טוב אז זה הסיפור הראשון שלי באתר. אני מקווה מאוד שתאהבו. בבקשה תגיבו הארות והערות. תודה❤️❤️

כשאני איתך הכל מושלם-הדמויות

26/06/2014 1312 צפיות 2 תגובות
טוב אז זה הסיפור הראשון שלי באתר. אני מקווה מאוד שתאהבו. בבקשה תגיבו הארות והערות. תודה❤️❤️

ליאן גבאי – בת 16 עם שיער שטני בשורשים כהה ובקצוות בהיר עם עיינים ירוקות. אני ילדה יפה, מלאה במקומות הנכונים. יש לי פנים עגלגלות ולחיים מלאות קצת. יש לי בטן קטנטנה ואני מרוצה ממנה כי אני לא אוהבת בנות רזות מידי. אבל למרות זה הירכיים שלי די רזות. אני די גבוהה, אני 1.70 ולכן אני משתדלת ללכת עם עקבים שהם נמוכים יותר מ6 ס״מ.
אני במקור מארגנטינה אבל אחרי שההורים שלי מתו בתאונת דרכים, אני והאחים שלי טסנו לישראל. אני הייתי בבית ספר לאומנויות בבאונוס איירס. אחת הסיבות שעברנו היא שאחי התאום הכניס את החברה הכי טובה שלי להיריון.

גיא גבאי – בן 16 עם שיער שטני עם עיינים ירוקות. יש לי קוביות ושרירים אבל לא גדולים ומוגזמים. כמו בניגוד לאחותי יש לי פנים מחודדות קצת. אני גבוה, כמו אחי ואבא שלי, 1.80. אני הבנאדם הכי מושלם שתכירי ואם תתני לי אני אתן להרגיש הכי טוב בעולם. אני לא סטוציונר כמו כל הבנים בגילי, שותה אבל לא מעשן. הייתי עם אחותי התאומה בבית ספר לאומנויות בארגנטינה והכנסתי את החברה הכי טובה של אחותי להריון.

לירון גבאי – בן 17 וחצי עם שיער חום עם עיניים כחולות ירוקות. גם לי יש קוביות ושרירים אבל גדולים וברורים, לא כמו של אחי הקטן. אנחנו דומים בפרצוף לאבא שלנו אז יש לנו את אותו מבנה פנים. אני גבוה, 1.80. אני בנאדם כובש, אין מה לעשות. אני לא בנוי למחויבות אני אוהב לבלות את הלילה עם בנות. אני שותה ומעשן בעיקר כשאני עצבני. ניגמלתי כמתנת יום הולדת לאמא שלי אבל כשהיא ואבא שלי מתו חזרתי לעשן ולשתות. אני אוהב להתאגרף אז ביליתי את הקיץ שעבר במחנה איגרוף בישראל ושם הכרתי את רוי החבר הכי טוב שלי (בגלל שהמשפחה שלי יהודים אז אנחנו יודעים עברית).

נועה גבאי – בת 20 עם שיער בלונדיני עם עיניים ירוקות. אני הבת הבכורה במשפחה שלי. אני רזה מאוד לגילי ולכן אני גם נמוכה קצת. אני קצת גבוהה יותר מאחותי הקטנה. יש לנו את אותו מבנה פנים רק שהלחיים שלי פחות מלאות משלה ולפנים שלי יש צורה טיפה יותר מחודדת. אני האחראית על האחים הקטנים שלי. אני בחודש שני בהריון אבל אף אחד לא יודע מזה. היחידה שידעה הייתה אמא שלי. האבא שלו גר בישראל אבל הוא הגיע לנופש לבד בבאונוס איירס והיה לנו קטע אבל הוא עזב.

שקד ברוך – בת 16 עם שיער חום שחור ועיניים חומות. אני בגובה ובמשקל הממוצע. הגובה שלי הוא 1.65, שזה סביר. הירכיים שלי מלאות קצת ובגלל זה אני לא אוהבת ללבוש שורטים ולחשוף אותן. הפנים שלי בצורת לב בערך, זאת אומרת שהמצח שלי רחב קצת והסנטר מחודד בערך. הריסים שלי מעוגלים וכהים. אני מקובלת אבל לא כמו אלו שרואים בסרטים, הרעות האלו שעושות לאנשים את המוות, כל הבנים רוצים להיות חברים שלי אבל יש לי חבר. אנחנו לא סיפרנו לאף אחד כי הוא חבר טוב של אחי הגדול, דניאל. בגלל שהוא בן 21 ואני רק בת 16 האחים שלי לא ייתנו לנו בחיים להיות ביחד.

רוי ברוך – בן 17 וחצי עם שיער חום ועיניים חומות. יש לי קוביות ושרירים ברורים ומוצקים בגלל האגרוף והאימונים שלי. אני גבוה, 1.80 בערך. הפנים שלי מחודדות מאוד ואין לי לחיים שמנמנות. אני סטוציונר ואני לא הולך להתחיל להגיד שזה כי שברו לי את הלב. אני פשוט משתעמם בקלות. מאוד בקלות. אני שותה ומעשן. לא הפסקתי ולא רוצה להפסיק. אני אוהב להתאגרף אז נסעתי למחנה איגרוף בקיץ שעבר. פגשתי שם את החבר הכי טוב שלי, לירון.

דניאל ברוך – בן 21 עם שיער חום ועיניים חומות. אני גבוה 1.82. לעומת האחים שלי יש לי פנים עגלגלות מעט אבל מרובעות גם כן. יש לי שרירים בולטים אבל אין לי קוביות בולטות מאוד יש סימנים קטנים שמעידים על נוכיחותם. אני הייתי בבאונוס איירס והתאהבתי שם באחת אבל אז אבא שלי היה צריך שאני אעזור לו בחברה שלו אז הייתי צריך לחזור. אני לא מפסיק לחשוב עליה מאז אבל עבר כבר חודש, אני אוכל את עצמי כל יום מחדש שלא הצעתי לה לבוא איתי. יש לי חברה שהייתי אמור לקנות לה שם טבעת ולהציע לה נישואים אבל אני כבר לא בטוח. החבר הכי טוב שלי זה אסף ונראה לי שקורה משהו בינו לבין אחותי. חבל עליו אם כן.

אסף לוי – החבר הכי טוב של דניאל והחבר של שקד. יש לי שיער בלונדיני ועיניים חומות. יש לי שרירים פחות בולטים אבל קוביות בולטות מאוד. הפנים שלי בצורת לב כמו של שקד. אני גבוה כמו דניאל בערך. אני אוהב את שקד אבל לא נראה לי שיהיה משהו. אני משתעמם מהר ואיתה אפילו מהר יותר בגלל שהיא קטנה ואם דניאל ידע שנגעתי בה הוא ואחיו יהרגו אותי.

להמשיך..?


תגובות (2)

היי! ברוכה הבאה לאתר:P
יש לי כמה הערות והארות…
סוף סוף סיפור ערסים בלי קללות וכאלה בהקדמה, פחות ביץ וכאלה… שאפו!

אוקי, הכותרת שלך היא 'הקדמה' זה לא נכון. אפילו שסיפרת את סיפור החיים זצ כל אחת מהדמויות, עדיין צריכה להיות פסקה של עלילה. תקציר של ספר.
עוד דבר- בכל הדמויות את מתארת צבע עיניים וצבע שיער. רצוי להוסיף גם מבנה פנים (עגלגל, מרובע וכאלה), אורך, אורך ריסים, אף מחודד, גודל ירכיים [?] ןכל הדברים האלה.

בהצלחה ותתחילי:-)

27/06/2014 01:38

    תודה.. אני אוהבת סיפורי ערסים וכל זה אבל אני מעדיפה לעשות משהו טיפה שונה❤️ אני אדאג לזה

    27/06/2014 13:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך