מקווה שהשבוע הראשון של הלימודים עבר בשלום♥

כשאני איתך הכל מושלם – פרק 7

05/09/2014 818 צפיות אין תגובות
מקווה שהשבוע הראשון של הלימודים עבר בשלום♥

פרק 7 :

נקודת מבט שקד :

"גיא תפתח לי" אמרתי באנחה. אני עומדת מחוץ לחדר שלו ומתחננת במשך כמעט שלוש שעות. ניסיתי בכוח ברוגע בעצבים בעצב אבל כלום. אני נזכרת תמיד איך שאני ליאן ואגוס נפגשנו. בפעם השנייה או השלישית שאני וגיא נפגשנו, אני ליאן ואגוס הכרנו. היינו שלישייה כזאת. מיוחדת. או במילים פשוטות, חבורה של מוגבלות. ניסיתי באמת שניסיתי להתעלם מהעובדה שאחת החברות הכי טובה שלי שרופה על חבר שלי.. הדבר היחידי בעולם שאני לא יסלח עליו אם הוא המשיך הלאה איתה. אחרי שעה של צעקות מצידי ושקט מצידו שמעתי קול של צעדים לכיוון הדלת. "אגוס בהריון ממני" גיא אמר בפתאומיות ישר איך שפתח את הדלת. לא היה לי זמן להגיב כי הוא טרק את הדלת מיד אחרי שאמר את זה.
אגוס. בהריון. מהאהבה. של. החיים. שלי.
הבנתי שהוא עבר הלאה. הייתי תקועה בשוק לכמה זמן אבל אז הבנתי שאם הוא המשיך הלאה, גם אני יכולה ! אז עשיתי את המעשה הראשון שעלה לי לראש באותו רגע
~סופי אני מוכנה.. תבוא לחדר #@! במלון @#!$%^ בשעה 8~
לא חשבתי על זה פעמיים ושלחתי ישר.

נקודת מבט לירון :

"טוב ביי בסדר הבנתי ביי" רוי אמר בזמן שדיבר בטלפון עם אחיו שכפי הנראה החליט לצאת לריצה כי היה משהו עם אחותם.. לא יודע.. בכל מקרה כבר כמעט חושך בחוץ אז כדאי שאני אלך הביתה.
"טוב אחי דבר איתי" אמרתי לרוי בזמן שטפחתי על הכתף שלו.
"מחר 11 בבוקר אני אצלך. ביי" קבע רוי והמשיך להתעסק בטלפון.
"איזה יופי שאתה קובע שאתה בא"
"בכיף אחי בשבילך תמיד" אמר עם חיוך מתנשא על פניו.
יצאתי מהבית של רוי ושמעתי צעקות שנובעות מתוך החדר של נועה ( החדר שלה הוא חדר חיצוני אז אם החלון פתוח אפשר לשמוע מהחצר רעש מהחדר.
"מתי תספרי להם כבר?" צעק גיא
לספר מה? לא הבנתי למי נועה אמורה לספר מה..
"אני לא יודעת אם אני בכלל משאירה את התינוק אז אני לא הולכת סתם להדאיג את ליאן ולירון ! "
שו תינוק !?
אחותי בהריון?!?!
"לפחות דני יודע שהוא הולך להיות אבא?!"
WTF?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך