כשעזבת, האם שכחתי? תקציר

bl_bar 30/09/2016 1420 צפיות תגובה אחת

האם חשבתם שהדבר הכי יקר לכם יום אחד יעלם בלי להגיד מילה?! הארי בחיים לא חשב שדבר כזה יקרה לו, אבל מה לעשות שהגורל רצה אחרת?

הארי הוא נער בן 19,י תום. הוא נראה כמו כל נער ממוצע -לדעתו- אך לדעת אחרים הוא השלמות בהתגלמותה, כשהוא שר אפשר לראות מלאכים מסביב לראשו, קולו הרך והעדין יכול לכבוש ערים שלמות.
הארי לא מתגאה בכישורי השירה שלו, הוא גם אף פעם לא חשב להתגאות…הוא אוהב לשיר, מוזיקיה ושירה בעיניו זה דברים בסיסיים שאי אפשר לחיות בלעדיהם .
אבל.
יום אחד הארי הפסיק לשיר ,הפסיק לאכול, הפסיק לדבר עם החברים שלו והפסיק לתקשר עם העולם כולו.
זה היה לפניי יותר משנה וחצי כשהוא היה נער בן 17 וחצי. האדם הכי יקר לו בחייו נעלם והשאיר אותו עם לב שבור.
מייק, הרקדן המוכשר, חבר ילדותו האהוב. לא רק שהם היו חברים טובים הם גם היו בני זוג.
בגיל 14 מייק התוודה בפני הארי על אהבתו, הארי בהתחלה לא חשב שהרגשות שלהם דומים ושזה בסך הכל בלבול קטן ושמייק מרגיש ככה רק כי הם כל החיים שלהם היו ביחד, אך עדיין הוא החליט להתרחק מעט ממייק.
אבל הוא לאט לאט, ככל שהזמן עבר הגעגוע למייק רק גדל והוא התחיל להתאהב בחברו הטוב.
והם נהפכו לזוג עד גיל 17 וחצי, עד שמייק נעלם בלי להשאיר סימן- רק מכתב קטן.
הארי השבור במשך כחצי שנה ניתק קשר עם העולם כולו, אבל בעזרת חבריו הטובים הוא הצליח להתמודד עם הכאב והפצעים שלו כמעט הגלידו.

מה יקרה שמקרה מוזר יפגיש בניהם? האם הארי יצליח לסלוח למייק למרות שהוא בטוח שהוא כבר שונא אותו ושהוא לא מוכן להכניס את מייק שוב לחייו? האם מייק נשאר כמו שהוא היה? ולמה בדיוק מייק עזב ולאן?

-הערה: סיפור זה הינו מכיל מילים לא נאותות , תכנים מיניים , הפרקים עם (18+) מכילים אירועים מיניים כל מי שמתחת לגיל 18 אחרויותו בלבד XDD-
בנוסף, ישנם פרקים ללא 18+ שעדיין מכילים אירועים מיניים אך לא ברמה גבוהה לכן בחרתי שלא לציין, אבל קחו את זה בחשבון!

מקווה שתהנו ^^


תגובות (1)

קראתי את התקציר רק אחרי שקראתי את הפרק הראשון ואפשר להגיד שהבנתי בערך הכל גם בלעדיו, אבל עדיין הוא יכול למשוך קוראים שעדיין לא התחילו
בהצלחה

07/10/2016 19:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך