כשאני איתך הכל מושלם – פרק 5

05/08/2014 1372 צפיות תגובה אחת

״אני מצטערת״ שמעתי קול של מישהי. נועה ניראלי.
״למה?״ שמעתי את דניאל ובלבול בקולו.
״אני״ התחילה להגיד אבל הפסיקה. מה יש לזאתי?
״בהריון?״ שאל חושש. WTF זה הדבר היחיד שעולה לי בראש. איך זה הגיוני?! הם לא מכירים. הוא נסע לבואנוס איירס לפני כמה חודשים אבל הוא כבר כמה שנים עם קים. בעע רק מהשם באלי להקיא.
שקט.
״כמה זמן?״ שמעתי את דני שואל.
״חודש שני״ אמרה מנסה לא לבכות.
שקט שוב. הייתי בשוק
לא הספקתי לשמוע עוד כלום כי מישהו נגע בכתף שלי ושאל "מה את עושה פה?"
קפאתי מסיבה אחת. זה היה הוא. זה גיא.

פרק 5 :

נקודת מבט גיא :

אחרי הריב המפגר והרגיל של ליאן ולירון חזרתי לישון. שמעתי שמישהו דפק בדלת אבל לא היה לי כוח לרדת " אני פותחת" נועה צעקה. פתאום שמעתי מלמטה קול של ריצה ואז את נועה מקיאה. אני יודע שהיא בהריון. בבית הישן היה לי מקום מסתור מעל לחדר של ההורים שלי כשיחקתי מחבואים עם בני דודים שלנו או סתם רציתי להיות לבד הייתי הולך לשם. ירדתי למטה בשיא המהירות. מוזר שמעתי את הדלת של האמבטיה נסגרת ורק אחרי זה את הדלת הראשית. בגלל שהן עשויות מחומרים שונים אני מבדיל בצלילים. ראיתי ילדה בערך בגילי רצה לכיוון השירותים ונעצרת ליד הדלת הסגורה. היא הייתה כל כך דומה לשקד שלי.. שקד. אני חולם עליה כמעט כל לילה כבר ארבע שנים. היא הייתה הראשונה ש.. אתם יודעים.. ואני אף פעם לא יצטער על זה. גם אחרי ארבעים שנה היא תישאר שקד שלי. אותה ילדה אבודה שראיתי מסתובבת לה בשכונה עם מזוודה שניראתה בזמנה יותר גדולה ממנה. היא כל כך יפה שזה כואב. הרגשתי שזאת היא. ירדתי למטה עמדתי מאחוריה. התענגתי על כל שניה שהייתי קרוב אליה ואת הריח הממכר שלה שהיה מפוזר בחדר שלי כל יום מאז שהיא עזבה. אפילו קניתי לליאן סטוק של הבושם רק כדי שאני ירגיש שהיא פה..
בסוף הצלחתי לפלוט משפט אחד : "מה את עושה פה?"
היא עמדה קפואה. או שהיא זיהתה אותי והיא עדיין אוהבת אותי או שזאת היא והיא בשוק שתפסתי אותה. אבל דבר אחד בטוח. בעצם שניים. שזאת שקד ושאני מאוהב בה.

נקודת מבט שקד :

הסתובבתי מהר וגיליתי לשמחתי שצדקתי. זה הוא. כל כך יפה. כאילו לא עבר יום מהיום הראשון שניפגשנו. שהלכתי לאיבוד בשכונה שלהם עם המזוודה שלעומת האחרות שלי הייתה פיצית.
הוא ניראה טוב. איזה הגזמה. הוא נראה מעולה. השיער שהיה שטני בהיר הכהה והעיניים הירוקות שהייתי בוהה בהן שעות נהיו גדולות יותר. השרירים והקוביות הלא מוגזמים שכל כך התגעגעתי לגעת בהן. הפנים המחודדות והקשוחות שהן בעת ובעונה אחת גם רכות וסימפטיות והשפתיים. השפתיים. אוי נהיה לי חם פתאום. הן מלאות בקטנה לא מוגזמות. כמו שאני אוהבת. שבאלי לי לנשק בלי הפסקה. הסתכלתי על העיניים ואז על השפתיים ואז שוב על העיניים. הוא עשה כמוני. הוא הניח את ידיו על לחיי וליטף אותן עם אגודליו. לא יכולתי יותר. נישקתי אותו. נשיקה תשוקתית שאומרת הרבה דברים ומעלה הרבה דברים מהעבר אבל עם זאת גם כל כך עדינה. אוי איך התגעגעתי אליו. אבל אני עם אסף. אסף. לעומת גיא אסף הוא הקצה השני של העולם. אני לא יודעת מה אני יעשה אבל עכשיו אני אהיה עם האחד שלי. עם גיא שלי.

נקודת מבט גיא :

אני מתת. הנשיקה שהיא נתנה לי הטריפה לי את כל החושים. אני לא יכול לספר לה על אגוס ועל ההריון. היא לא תרצה אותי. לא בן 17 וכבר עוד מעט אבא. אבל מצד שני היא בסוף תגלה אז עדיף שזה יבוא ממני.
ירבי מה הנשיקה הזאת עשתה לי. אם היא הייתה מישהי אחרת שיש לנו סיפור דומה אז הייתי מעלה אותה לחדר אבל איתה אני יכול לחכות. לקחת דברים לאט. אף אחד לא דיבר רק עמדנו שם מתנשקים בלהט ואז לוקחים אוויר כמה דקות ושוב מתנשקים.
הדלת נפתחה וראיתי שם את..


תגובות (1)

וואי זה ממש מעניין תמשיכי , אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי;)

05/08/2014 17:44
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך