כשאני איתך הכל מושלם – פרק 6 מוקדש לLiel 0_o ♥

10/08/2014 768 צפיות אין תגובות

הדלת נפתחה וראיתי שם את..

פרק 6:

נקודת מבט ליאן :

איזה חמוד האסף הזה שפגשתי.. הוא ממש חמוד. ממש חמוד. ועוד הוא הזמין אותי לצאת איתו היום. מה אני אלבש? ולאן בכלל אנחנו הולכים? המחשבות האלו ליוו אותי עד שהגעתי לכניסה של הבית. פתחתי את הדלת של הבית ודפקתי צרחה של החיים כשראיתי את צ'יפופו שלי וגיא מתנשקים :0 דפקתי צרחה שמרוב הבהלה הם התנתקו ודפקו את הראש אחד בשני. תוך שניה נועה ודניאל הגיעו מהשירותים. הם נראו מובכים אבל עם זאת מאושרים. שני הזוגות ;).
"צ'יפופו שלי"
"קופיקו שלי" צעקנו ביחד ורצנו אחת לשניה בידיים פרושות לחיבוק ארוך וחונק.
"כשתסיימו עם האיחוד המרגש אני בחדר שקדי" גיא אמר אחרי עשר דקות שאנחנו עומדות שם מתחבקות בלי לזוז. נועה ודניאל הלכו לחדר שלה כבר אחרי שתי דקות.
"מה את עושה פה?" שאלתי אותה המומה. ידעתי שהיא גרה באיזור אבל לא ידעתי שעל השבוע הראשון שלי פה אני יראה אותה.
"אני גרה בבנין ליד" צחקה.
"יאו תשבעי לי על זה" אמרתי מאושרת
היא רק צחקה ומשכתי אותה לעוד חיבוק ארוךךך.
"טוב אני צריכה לעלות לאחיך" אמרה קצת מבואסת. אני לא מבינה אותה. היא שוב פגשה את האהבה של החיים שלי והיא מבואסת. "ואת מבואסת כי?" קטעתי אותה
"אני לא" ישר התגוננה כמו מפגרת שרק הוכיח לי שצדקתי.
"נו אני מכירה אותך.. מה קרה?"
-"יש לי חבר. הוא בן 21. הוא החבר הכי טוב של דני" היא אמרה "אני אוהבת אותו מאוד. הוא היחידי שגרם לי להרגיש דומה להרגשה שלי עם גיא."
"ומה עם גיא?" שאלתי טיפה מעוצבנת. היא לא יכולה להיות עם שניהם.
"לא יודעת. אני אוהבת את אסף ושנה וחצי לא הולכות ברגל" היא אמרה עם דמעות כנות בעיניה.
"את ואסף ביחד כבר שנה וחצי?! אני סמכתי עלייך! עליכם! אני לא מאמין עליכם!" דניאל צעק כשיצא פתאום משום מקום. לפני ששקד יכלה להגיב הוא מיהר ויצא מהבית וטרק אחריו את הדלת.
"זה יעבור לו את תראי" נועה אמרה וליטפה לה את השיער בזמן שחיבקה אותה חיבוק חם. כמו של אמא.
"אל תדברי איתי יותר בחיים שלך. אני לא מאמין עלייך" גיא אמר כשבידו השרשרת שהוא נתן לשקד פעם. היא קנתה לו בדיוק אותה שרשרת ולפני שהיא נסעה הם החליפו אותם. לא יודעת למה.
"גיא תקשיב לי שניה" היא אמרה בוכה עם דמעות שכבר זלגו על לחייה "לא אני לא אקשיב את שיקרת לי! את יכולת לעצור את הכאב הזה אם לא היית מנשקת אותי ככה! את ידעת מה ההשפעה שלך עליי וניצלת את זה" הוא אמר בקול ריק וזרק לעברה את השרשרת.
"שלום ולא להתראות שקד ברוך" הוא אמר ועלה לחדר שלו בזמן ששקד התפרקה בידיים שלנו.

נקודת מבט אסף :

"נו מתי אני מקבל את הכסף?" שאלתי את שלום.
"כשתצליח להשכיב את שקד" אמר.
"ולצלם את זה" הוסיף מיד.
אני לא יודע למה הצטרפתי להתערבות המפגרת הזאת. בזמנו זה היה רעיון טוב. להגן עליה. עכשיו שרק יקחו אותה כבר ממני. חופרת שאין דברים כאלה.
פגשתי היום מישהי שעשתה לי את השנה מרוב שהיא מדהימה. ישבתי איתה ואשכרה התעניינתי במה שהיא אומרת. שעתיים דיברנו. שתבינו. שעתיים.
"הנשמה נמצאת בנשיקות שאני נותן רק לך.." הטלפון שלי צלצל. זאת ליאן. הראיתי מבחוץ שלא אכפת לי אבל בפנים הכל רעד ודפק במהירות שלא ידעתי שקיימת.

אסף : "הלו?"
ליאן : "היי חיימשלי תקשיב חברה שלי פה בהתמוטטות עצבים אני צריכה להיות איתה." איזה חמודה היא שהיא ככה דואגת לחברות שלה.
אסף: "הכל בסדר נקבע פעם אחרת אהובתי" למרות שהתבאסתי רצח כשאמרתי לה אהובתי הרגשתי הכי טוב בעולם
ליאן : "ביוש" יכולתי לשמוע את החיוך שלה.

אויי אסף מה יהיה איתך? מה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך