעקה אליו אבל הוא לא יכול היה לשמוע את מה שהיא אומרת.

" לאן את חושבת שאת הולכת?" שאל ראיין בחיוך רשע וצחק לעצמו.

" רחוק ממך זה בטוח." אמרה ברוגז והלכה לדרכה.

בוני המיואש לא ידע מה אפשר לעשות , הוא דווקא קיווה שהוא יוכל להתחיל מחדש לצדה של אן.

" מה קרה? איך חזרת כל כך מהר?" התפלא מיוט והתקרב כדי לנחם את בוני.

" יש לה בן זוג," אמר בוני באנחה והתיישב ליד הרנן . מה שבטוח , הוא לא יתן את אמונו בחזרה בנשים.

" בן זוג?" לא הבין מיוז והביט בו בזמן שבוני ניסה להוציא אן מראשו ללא כל הצלחה.

" אני לא הטעם שלה," אמר בוני בייאוש וביקש ממיוט וממיוז להתעסק בעניינים שלהם.

" היא מוצאת חן בעינייך , אל תכחיש!" ניחש הרנן את הסיבה שבגללה בוני היה בדיכאון מוחלט.

בוני רק משך בכתפיו ולא אמר דבר מלבד שתיקתו.

אן רצתה למצוא את בוני כדי להסביר לה מה קורה באמת בינה לבין ראיין , שהתעקש שהיא תמשיך להיות חברתו למרות מה שקרה ביניהם בעבר.

אבל היא לא מצאה אותו בשום מקום, היא התיישבה ליד חברותיה ופשוט שתקה.

גוז'פין ששמה לב שעובר משהו מוזר על אן , שהייתה חברתה הטובה מאז ימי התיכון הרחוקים.

" מה קרה?" שאלה בקול רך ונגעה בכתפה , אבל אן נראה מרוחקת יותר מתמיד.

" אני מעדיפה שלא לדבר על זה." התעקשה אן.

" למה? אני רוצה לעזור לך." אמרה ג'וזפין בקול מיואש ולא הבינה למה אן רצתה להיות כל כך לבד.

" תודה שאת מנסה לעזור." היא אמרה בקולה האדיש.

" אני יודעת שראיין כבר מזמן לא אוהב אותך." זרתה סינדי פצעים על לבה של חברתה על כך שהיא קינאה בה בסתר מפני שראיין מצא חן בעיניה.

" תגידי , את עושה את זה בכוונה?" התעצבנה אן.

" כן, ידעת היטב שראיין מוצא חן בעיניי ולא הפסקת לרדוף אחריו עד שהוא היה שלך!" הרימה סינדי את קולה.

" אז תרשי להגיד לך שכבר נפרדנו." אמרה אן בחיוך מתגרה.

סינדי הביטה בה ולא הייתה בטוחה שמה שהיא אומרת זה באמת נכון.

היא קמה לעברה וסימנה לה שמעכשיו היא מכריזה על מלחמה נגדה על ליבו של ראיין.

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך