Avia
חלק קצר יחסית אבל אני אישית מאוד אוהבת אותו ^^
אמא השיכורה מעוד משעשעת אותי וליאם כול כך חמוד נכון??? *^*
טוב אז מקווה שאהבתם, מחכה לתגובות והפרק הבא יעלה בקרוב 3>
תודה לכול מי שעוקב אחרי הסיפור שלי!!! לאב יו פיפל D;

כשהמסך יורד והאמת עולה- חלק ה'

Avia 17/07/2012 1229 צפיות 17 תגובות
חלק קצר יחסית אבל אני אישית מאוד אוהבת אותו ^^
אמא השיכורה מעוד משעשעת אותי וליאם כול כך חמוד נכון??? *^*
טוב אז מקווה שאהבתם, מחכה לתגובות והפרק הבא יעלה בקרוב 3>
תודה לכול מי שעוקב אחרי הסיפור שלי!!! לאב יו פיפל D;

"איפה המכונית שלך?" ליאם שאל בקול עצבני ברגע שחצינו את פתח הדלת ולמולנו, תחת השמים השחורים של תחילת היום החדש נפרס מגרש החנייה.רוב המכוניות שחנו בו כשרק הגעתי כבר לא היו שם, ובכול זאת המגרש לא היה ריק לגמרי.
"שם…" הצבעתי ביד עייפה לכיוון שלמזלי עוד זכרתי שהחנתי בו את המכונית, דבר שלא היה מובן מעליו, בהתחשב במצב שלי. ליאם המשיך לסחוב אותי לכיוון אליו הצבעתי, אך אני מעדתי שוב ושוב על אבני החצץ לרגלי. לא רק שלא יכלתי ללכת בקו ישר, או ללכת בכלל בלי תמיכה, באותו ערב החלטתי גם לנעול את נעלי העקב הכי יפות, והכי לא נוחות, שמצאתי בארון שלי.
ליאם נאנח ביאוש אחרי שמעדתי בפעם החמישים בערך ועצר במקומו. "תורידי את הנעלים" ציווה.
העלתי מבט של ילדה מפונקת על פניי, "אני לא הולכת יחפה על הרצפה הזו" מחיתי מתנודדת, מי היה מאמין שבמצב כזה אני עוד מסוגלת להתמקח.
"למה לא?" הוא פלט עוד אנחה.
"כי אני שונאת שיש לי חול על הרגליים, שלא לדבר על האבנים הכואבות על הרצפה.." הסתכלתי על ידי וספרתי על אצבעותי את הטיעונים שסיפקתי "..וגם, אני לא ילדת רחוב ויש לי כסף לקנות לעצמי נעליים! אז למה אני צריכה לחלוץ אותם?" הסתכלתי עליו בעניים גדולות ובמבט שואל.
הוא פלט צחקוק קטן. "מה מצחיק?!" רקעתי ברגליי עצבנית על הצחוק הפתאומי שלו.
"את!" הוא חפן את פני ביד אחד, זו שעד עכשיו אחזה בכתף שלי, הזעפתי פנים במבט נפגע, "עם העיניים הגדולות האלה את נראת כמו החתול משרק" צחקק שוב. הסתכלתי עליו שוב, והוא החניק צחקוק נוסף למראה עיניי העגולות. "אז את לא מורידה את הנעליים?" שאל כדי לאשר את תשובתי.
"נא-אה" נדתי בראשי לשלילה.
"הבנתי.. איפה המפתחות של המכונית?" שאל אותי, עדין עומד מקובע במקומו.
"למה?!" שאלתי מיד "אתה רוצה לגנוב לי את האוטו??"
הוא צחק, "אני הרגע הצלתי אותך מאיש מאוד רע! את לא סומכת עליי החתולה אמה?" הוא הזעיף פנים כנעלב.
"לא לא!!" מייד מחיתי, "הנה!" חיטטתי בתיקי בחיפוש אחר המפתחות, למזלי הם היו למעלה, כי המפתתחות היו הדבר האחרון שהכנסתי לתיק לפני שהתחלתי לשתות. לקחתי אותם והגשתי אותם לליאם שחיוך משועשע מיד נפרס על שפתיו. "לא כואס?" שאלתי בוחנת את ארשת פניו החדשה.
"לא כואס" חייך אליי "תודה חתלתולה" הוא הניח את ידו על ראשי וגירד בעדינות את הקרקפת שלי.
"אני לא תחלתולה! אני אמה" מחיתי מתבכיינת כילדה.
"אני יודע" ענה, "בטוח בטוח לא מורידה את הנעלים?" שאל פעם נוספת.
נדתי בראשי שוב.
הוא נאנח, "טוב.." היה הדבר האחרון שאמר לפני שהוריד את ידו מראשי והניף אותי באוויר בן רגע, ידו הימנית נמצאת תחת השכמות שלי וידו השניה תחת ברכי. אם הייתי נמצאת במצב בו יכלתי לשלוט בעצמי, הרי בוודאי שהייתי מוחאת מיד שיוריד אותי לרצפה ויתן לי ללכת לבד. אבל עקב העובדה שאמה וההיגיון הבריא שלה לא היו בבית באותו הרגע, ובמקומם שד האלכוהול שזרם בעורקיי חילק את הפקודות כרחתי את זרועותיי סביב צווארו ונצמדתי לחזהו. "זה כמו בסרטים, שהבחור מציל את הבחורה ואז סוחב אותה על ידיו לעבר השקיעה וסוף טוב" מלמלתי מניחה את ראשי על חזהו המוצק, כול כך, כול כך מוצק. הוא רק הנהן בזמן שעשה את דרכו לכיוון המכונית שלי. "אתה תעשה שהיה לי סוף טוב?" שאלתי מרימה את מבטי עליו, הוא העיף בי מבט ועיניו האפורות-ירוקות קלטו את עיני הדבש הזהובות שלי. פיו נפתח כדי לענות לי, אך אני כבר שקעתי בשינה עמוקה כול כך שלא הרגשתי אפילו איך הוא פותח את דלת מכוניתי בקושי, מניח אותי בעדינות במושב שליד הנהג, חוגר אותי, נכנס מהצד השני, מתניע את הרכב ויוצא ממגרש החנייה, מנבט את דרכו בעלטה חזרה לעבר הכביש הראשי.


תגובות (17)

ווואייי איך אני אוהבת את הסיפור שלך!!!
עליתי לקרוא..

17/07/2012 07:45

מהמםםםם! תמשיכייי

17/07/2012 07:49

אעאעאעאעאע, עולה לקרוא!!!!!

17/07/2012 08:05

אווווף את אחת אחרי ולי לא שמו שום תגובה כבר פעם שניה שפרסמתי אבל כלום…:'(
דרך הגב ממש מעניין הסיפור אני התחיל לקראו אותו נראה לי מהפרק הראשון…

17/07/2012 08:13

הכתיבה המושלמת……אחחחחח!
ספר! אני רוצה שתוציאי את הסיפור הזה בספר -אני אבלע אותו בלילה אחד!
והקטע עם העיניים הגדולות הזכיר לי את אתמול בערב!
ניקיתי לחברה שלי את הגבות והפרצוף שלי היה צמוווד לשלה, והסתומה הזו לא הפסיקה להתפוצץ מצחוק על העיניים שלי!
טוב,חברתי,חפרתייייייייי!
לוב יו!

17/07/2012 08:18

אוי איזה חמוד ליאם!!!! תמשיכי סיפור ממש ממש יפה:)

17/07/2012 09:39

ואי אני בשוק שהסיפור רק עלה וכבר יש לי תגובות!! חחחח
אפריל?! כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך י'משוגעת?! 3>3>
אודליה תודהה!! שמחה שאהבת!!!;;
Anybody חחח אל תדאגי! כשרק התחלתי אף אחד לא היה קורא אותי, למרות שגם היום לא כזה קוראים אותי אבל יש לי עוקבים ספציפיים שאני פשוט מאוהבת בהם! :D אני כרגע ממהרת אבל אשמח להיכנס לקרוא את הסיפורים שלך מאוחר יותר ;)
Mirizuzel

17/07/2012 11:13

ואי אני בשוק שהסיפור רק עלה וכבר יש לי תגובות!! חחחח
אפריל?! כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך י'משוגעת?! 3>3> חחח רק בשבילך אני אשקול את הרעיון של הספר חחחח :):):) וברגע שאני חוזרת הביתה בסופ"ש אני מעלה פרק חדש של 'גם בסוף העולם ' בשבילך, איך אני?? ;)
אודליה תודהה!! שמחה שאהבת!!!;;
Anybody חחח אל תדאגי! כשרק התחלתי אף אחד לא היה קורא אותי, למרות שגם היום לא כזה קוראים אותי אבל יש לי עוקבים ספציפיים שאני פשוט מאוהבת בהם! :D אני כרגע ממהרת אבל אשמח להיכנס לקרוא את הסיפורים שלך מאוחר יותר ;)
Mirizuzel תודה 3> אני מקווה שתמשיכי לעקוב ^_^

17/07/2012 11:14

יואו, אביה, רציני?
את תעלי את 'גם בסוף העולם'????
יוהווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו !!!!!!!!!!!!!!
את לא יודעת איך החיוך שלי כיסה את הפרצוף כשראיתי שכתבת את זה!
חולה עליייייייייייךךךךךךךךךך !! אה, ו… כתבתי לך תמייל שלי,כשדברת על פייס וזה, ראית?? -תעני-.
ואיפה את מבלה לך השבוע???
אה?
אה?
אה?
סתאאאאם, בלי חפירות ! אני אוהבת אותך על הפרק וזהו. אוף, אין לי כוח להגיע לסימן קריאה, זה כל הזמן קורה לי ….. יחי העצלנות…
לוב יו (סימן קריאה)

17/07/2012 13:17

יואו, אביה, רציני?
את תעלי את 'גם בסוף העולם'????
יוהווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו !!!!!!!!!!!!!!
את לא יודעת איך החיוך שלי כיסה את הפרצוף כשראיתי שכתבת את זה!
חולה עליייייייייייךךךךךךךךךך !! אה, ו… כתבתי לך תמייל שלי,כשדברת על פייס וזה, ראית?? -תעני-.
ואיפה את מבלה לך השבוע???
אה?
אה?
אה?
סתאאאאם, בלי חפירות ! אני אוהבת אותך על הפרק וזהו. אוף, אין לי כוח להגיע לסימן קריאה, זה כל הזמן קורה לי ….. יחי העצלנות…
לוב יו (סימן קריאה)

17/07/2012 13:17

אמ… אופסי??

17/07/2012 13:18

וואווו…….וואווווווו!!XD
סיפור מושלם זה אחד מהסיפורים שפשוט בא לך לקרוא ולא להפסיק!!P:
תמשיכיייי דחוף!! D:

17/07/2012 22:04

יאיי! ג'סי תודה ♥♥♥ שמחה שאהבת D; והפרק הבא יעה בקרוב ^^
אפריל אל תדאגי, זה קורה לטובים ביותר ~(ז"א גם לי X'D עזבי נרקיסיזם על הבוקר XDD) טוב הלכתי לשלוח לך מייל D=D=D=

18/07/2012 02:10

אביה את כל כך מוכשרת,רציתי לבדוק עם העלת עוד פרקים אז נכנסתי לסיפורים שלך ומצאתי את הסיפור גם בסוף העולם
הוא סיפור מיוחד במינו,הוא מושלם הוא מרגש, הוא גרם לי לבכות ולא כל הסיפור גורמים לי לבכות הוא ממש ממש מיוחד תמשיכי גם אותו בבקשה!! ♥
אה ואת כותבת בצורה מהממת יש לך כישרון!!! D:

04/08/2012 18:00

אביה!
לאיפה נעלמת????
את לא רצינית! אני רוצה המשך! וחכם לי! אבל אין קשר! אז אני מעוף מפההה!!!

04/08/2012 18:46

*חם

04/08/2012 18:47

אפרייל XDD כן אני יודעת אני דורשת מכות >:>:
אבל שלחתי ת הפרק הבא למערכת אני מקווה שהוא יעלה מחר ואני מתה לגעת מה דעתך!! 3>
ג'סי אני כול כך שמחה שאהבת את "גם בסוף העולם" זה באמת אחד הסיפורים שאני גאה בהם חחח אני אמשיך לעלות אותו בקרוב, הייתי אמורה לעלות כבר את הפרק הבא אבל יש לי כמה בעיות עם זה אז זה יקח עוד קצת זמן לצערי >:
בכול מקרה אני מקווה שתמשיכי לעקוב אחרי הסיפורים שלי ! תודה לך 3>

05/08/2012 16:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך