כשעזבת, האם שכחתי? פרק 21

bl_bar 30/09/2016 840 צפיות אין תגובות

"טעים?" ארוכת השיער שאלה בסקרנות את ירוק העיניים, בזמן שהאחר אכל בעונג את עוגת השוקולד תות שהיא הכינה. "מאודדדד~" הקטן המשיך לאכול בהנאה את חתיכת העוגה, לוגם קצת מהקפה.

"תעצור!" מגי אמרה לפתע, מסתכלת על צווארו של הארי בזמן שהוא נשאר באותה תנוחה ראשו מעט מורם למעלה בזמן שהוא שותה מהקפה, "אוקיי זהו! אני הולכת דקה לעשות טלפון לחבר'ה, טוב?" הקטן הרים את כתפיו והנהן, לא מבין מדוע מגי השאירה אותו בתנוחה הזאת כמה שניות, אבל במהרה הוא המשיך לשתות את הקפה ולאכול את העוגה הטעימה.

דלת החנות נפתחה בקול חבטה חזק, הארי במהירות סובב את ראשו רק בשביל לראות את שלושת החברים האחרים שלו ובמיוחד את הבלונדיני העצבני.

'אוקיי מה קרה הפעם? בטח דן עיצבן אותו' הקטן חייך לעברם, מסמן להם לשבת לידו.

"מגי יש חדר פנוי?" ג'ון שאל ברוגז וארוכת השיער הנהנה במרץ, "בואו אחריי", "אבל עדיין לא סיימתי לאכ..", "סתום ת'פה שלך! האוכל יחכה לאחר כך" הבלונדיני העצבני אחז בחוזקה בידו של השטני, מושך אותו לתוך אחד מחדרי בית הקפה.

"הארי יש לך משהו לספר לנו?", "לא, למה?" הארי שאל, לא מבין מה הבלונדיני רוצה ממנו, "אתה בטוח?!", "כן אני בטוח ג'ון, קרה משהו שאני לא יודע?", "יותר נכון קרה משהו שאנחנו לא יודעים!" הבלונדי אמר בכעס, משלב את ידיו.

"אני לא מבין", "תרים את השיער, אני רוצה לראות את הצוואר שלך בבירור!" ג'ון אמר לבסוף, מגיע לעיניין העיקרי. הארי קפא לרגע, מביט על כולם בבהלה 'שיט!', "ל-לא רוצה" ירוק העיניים גמגם במהירות, "תראה לי את הצוואר שלך!" הקטן צווח על הזמר, "לא" הארי שם במהירות את ידיו על צווארו.

"טוב אם זה לא ילך בדרך הקלה זה ילך בדרך הקשה" העצבני נעמד והלך במהירות להארי, מושך את חולצתו של האחר מעט למעלה וחושף מספר נקודות אדומות בעורו הלבן של הקטן. "מי עשה את זה?" הקטן שאל ברוגז , "אף אחד!" הזמר ענה במהירות, "אז עשית את זה לעצמך?", "כ-כ-ככן", "כ-כ-כ-ככככןןן?" ג'ון חזר על דבריו של הארי, מרשה לעצמו להגזים עם הגמגום.

"דן תתפוס לו את הידיים" הבלונדי ציווה פתאום והשרירי הנהן, עושה את המוטל עליו, תופס לאחר את הידיים ועוזר לבן זוגו להוריד להארי את החולצה.

"את כל זה עשית בעצמך?" ארוכת השיער סרקה את גופו המסומן של האחר. "די נו! תחזיר לי את החולצה דן!", "בתנאי שתספר לנו מה קרה!" השרירי אמר בזמן שסרק את גופו המסומן של האחר, "לא!", "אני אגזור לך את הזין אם לא תדבר" ג'ון איים. "אוקיי אוקיי רק תחזירו לי את החולצה" הארי תמיד היה חלש כשזה הגיע לאיומים של ג'ון.

הנער הנמוך עם השיער הבלונדיני חייך בשביעות רצון "יופי! דן תחזיר לו את החולצה".

הנשי משך את החולצה בכעס מידו של דן, לובש אותה במרץ ומתיישב בכיסא. "זה היה מייק, נכון?" אדום השיער שאל למרות שזה היה די ברור שכן, הארי הנהן באיטיות, נושך בחוזקה את שפתיו.

"זונה זה מה שאתה! איפה הכבוד שלך?" ג'ון התפרץ, "זאת לא אשמתי!", "אתה רוצה להגיד לי שהוא אנס אותךךךךך???" הבלונדיני צעק בבהלה, הופך להיות השומר ראש של הארי בן רגע.

"לא! ג'ון תרגע הוא לא אנס אותי!", "אז מה זאת אומרת לא אשמתך?!" האחר של בבלבול. "אוקיי תקשיבו, אתמול במסיבה השתכרתי וגם הוא השתכר וזה מה שקרה, אני אפילו לא זוכר איך הגענו למצב הזה" ג'ון עיוות את פניו, מביט על הארי בייאוש. "אני מניח שגם ישנתם ביחד ולא רק שכבתם, אז מה קרה בבוקר? אני בטוח שאת זה אתה כן זוכר!" .

"לפחות פה הראת לו מי הבוס" דן אמר בשמחה לאחר שכולם שמעו את דבריו של הארי. "כן ממש, שכבנו אתמול לעזאזל! איך יכולתי? יצאתי כל כך נואש ומושפל" הזמר נאנח, "לא אתה לא! זה ששכבתם זה לא אומר כלום…טוב! אני הולכת להביא לנו לשתות, בייב בוא תעזור לי" מקס קם במהירות, אוחז בידה של מגי ושניהם יצאו מהחדר.

"הארי מצצת לו?", עיניו הירוקות של הארי נפערו כששמע את דבריו הישירים של ג'ון, שוכח לרגע שג'ון תמיד ישיר. "אממממ אני חושב ש…ל-ל-לל… כן" הארי אמר לבסוף, משפיל את ראשו.

נחיריו של הבלונדיני נפתחו ברוגז, מנסה לנשום עמוק ולהירגע. "כל הכבוד הארי! פשוט כל הכבוד" הטון הציני שלו צבט מעט את ליבו של הארי ועיניו הירוקות במהרה התמלאו בדמעות. "תבכה! אתה צריך לבכות, תלמד מהטעויות שלך מטומטם!", "ג'ון תפסיק!", "אל תגיד לי להפסיק דן! הוא בחיים לא ישכח ממייק לא משנה מה, הוא אף פעם לא הפסיק לאהוב אותו!…אתה דפוק הארי, תטפל בעצמך!".

הנשי אפילו לא ניגב את דמעותיו והתרומם במהירות מהכיסא, יוצא משם.

"הארי! לאן אתה הולך? הארי?" מגי שראתה את הקטן יוצא מהחדר עם דמעות בעיניים במהרה הבינה שלג'ון יש חלק מאוד גדול, היא התכוונה ללכת אחרי הנשי אבל הוא החל לרוץ לאחר ששמע אותה, ממשיך לבכות בחוזקה בכי כואב וטהור.

"דאגתי לך! איפה היית?!", "בנג'מין אין לי כוח לכלום עכשיו, בבקשה תעזוב אותי בשקט" הנשי אמר בלחש, לא מוכן לשמוע שום דבר כרגע. "אוקיי, אתה מרגיש טוב?" השרירי היה נראה מודאג, "בוא פשוט נגיד שזה לא היום שלי!" האחר השיב, "אווו טוב אז תנוח! אם תרצה משהו תגיד לי", הארי הנהן, גורם לשערו לעוף טיפה לאחור ולחשוף את הסימנים שבצווארו.

בן במהירות כיסה את פיו מההלם, 'ה-ה-הוא ומייק עשו את זה?! אני לא מאמין!', השרירי חשב לעצמו אבל העדיף לא לדבר על זה ולתת לנשי לנוח. "מה קרה?" הארי שאל כשראה את בן עם הבעת פנים מבוהלת, "מ-מ-מה? כ-כ-לום! סתם כאב לי פתאום השפתיים" השותף תירץ, "אההה, טוב אז תעיר אותי לפני שש, שאני אספיק להכין לנו ארוחת ערב" השרירי הנהן במרץ, מביט בסקרנות על הקטן שנשכב במיטה.

"קום נסיכה כבר שש ועשרה!", הארי שירבב את שפתיו בכעס בזמן שפקח את עיניו. "אמרתי לך להעיר אותי לפניי שש!" הנשי אמר בקול צרוד ועייף, "מצטער נסיכה! אבל לא התעוררת כשניסיתי להעיר אותך, אז החלטתי לתת לך עוד קצת לישון, אתה כנראה ממש עייף", "כן!" הקטן התרומם באיטיות מהמיטה, הולך לצחצח שיניים.

"הארי?!" קולו של בנג'מין נהיה מעט רציני, הנשי סובב את ראשו לעבר השרירי שעמד בפתח הדלת של המקלחת והשירותים, מסתכל עליו בסקרנות בזמן שבפיו הייתה עדיין המברשת שיניים. "אפשר לשאול אותך משהו?" הזמר הנהנן, חוזר להביט במראה ולצחצח את שיניו.

"מה עשית אתמול בלילה? איפה ישנת?", הארי נעצר לשנייה, מביט דרך המראה על בן וממשיך לצחצח שיניים, "ישנתי בסלון", "שקרן!" בן אמר במהירות, נותן להארי להבין שהוא יודע בדיוק איפה הוא היה ומה הוא עשה.

הקטן ירק את כל משחת השיניים לכיור, שוטף את פיו במים ולאחר מכן מנקה את פניו. "אני מניח שאתה כבר הבנת לבד בנג'מין!", ירוק העיניים אמר באדישות בזמן שיצא משם, דוחף מעט את בן.

"רוצה לדבר על זה?", "לא!", "בטוח?", "כן אני בטוח!…אה, ואל תתפלא אם הזבל הזה יתחיל להציק לך כי הוא גילה שאתה יודע עלי ועליו" הארי הפיל את הפצצה, "שיט! איך הוא גילה?" השרירי שאל בפחד, "אמרתי לו!" הנשי הודה, "למה הארי? פאק הלך עליי!", "אל תדאג אמרתי לו שלא יגע בך" הזמר אמר בחיוך.

בנג'מין הסתכל על הארי, חושב לעצמו שהנשי הוא חבר טוב "תודה נסיכה", "אל תודה לי! טוב, בוא אני אבשל משהו" הקטן העדיף להעביר נושא.

"יש פה ריח נעים, מה זה? מעניין מי מבש…" חבורה של עשרה נערים נעמדו ליד המטבח, מסתכלים על הארי מבשל בזמן שבנג'מין עוזר לו לחתוך ירקות. עיניהם אוטומטית נפלו על ישבנו של הקטן, לא שוכחים את מה שהם ראו אתמול בהופעה.

הארי סובב את ראשו והביט בהם, מחייך אליהם. "רוצים לאכול איתנו?" קולו היה מלטף, גורם לבנים האחרים לבהות בו לשנייה עד שהם נזכרו שהם בעצם בוהים בגבר ולא באישה. אחד מהם כחכח בגרונו, מנסה להישמע רציני "מה אתה מכין לאכול?", "כנפיים מטוגנות עם צ'יפס וסלט, רוצים גם?" הבנים הסתכלו אחד על השני, מתייעצים בעזרת עיניהם ולבסוף מהנהנים, "אוקיי! אני אכין יותר, תשבו לבנתיים".

"יש פה ריח של אוכל ,אני רעב! אנחנו גם רוצים!". לאט לאט הצטרפו עוד ילדים לארוחה הגדולה והארי נאלץ לבשל בזמן שהם אוכלים, מידי פעם אחד מהם עוזר לו.

'מה הם עושים פה?' הארי חשב לעצמו כשראה את צ'אן ומייק אוכלים עם כולם בזמן ששם בשולחן הגדול עוד כנפיים וצ'יפס, ממהר להכין עוד סלט. "הארי בוא לאכול איתנו" בנג'מין נעמד מאחורי הארי, מעסה לו מעט את הכתפיים, "אויי כן! זה נעים!…אני מסיים את הסלט ואני בא", "אוקיי נסיכה, אני שמור לך אוכל". הארי השמיע צליל עצב כשבן עזב את כתפיו וחזר לאכול עם השאר.

הנשי סיים להכין את הסלט ומיהר להתיישב ליד השותף שלו, אוכל במהירות את העוף והצ'יפס עוד לפניי שהתיישב נורמלי. "הארי אתה תיחנק!! תאכל לאט, האוכל לא יברח", הקטן לא הקשיב והמשיך לאכול מרים את ראשו מהצלחת כשלקח לעצמו סלט.

לפתע כולם התחילו לצחוק, נחנקים מעט מהאוכל. הארי הסתכל עליהם בסקרנות, "מה מצחיק?", "אתה אוכל כמו ילד קטן, כל הפנים שלך מלוכלכות" בנג'מין ניגב את פניו של הקטן בעזרת מפית, גונב ממייק מבט רצחני.

"אז מה? אני גבר אחרי הכל, מי שלא מתלכלך לא נהנה מהאוכל" הזמר הזיז את ידו של בנג'מין והמשיך לאכול במרץ, גונב עוד צחקוקים מהאחרים.

"סופסוףףףף" הקטן מתח בחוזקה את ידיו לאחור, מותש מכל הכלים ששתף ביחד עם כמה נערים. "אמממ הארי?" הקטן הסתכל על השרירי "מה?!" "מה אתה הולך לעשות עכשיו?" בן שאל, "לא יודע! אין לי שום דבר לעשות", "רוצה לראות סרט בסלון עם הילדים?", "כל הילדים?" הארי הסתקרן, "אני מניח שכן" בנג'מין איבד תקווה כשניזכר שמייק גם יהיה שם, חושב שהארי יסרב.

"בסדר, מה כבר יכול לקרות?!", "באמת? אתה באמת תבוא?" בנג'מין שאל ברגש בזמן שחייך חיוך גדול, "כן!" הקטן ציחקק על הנער המופתע, נותן לו כמה טפיחות על הכתף והולך לכיוון הסלון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך