כתמי קפה- פרק 3

26/01/2016 1166 צפיות אין תגובות

"הקשב המפקד" אלמוג התמתח מולו ושניהם פרצו בצחוק מתגלגל. חיבוקים, טפיחות על השכם, מחר כנראה הם לא יספיקו להפרד. "תשמור על הילדה שלי" הוא עטף אותי בחיבוק אבהי ואני לא הייתי בטוחה אם הוא מנסה להכחיש את מה שקרה כמה דקות קודם לכן או צוחק עליי. בזמן שהדלקתי סיגריה אלון כבר הספיק להעביר לאלמוג חבילה הביתה, לקלל אותו אלפי פעמים, לסכם איתי שזה נשאר ביננו ולגרום לי לשאול את עצמי שאלות על הקשר בינהם.

"5 שניות לקבלת המפקד!" סתיו הכריזה בגאווה ומשהו בי נשבר לדעת שאני לא אראה אותו.
"5 שניות" התחלנו את הספירה לאחור, מנסים לחפש בעיננו את הדמות המסתורית לה אנחנו מצפים. בזווית עיני ראיתי את אלמוג יוצא מהשער וזורק את תרמילו הכבד אל תא המטען של אחת ממכוניות השטח. קיוויתי לתפוס את תשומת ליבו רק לשניה אחת אחרונה.
"תומר צפירה!" קולו של אלון הקפיץ אותי וגרם לפעימות ליבי להתגבר. "אני לא יודע איך המפקד אלמוג היה מתייחס לריחוף שלך, אבל אני יודע להחזיר אנשים מהר מאוד אל הקרקע." כל זכר לאלון האנושי שראיתי אתמול בלילה נעלם בין רגע והשאיר את אלון האכזרי, האדיש, הקר. הרגשתי את הכעס נאגר באגרוף שלי.
"זה צפיר" הסתכלתי אל תוך עיניו העדינות ותהיתי איך הוא יכול לשדר את ההפך מהן? הרגשתי את רגלי רועדת חסרת שליטה.
"צפיר, תדגימי לנו זחילה בשטח." גילגלתי את עיניי. ידעתי שאני אתמודד עם כמה סימנים כחולים בגלל הזחילה, אבל עם מה אני אצטרך להתמודד בגלל שאלון פה? "אין לנו את כל היום."

"הגעתי לבסיס החדש, אנסה להתקשר כשיהיה לי זמן חופשי. תמסרי לאלון שאביגיל אהבה את החבילה. " קראתי את ההודעה של אלמוג כמה פעמים בזמן ארוחת הערב, מקווה שהפלאפון יצלצל בקרוב ומנסה להסיק מסקנות על הקשר האפשרי בין אלון ואישה כלשהי בשם אביגיל.
"תומר" סתיו לחשה לי ושאלה אם הקשבתי להתרשמות שלה מהמפקד החדש עד עכשיו. קרצתי לה וחיכיתי שהוא יעבור לידנו שוב בדרך ליציאה.
"ברור. דיברת על המפקד החדש והיכולת שלו לסובב את כולן על האצבע הקטנה." אמרתי באדישות ולגמתי מכוס הקפה שלי.
"מה אמרת?" הוא נעצר בפתאומיות ויכלתי לראות אותו בולע רוק בבלבול.
"אלמוג מסר שאביגיל אהבה את החבילה שהעברת לה." גיחכתי וקמתי מהשולחן, מצמידה את מגש האוכל הריק לגופי. הוא התקדם לעברי כמה צעדים ופעימות ליבי התגברו, מבטו לא זז לרגע מעניי.
"תגידי לאלמוג שישאיר את הקשר שלכם מחוץ לחיים שלי." נשכתי את שפתי במתח. "משוחררת."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך