Avia
חלק חדש בסיפורון החמדמד הזה לול ^^
מקווה שאהבתם והבנתם הכול (אני מפחדת שהפעם כמה קטעים שם נכתבו בצורה קצת מבלבלת >: )
החלק הבא יעלה בקרוב (:

כשהמסך יורד והאמת עולה- חלק ד'

Avia 07/07/2012 1449 צפיות 31 תגובות
חלק חדש בסיפורון החמדמד הזה לול ^^
מקווה שאהבתם והבנתם הכול (אני מפחדת שהפעם כמה קטעים שם נכתבו בצורה קצת מבלבלת >: )
החלק הבא יעלה בקרוב (:

הייתי עייפה וראשי החל להסתחרר, אבל למה ציפיתי אחרי שעה רצופה של שתייה לשוכרה באמצע הלילה?
ליאם נעלם לפני חצי שעה בערך ולא נראה באופק מאז. אחח' הינה הלכה התוכנית של 'להשתחרר ולעשות שטויות'. ואני נשארתי פה, בבר חצי ריק כששעון הקיר הגדול למולי מראה על השעה 2.
"היי בובה" שמעתי מצידי והסתובבתי תקווה שזה ליאם, למה לעזאזל אני כול כך להוטה לראות את השוטר הזה שוב? לא ידעתי את התשובה. בחור גבוה השעין את מרפקו על הבר ובחן אותי בעיניו, על שפתיו חיוך ממזרי. זה לא היה ליאם. רגש של אכזבה מילא אותי לפתע.
"מה בחורה כמוך עושה בחור שכזה?" שאל, החיוך הממזרי עדין מותח את שפתיו.
"שותה. זה מה שעושים במקומות כאלה." עניתי באדישות וסובבתי לו את גבי. "תגידי.." הוא שם את ידו על כתפי ולחץ אותה קצת "את רוצה אולי לצאת מפה? אני מכיר מקום הרבה יותר נחמד, איפה שתוכלי למצוא בו קצת כיף אמיתי.." עינייו בחנו את גופי שוב. והתעכבו קצת יותר מידי זמן על שדיי ושפתיי. 'כיף אמיתי מה?' ידעתי למה הוא מתכוון, ואני בשום פנים ואופן לא הולכת למקום כזה איתו.
"תעזוב אותי" אמרתי, בצורה קצת פחות מאיימת משרציתי. קמתי ממקומי מתנדנדת ורציתי ללכת לכיוון היציאה, אלא שהבר החל להסתובב ונאלצתי לאחוז במשענת הכיסא כדי לא ליפול. "בואי איתי חמודה" הוא תפס בכתפי חזק יותר. "תעזוב!" צעקתי ועזבתי את המשענת כדי להדוף אותו מעליי. רעיון גרוע. ראייתי הטשטשה ולא הצלחתי להחזיק את כובד משקלי, הרגשתי את רגלי קורסות תחתי. רגע עבר אך לא הרגשתי שפגעתי ברצפה, להפך הרגשתי שמשהו תופס אותי ומחזיק אותי עומדת. ראיתי את הבחור הגבוה בטשטוש למולי, מנסה לאחוז בי שוב ולפתע נרתע לאחור. "היא אמרה לך לעזוב אותה" שמעתי קול רציני, מאיים קצת, מעליי. הרמתי את ראשי במהירות לראות מי מעז להחזיק בי שוב, רעיון גרוע נוסף, המהירות שבה הרמתי את ראשי גרמה לו להלום אפילו יותר, וכול דפיקת לב שלי צלצלה באוזניי והכאיבה לי. "ומי אתה לעזאזל שתגיד לי מה לעשות?!" הבחור הגבוה קרא אליו בכקריאת תיגר.
נדהמתי לגלות את ליאם מעליי, עוטף את בטני בידו האחת, וכך תומך בי ועוזר לי לעמוד על רגליי, וידו השניה מונחת על כתפי בצורה מגוננת. הוא פלט מין נחרת שיעשוע למשמע הבחור לפניו. "אני?" שפתיו התעקלו למעין חצי חיוך מתנשא. הוא הסתכל למטה, אליי, ואני בהייתי בו בעניים גדולות ומופתעות. לפתע תפס אותי חזק יותר והצמיד אותי אליו, כך שגבי היה צמוד לחזהו. אחיזתו סביב בטני התחזקה והפכה, איכשהו, לחושנית יותר. "אני חבר שלה" ענה בביטחון. 'חבר'? המילים הדהדו באוזניי, וחמימות מוזרה מילאה אותי מבפנים. גם ברגע הקריטי הזה, שבו הבחור הגבוה הזעיף פנים והסתכל על ליאם בעיניים מאימות, וליאם מצידו מחבק אותי ומסתכל על הבחור בצורה מתנשאת למדי, לא יכולתי שלא לתהות למה העובדה שהבחור המוזר הזה, השוטר שחור השיער בעל המבטא הבריטי, מחבק אותי בצורה כזו, בדרך שבה אף גבר לא חיבק אותי מעולם, בצורה כול כך בטוחה והחלטית שמשדרת 'הבחורה הזו שלי', גורמת לכול עצמותי לרטוט ככה.
"אולי כדי שתשמור על חברה שלך פעם הבאה.." הבחור הגבוה העיר בצורה מזלזלת "היא נראת כול כך שתויה שתלך עם כול אחד שרק יפנה אלייה"
"אתה מנסה לרמוז עלייה משהו?" קולו של ליאם היה טעון. הבחור הזה שחקן טוב למדי.
"שום דבר מיוחד" הוא ענה בצורה כזו, שרמזה באופן ברור שהוא לא רק רומז עליי משהו, אלא אומר אותו בבירור.
ליאם הרפה מאחיזתו בי וחיכה רגע עד שהצליח לעמוד בכוחות עצמי, או חלקית לפחות, כי ידי מצאו שוב את משענת הכיסא לתמיכה. ברגע שעמדתי לבד הוא הסתכל על הבחור במבט עצבני אחד נוסף ואז העיף את אגרופו באוויר במהירות שמעודה לא ראיתי, או אולי עיניי תעתעו בי אבל בכול מקרה אגרופו פגע בפניו של הבחור הגבוה והפיל אותו על הרצפה. הבחור, שכבר לא נראה מאיים או משועשע כול כך פלט שיעול ושתיי שינים לבנות נחתו לרגליו. שפתיו של ליאם התעקמו בניצחון. "עכשיו תלמד ידידי," אמר במבטא הבריטי המשובח שלו ," לא להתחיל עם חברה של בחור אחר, במיוחד שאותו בחור למד איגרוף חמש שנים" ובאומרו מילים אלה שב ותפס אותי, עטף את בטני בידו האחת, ובידו השנייה החזיק בזרועי לאיזון. הוא לא יכל להניח את זרועי סביב ראשו כי למרבה ההפתעה היה גבוה ממני בראש, מה שהדהים בהתחשב בעובדה שאני מטר 75, בלי להחשיב את נעלי העקב לרגליי. וכך בפוזה הנורא משונה הזו, משך אותי לכיוון היציאה, ואני הלכתי מדדה ומבולבלת בעקבותיו.


תגובות (31)

איזה גבר ליאם!!!
תמשיכי!!
זה יפה רצח!
וכן מבינים הכל…

08/07/2012 09:03

היי, למה לא ראיתי את זה קודם?
לעזאזל איתי!
הפרק הזה יפה מאודדד! אני מאוווד אוהבת את הכתיבה ש'לך, זה מרגיש כאילו אני קוראת תמוך ספר!
לוב יו, ותמשיכי מהר!
ו… למרות שאני שונאת בריטים, ליאם נשמע דיי מסקרן.גרררר!!!! (אני מסטולה!)

15/07/2012 09:35

מקסים ברור לחלוטין אהבתי מאד מאד ♥

15/07/2012 09:38

יאאאאיז♥
אפרילל!!! חחח מה עובר אותך? מה את מסטולה?! XDDD
חחח תודה ♥ אני העלה את ההמשך בימים הקרובים מבטיחה D:

16/07/2012 07:17

הבנתי שאת אוהבת קוריאנית?!??!?!!??!?
모ᄅ라ᄊ어요! 아피 씨, 아ᄂ녀오ᄋ세요!
וסליחה על הטעויות כי המקלדת הוירטואלית לא עושה יותר מ-2 צירופי אותיות~

16/07/2012 07:38

זה בסדר ^^
네,초가 한국 진짜 좋아해요 ^^
이름이 뭐해요?
סליחה עם יש שגיאות כתיב, גם בעיברית יש לי שגיאות לפעמים אז בקוריאנית ?XDD

16/07/2012 08:42

Avia – איך עשית את זה?

16/07/2012 08:45

תגדיר 'זה' ?XDD

16/07/2012 08:46

.제 이름은 시라 예요
חחח זה בסדר, אני מתחילה גמורה בקוראנית גם XD
אומגאומג! מצאתי סופסוף מישהי כמוני!!
אהאהאהאהאהההה!

16/07/2012 08:48

הצ'ינג צ'אנג צ'ונג הזה!!!!
קיצר קוריאנית !!
איך?!!

16/07/2012 08:48

יש לי מקלדת וירטואלית במחשב ופונט קוריאני, אני מסתכלת במקלדת ורושמת עם הפונט! וווהווו!

16/07/2012 08:52

וזה לא צ'ינג צ'אנג צ'ונג… זה:
צ'ה אירומנן שירה איהיו.

16/07/2012 08:56

אעאעא זה לא צ'ינג צ'אנג צ'ונג!!!! זה הנגוק!!הנקוגגג!!! (קוריאנית בקוריאנית D: לול)
וכן, פשוט מוסיפים קוריאנית למקלדת או מחפשים מקלדת קוריאנית באינטרנט -גוגל בימינו- XD
시라씨!!반가워요 :D
정말로데바개요 ^^
תוסיפי אותי בפייס ונדבר נורמלי נאא ?XD
AVIA ABBY HARNAM ^^

16/07/2012 08:58

השבתי לך P: והבנתי מזה צ'ונגמל, אבל מה היה ההמשך?
לודפהגיו?

16/07/2012 09:03

צ'ונגמאללו דאבאקהיו D:
דאבק זה סלנג למגניב D:

16/07/2012 09:06

אההה! daebek xDDDD
עכשיו אני מבינה תודה P:

16/07/2012 09:08

כן נו…שגיעות שליטעע D::

16/07/2012 09:10

-גם שגיאות אני כותבת בשגיעות XD- לולז

16/07/2012 09:10

חחחח לא נורא! איזה להקות את אוהבת? אני רואה את siwon אז הבנתי שאת סו-ג'ו, יש עוד? P:

16/07/2012 09:12

אכן סוג'ו היא הלהקה האהובה עלי, אלפית גאה חחח. אני שומעת המון, כול מה שנשמע טוב לאוזן כאילו… ביג באנג (מן הסתם), 2NE1, שייני, מייס אי, פ.ט.אילאנד,. סי.אנ.בלו,פ(אקס),אקסו, קצת סנסד, ט-ראקס, יו-קיס,2פמ /2אמ, ועוד מלעע…. הבנתי שאת אוהבת דבסק? אני אוהבת כמה שירים שלהם והתחלתי פוסידון לפני כמה זמן אז ממש התאהבתי ביונהו ^^ למרות שג'אג'ונג היה האהבת הקוריאנית הראשונה שלי לול. אני שומעת קצת JYJ אבל בכלל לא דבסק ה'חדשים' כלומר יונהו והשני שאת שמו שכחתי xD וסורי שכתבתי את רוב הלהקות בעברית פשוט אני על הפלאפון ואין לי כוח להחליף מקלדת כול רגע ^^" מה איתך? חוץ מדבסק??

17/07/2012 02:34

יש מעט שגיאות כתיב אך העלילה כל כך מושלמת שהיא מאפילה על השגיאות שכאמור הן מינוריות אז קדימה בבקשה בבקשה יש המשך ?????♥

17/07/2012 02:41

חחחח תודה בקי ^..^ מצטערת על השגיאות כתיב כמו שאמרתי אבל אני דיסלקטית לגמרי XDDD
וכן בטח! אני תכף שולחת למערכת את הפרק הבא, אני מקווה שעד מחר זה יעלה D:
תודה לך ♥♥

17/07/2012 03:08

אאאאעעע איזה יפה…

17/07/2012 03:32

אני אוהבת את דבסק… f(x), 2ne1, shinee, אבל בעיקר דבסק!
הם כאלו קורעים! זה היה כזה מעצבן שהם נפרדו! וההוא- קוראים לו מקס צ'אנגמין. ויש להם כמה שירים יפים, ליונהו ולמקס. רק שאני חולה על מקס כך שאני משוחדת! XD
נסי את זה:
http://www.youtube.com/watch?v=1iSekO80aUE
סולו של מקס!

17/07/2012 03:54

אבל אם אין לך כוח לראות הכל, פשוט תעבירי לדקה ה 4:00, זה הצ'אנגמין שאני אוהבת XD

17/07/2012 04:04

חחח סבבה תכף שומעת XDD
רגע אז זה מקס? אוקע תמיד שאלתי את עצמי מי מהם זה מקסXDD היה גם מיקי אחד? בתקופה שהם היו 5??
ואין לי מושג איך שרדת את זה, הפרידה אני מתכוונת! אני אלפית הרי וכשגיליתי שהנגאנג עזב (הממבר הסיני שעזב בגלל שאסאמ הם חראות P:) הייתי מזה בדיכאון! למרות שהתחלתי לאהוב אותם כבר אחרי שהוא עזב >: דיי אני עדיין דכאוני מהעובדה הזו ><"
אבל תשיבי בואי נעבור למקום אחר לדבר כי אנחנו חופרות פה בתגובות וזה מזה לא נוח XDDDDD

17/07/2012 04:25

ותודה אודלייה ♥♥ שלחתי את הפרק הבא!! מקווה שהוא יעלה מחר D=

17/07/2012 04:26

אהבתי!, לאיש יש קול פסיכי!!!
יאי מקס ♥
את בטוח מכירה את השיר היפני "למה התאהבתי בך" נכון? התאהבתי בהם בשיר הזה, בעיקר בג'אג'ונג XDD הוא כול כך יפה ;;
http://www.youtube.com/watch?v=t3IPylC2mqQ

17/07/2012 04:27

חחחחח וואי סיפור ממש ממש חמווד! :D הייתי בטוחה שהבריטי פשוט יאמר לו "would you like tea with that? " וישפוך עליו כוס של תה XD אחחחח סטריאוטיפים:D או שאני סתם בסטלה עכשיו *~* ראער על ליאם.

17/07/2012 04:30

חחחחח אני מכירה אותו בעל פה ויכולה לשיר אותו עם גיטרה!
אבל אם מדברים על בלדות, יותר אהבתי את זה:
http://www.youtube.com/watch?v=XxBoZbX155A
ויש לי סקייפ, מעוניינת?

17/07/2012 04:36

חעחעחע D:
תמשיכי !!
ווהוו כל הכבוד ליאם!
אני רק עכשיו קראתי
את הסיפור.. ואת כותבת
פשוט מדהים !!
תמשיכי !!
תזהרי לך אם לא .. O_-
מוחעחעחע D:
לול ..
עזבי אני מוזרה *~*

17/07/2012 05:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך