אני יודעת שזה קצר,זה צריך להיות כדי לדעת אם אתם רוצים שאני אמשיך לפרסם את הסיפור.כתבתי אותו רק היום.אני כותבת הרבה סיפורים,אבל לא בטוחה בקשר לפרסומם.תגידו לי בבקשה את דעתכם בתגובה.סליחה שאתם צריכים לחכות הרבה זמן לפרק חדש במקובל החנונית,פשוט אני רציתי לראות עוד תגובות כדי לדעת מה דעתם של נוספים,אבל תודה על התגובות באמת :).רק אתם יכולים גם לקרוא את הסיפור שחור לבן ולהגיד מה דעתכם?תודה.שמתי סימן מקווה שאהבתם.זכויות שמורות לי.

כשכבר הלב לא יכול לסלוח יותר-פרק 1

14/09/2013 772 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שזה קצר,זה צריך להיות כדי לדעת אם אתם רוצים שאני אמשיך לפרסם את הסיפור.כתבתי אותו רק היום.אני כותבת הרבה סיפורים,אבל לא בטוחה בקשר לפרסומם.תגידו לי בבקשה את דעתכם בתגובה.סליחה שאתם צריכים לחכות הרבה זמן לפרק חדש במקובל החנונית,פשוט אני רציתי לראות עוד תגובות כדי לדעת מה דעתם של נוספים,אבל תודה על התגובות באמת :).רק אתם יכולים גם לקרוא את הסיפור שחור לבן ולהגיד מה דעתכם?תודה.שמתי סימן מקווה שאהבתם.זכויות שמורות לי.

פרק 1:
אני כל כך עייפה.אני עייפה מהשקרים שמאכילים אותי,אני עייפה מהחיוכים המזויפים שמראים לי ובמיוחד עייפה מזה שאני תמיד חוזרת על אותה טעות.תמיד אני חוזרת אליו.אני לא מבינה למה אני חוזרת אליו ונותנת לו עוד הזדמנויות שכל מה שהוא עשה מאז שהכרתי אותו זה לפגוע בי.יכול להיות שאני אוהבת כאב?או שיכול להיות שאני פשוט לא יכולה לעזוב את העבר.אני רוצה לשכוח ממנו,לברוח ממנו ובמיוחד להפסיק לאהוב אותו.הכאב בליבי מתחזק בכל פעם שאני חושבת על השקרים שהוא סיפר לי.נמאס לי מזה,אני לא הולכת לתת לו לשחק בי שוב והפעם אני אעמוד במילים שלי,הפעם אני הולכת לפעול אחרת.במקום להתעלם ממנו רק ואז לדבר איתו כל פעם שהוא קורא לי כי הוא רוצה לחזור אלי,אני אראה לו שזה באמת נגמר,שאני עברתי הלאה.רק השאלה היא האם אני הוא יאמין לזה?.

תקראו את הלמטה:חשוב !!.


תגובות (1)

יייאייי….זה מהמםם תמשיכייי עכשיוו!!!

14/09/2013 10:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך