oreliya123
מה אתם אומרים? קצר נכון? טוב לא לדאוג אני ימשיך חג שמח וגמר חתימה טובה!

לאהוב ולמות-פרק 2

oreliya123 23/09/2012 859 צפיות תגובה אחת
מה אתם אומרים? קצר נכון? טוב לא לדאוג אני ימשיך חג שמח וגמר חתימה טובה!

"מוזר" אמרתי "מה מוזר?" שאל אותי ג'ייק "כלום….סתם ראיתי משהו" "בטח דימיינת את זה….טוב התחנה הבאה שלנו,אתם קמות?" "כן "ענינו בפה אחד וירדנו, "הא….לעולם לא חשבתי שאתגעגע לבי"ס" אמרתי כשהיינו בשער בית הספר"משהו קרה בראש של קייט" אמרה יאנה לג'ייק ושניהם צחקו הסתכלתי עליהם במבט רציני ושניהם שתקו. הם יודעים שלא כדי לעצבן אותי מאז כיתה ג' ,סוף סוף נכנסו לחצר בי"ס,"כולם הסתכלו עלינו אבל הרגשתי שבמיוחד מסתכלים עליי" חשבתי וכאילו שיאנה קראה לי את המחשבות אמרה לי"קייט אף אחד לא מסתכל עלייך.אז את יכולה להירגע" אבל ג'ייק היה הכי לחוץ הוא היה מעוצבן מאוד ונראה לי שאני יודעת למה……..האקסית שלו,ג'ניפר היתנשקה מול העיניים שלו אם החבר שלה "איזו כלבה" לחשתי ליאנה וכיאלו שג'ניפר שמעה אותי באה עליי ומתחילה לרדת עליי"נו נו נו….תראו מי הגיע..הפריקית המוזרה באה…חשבתי שירדת כיתה..נו אבל בחיים יש הפתעות" אני הסמקתי והשפלתי את ראשי למטה, ג'ייק באה אל ג'ניפר "מה היא עשתה לך?! אם את רוצה להאשים מישהו תאשימי אותי!" צעק ג'ייק והתחלנו להיות מוקפים סביב תלמידים "כן אני באמת אאשים אותך! לפני שנהפכת לפריק אתה היית מקובל מגניב חתיך ועכשיו תראה מה המוזרות האלה עשו לך!" ענתה לו ג'ניפר "הם לא מוזרות!!!! הם החברות הכי טובות שלי!!!!!!!" צרח ג'ייק עליה.אף פעם לא ראיתי ג'ייק מעוצבן כל כך,על פניו תמיד היה חיוך וחיבה…..ועכשיו הוא רתח עליה ופניו האדימו אבל אחר כך הוא נרגע "עזבי את לא שווה את הצעקות שלי" והלך.

כשהוא הלך רצתי עליו "אתה בסדר?" שאלתי "כן" הוא אמר לי "היי……תודה שהצלת אותי מפני השטן" "על לא דבר בשביל זה יש חברים" צחק ושם את האוזניות שלו "נו….לפחות הצחקתי אותו מעט…….." חשבתי לי.אני הייתי דלוקה על ג'ייק מאז שפגשתי אותו,כל הזמן חלמתי עליו ועליי זוג.אבל זה לא יקרה,גורלנו נחרץ לחברות,לא לאהבה.נו הוא חבר טוב שלי אז יש בזה משהו."קייט?" שאלה אותי יאנה "מה?" "רוצה לבוא לישון אצלי? אין לי אף אחד בבית אז נוכל לעשות סיאנס אם ג'ייק!" "מה!? השתגעת?! אני לא עושה את זה!!!!!" צעקתי עליה.אני מאמינה ברוחות וגם מפחדת מהם."נו בואי! פליזזז!!!!" התחננה יאנה כשהיא מחזיקה לי את ידי "אוקיי אוקיי….מתיי לבוא?" שאלתי "ביום שלישי,ב- 21:00 " אמרה לי,חייכה והלכה לכיתה ואני אחריה.כשהגענו לכיתה ראינו את ג'ייק ועוד בחור אחד.הוא היה ג'ינג'י ממש! ועיניו היו ירוקות ממש!
"אוו!" אמרה יאנה "הוא חתיך!" צעקה "נה…..לא משהו" אמרתי באדישות. הוא וג'ייק התקרבו עלינו"שלום בנות!,תכירו זה דיוויד" דיוויד נופף לנו לשלום "היי דיוויד…היהיהי.." ציחקקה יאנה כמו סתומה "היי" אמרתי לו והלכתי לחפש מקום.
המורה הייתה צריכה להגיע עוד חצי דקה ואני בינתיים נלחצתי בטירוף.לא ראיתי שום מקום פנויי אבל אז קלטתי שיש מקום פנויי ליד דיוויד ויאנה ישבה אם ג'ייק והיא שמה לב שאני מתקדמת למקום שלו "רוצה להחליף מקומות?" שאלה אותי "אה….לא יודעת….אני…אה…" הסמקתי ויאנה לא וויתרה"בבקשה!!!!!! בשבילי???" בסוף וויתרתי לה וישבתי ליד ג'ייק. השיעור התחיל אחרי 10 דקות של שיעמום אני שמעתי קול של בחורה בראש שלי"אני אנקום בו……אני ישמיד את כל צאציו!" וחזרה על זה שוב ושוב עד שהיא צרחה"אני יהרוג אותך!" "דייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי, כולם הסתכלו עליי כאילו אני משוגעת ואז מישהו צעק "הפריקית מדברת לקירות!" וכולם התחילו לצחוק עליי,לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.אני ברחתי מהכיתה בעוד שג'ייק ,יאנה ודיוויד רודפים אחריי.התיישבתי על הספסל ובכיתי "קייטי!" צעקה יאנה כשהיא ראתה אותי אבל ג'ייק כבר הקדים אותה ורץ לעברי "את בסדר?אני נשבע לך אני יטפל בו! אני…" "לא!" צעקתי הוא הסתכל עליי מודהם "לא צריך מכות…זה לא פותר,זה מחמיר" "מה ניהיית לי??? פסיכולוגית??" צחק ודיגדג אותי וציחקקתי.פתאום אני שמה לב לדיווד ויאנה מתחבקים "אוו" אמרתי "זה היה מהר" אמר לי ג'ייק.כנראה גם הוא קלט אותם "היי זוג יונים!" צעק והם הסתכלו עלינו "בואו לפה!" צעק ג'ייק והם רצו אם ידיים שלובות "קייט נחשי מה…" עוד לפני שהיא אמרה את מה שהיא רצתה להגיד אמרתי "כן כן כן…נהייתם חברים…" אמרתי לה באדישות והיא לא שמה לב והמשיכה"ודיוויד בא איתנו לסיאנס!" אמרה.הפעמון צילצל והייתה הפסקה בשיעור החמישי יצאנו והלכנו לתחנה.בזמן שיאנה ודיווד התנשקו אני וג'ייק דיברנו "אז את באה לסיאנס?" שאל אותי "כן….שמע" "מה?" שאל אותי "מאמין ברוחות?" שאלתי אותו "אז לא!" אמר וצחק "נו אז מה הם עשו לך?" שאל אותי "אני לא יודעת"… אמרתי רציתי להגיד לו עוד כמה דברים אבל לא יכולתי לזוז, קפאתי כשראיתי מה הולך כאן


תגובות (1)

זה ממש יפה…
אני אהבתי את חייבת להמשיך כמה שיותר מהר ..!
העלילה ממש מותחת ויפה תמשיכי..!!!
גמר חתימה טובה..!

24/09/2012 13:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך