oreliya123
סליחה שלא כתבתי......אתם יודעים לימודים...שיעורים...טוב מה אתם אומרים להמשיך????

לאהוב ולמות-פרק 1

oreliya123 23/09/2012 856 צפיות 6 תגובות
סליחה שלא כתבתי......אתם יודעים לימודים...שיעורים...טוב מה אתם אומרים להמשיך????

ב-1896:

"אנה" קרא ג'סטין,"זה יהיה יום מושלם!" חשבתי לי ורצתי לקראת בעלי לעתיד."אנה,מתוקה שלי את מתרגשת?" שאל אותי ג'סטין "מאוד!" אמרתי וחיבקתי אותו "טוב אני הולך לראות מה אליזבת עושה" אמר ג'סטין חייך אליי והלך.אליזבת הייתה האחות החורגת שלי"היא כזאת מרשעת! למה אני נתקלתי איתה?!" חשבתי "תרגעי החתונה תתחיל עוד מעט אסור לך להראות כועסת ביום הכי חשוב בחיי,חוץ מי זה ג'סטין העדיף אותי ולא אותה" התנערתי והלכתי לבדוק מה קורה אם ג'סטין אך כשבאתי עלו בעייני דמעות,ג'סטין נישק את אליזבת והם ציחקקו להן באהבה ובחיבה אך הרגע ששבר את ליבי היה הרגע בו ג'סטין אמר לאליזבת "אני אוהב אותך" אני הפלתי את זר הפרחים והתחלתי לרוץ.ג'סטין שם לב אליי וצעק לעברי "לא חכי! אנה!!!"אך לא שמתי לב והמשכתי לרוץ עד שאני ניתקלתי בענף ונפלתי,עוד לפני שהתאוששתי ג'סטין כבר השיג אותי ,"בואי תני לי לעזור לך" אמר והושיט לי את ידו אך סירבתי וקמתי וצעדתי לכיוונו הנגדי של ג'סטין "עצרי רגע" אמר ג'סטין אך התעלמתי ממנו והמשכתי להתרחק "תקשיבי לי!" צעק ג'סטין ומשך את ידי"אני מצטער אוקיי?" "הסליחות שלך לא יחזירו לי את אהבתי עלייך"המשכתי"אתה חזיר! למה אתה נישקת אותה?!אם היית אומר לי שאתה אוהב יותר את אחותי מאשר אותי הייתי נפרדת ממך במקום לגלות זאת בעצמי!!!! בדרך הכי כואבת שיש!" "אני רציתי להגיד!!!!" צעק ג'סטין "וכן למה לא אמרת לי?! רצית שאני אגלה זאת לבד!?!?!?!?" ורצתי יותר מהר אבל הוא השיג אותי שוב והחזיק בידיי ותכוון לנשק אותי "עזוב אותי בוגד מנוול!" צעקתי והבאתי לו סטירה מצלצלת.הוא התעצבן והתחיל לצרוח"את תשלמי על זה!!!!!!!" התחלתי לפחד ורצתי ליער ,הוא אחריי "את לא תתחמקי מי זה אנה!" התחלתי לרוץ מהר יותר עד שהרגשתי משהו בתוכי ננעץ,התחלתי להיחנק וכשהשתעלתי זה היה דם.הוצאתי במהרה את אותו חפץ בכאבים וראיתי שזה פיגיון,התחלתי לראות מטושטש וראיתי בקושי את ג'סטין מתקרב אליי"חבל שזה נגמר כך אנה,חבל" ואז לא ראיתי יותר…..חשכה.באותו יום נשבעתי לנקום את נקמתי!!!!!

בהווה:

"לא יאמן שהחופש נגמר!" אמרתי ליאנה "את צודקת קייט! בקושי הספקתי לעשות משהו וכבר חוזרים ללימודים?!" ענתה לי יאנה. היי קוראים לי קייטרין או בקיצור קייט, אני בת 14 ואני לא הכי מקובלת בביה"ס אבל איך אומרים? תסתפק במה שיש לך ואכן אני עושה את זה,יש לי שני חברים טובים: 1. יאנה-הכרתי אותה מהגן ומאז אנחנו החברות הכי טובות! 2.גייק- הוא גדול ממני בשנה ואותו הכרתי מהיסודי, הוא אוהב גלגולות וכל מיני שדים,הוא בעצמו אימו.

אז בחזרה לשיחה: "טוב אני צריכה להתארגן בואי לפגוש אותי ב-7:30 מתחת לבית שלי,יש לי הפתעה בשבילך!" "אוקיי!,ביי לבנתיים" וניתקה. התארגנתי וירדתי למטה,מטה חיכתה לי ארוחה קלאסית של הבוקר: מיץ תפוזים בייקון וביצת עין "את רעבה?" שאלה אמא שלי כשנגשתי לשולחן "בטח!" אמרתי והתחלתי לזלול"אני עדיין לא כל כך מרוצה ממה שעשית לשיער שלך ולפנים,לפני זה היית כל כך יפה!" אמרה אמא שלי "אמא…..לפני שהייתי אם כל זה הייתי חננה עכשיו אני לא!"

אני מקודם הייתי אם שער שחור מתולתל אם משקפיים אבל עשיתי שינויי" החלקתי את השיער שלי והוספתי לא פסים של ורוד וצהוב ועשיתי פירסינג בגבה ועל השפה התחתונה "אמא היא פריקית.אי אפשר לשנות את זה" אמר דניס כשנכנס למטבח.דניס הוא אחי הגדול גדול ממני בשנתיים והוא המקובל בביה"ס גילגלתי עיינים והסתכלתי בשעון 7:40 "אויי לא" חשבתי חטפתי את התיק שלי,נתתי לאמא שלי נשיקה ורצתי לדלת."סליחה" אמרתי ליאנה "סליחה זה לא מקובל היית אמורה להיות פה לפני 10 דקות ואאוו……" אמרה יאנה והסתכלה עליי "השתנית!" " גם את!" עניתי לה טוב היא באמת השתנתה היא הייתה אם שיער ג'ינג'י חלק וארוך עכשיו היא צבעה אותו ללבן והוסיפה פסים כולים וקיצרה אותו.5 דקות הסתכלנו זו בזו עד שיאנה התנערה "אנחנו נאחר לאוטובוס!בואי!" משכה אותי ורצנו לתחנה,למזלנו האוטובוס איחר….כרגיל עלינו וראינו את ג'ייק שומר לנו מקום וכראה אותנו בהתחלה לא זיהה אותנו אבל בסוף חייך,נופף וצעק לעברינו"שמרתי לכן מקום!" וכשקלטנו אותו מיהרנו לשבת לידו "השתנתם" אמר ג'ייק "מה כבר קרה?" כלום לא קרה,פשוט רצינו מראה חדש לשנה חדשה" אמרתי וחייכתי ג'ייק חייך אליי בחזרה ואז האוטובוס נסע.וכשהסתכלתי בחלון האוטובוס ראיתי דמות מוזרה חולפת על פניי והיא מתקרבת יותר! אבל כשמיצמצתי היא נעלמה.היא הייתה יפה כל כך…….עצובה כל כך


תגובות (6)

סיפור ממש יפה ..!
והעלילה מדהימה …!
מחכה להמשך..!

23/09/2012 11:16

בפעם אל תגידי שהוא בעצמו אימו כי לפי התיאור מבינים לבד…
אבל אהבתי את הרעיון תמשיכי

23/09/2012 14:04

תמשיכי

23/09/2012 14:53

אני כבר כותבת את השני!

23/09/2012 15:12

אני שמחה שאת ממשיכה לכתוב את הפרק הבא למרות בית הספר למרות השיעורים מצאת זמן גם לשמח אותנו תודה ממני בקי ♥♥♥♥

23/09/2012 15:25

תודה! ^__^

24/09/2012 09:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך