oreliya123
אני יודעת....קצר אבל אני רק אתמול חזרתי ממחנה...טוב מה אומרים???? להמשיך???? תגיבו... P:

לאהוב ולמות-פרק 3

oreliya123 01/10/2012 816 צפיות 6 תגובות
אני יודעת....קצר אבל אני רק אתמול חזרתי ממחנה...טוב מה אומרים???? להמשיך???? תגיבו... P:

ראיתי את הדוד שלי,תומס מרוח על הריצפה וסביבו שלולית דם.הקיפו אותו אנשים והאנבולנס הגיע,ראיתי את אמא שלי צורחת "לאאא!!!" ובוכה ואחי מלטף את ראשה. רצתי אל אימי בדמעות ועוד כשג'ייק רודף אחריי
"מה קרה?" שאלתי אותה "הוא בא אליינו הבייתה ופתאום מגיעה משאית ודורסת אותו כאילו כלום!" צעקה ובכתה אני בכיתי גם.תומס היה בשבילי כמו אבא,אבא שלי נפטר בפיתאומיות כשאני הייתי רק בת שלוש.
בכיתי וג'ייק בא אליי וחיבק אותי חזק ולחש לי שהכל יהיה בסדר.

למחרת: הגיע העורך דין של תומס,ארדורד.הוא בהתחלה הודיעה שתומס נפטר בחצות.בהתחלה כולנו בכינו,"אך יש בעיה קטנה…" אמר ארדואד "מה?" שאלה אמא כשהיא מנגבת את הדמעות,"כידוע לך תומס עשיר מאוד,ויש לו אחוזה" אמר והוסיף "ובגלל שאין לא צוואה אז אני צריך להעביר את כל כספו ואת אחוזתו לך" אמר. בהתחלה אמא לא הגיבה אבל אחרי 5 דקות אמרה "אני לא יודעת…זה רחוק ולילדים שלי יש בי"ס…" "אמא! בבקשה,עדיף לעבור מאשר לעבד את החפצים והדברים של תומס…" אמרתי לה "טוב נו…" אמרה. "מותר לכם להביא 7 אורחים שיבואו איתכם" אמר ארדוארד "אני אביא את החברים שלי" אמר דניס "ואני אביא את שלי!" אמרתי ורצתי לטלפון הוספתי את שמם והתחלתי לכתוב: היי! רוצים לבוא איתי לגור באחוזה של דוד שלי???" לחצתי על כפתור שלח ותוך 10 דקות כבר היו לי את התשובות.כולם יכלו!

בבית ספר:
"רגע…אבל מה אם מסיבת הפיג'מות?" יאנה שאלה אותי כשהיא אכלה את סנדווי'ץ שלה,עכשיו הייתה הפסקת אוכל."נעשה את זה שם" עניתי לה ונגסתי בתפוח. ג'ייק ודיוויד התיישבו בשולחן שלנו "אז מה…..נוסעים מחר?" שאל אותי ג'ייק "כן" עניתי וחייכתי לו "אני ממש מצטער בקשר לדוד שלך קייט" אמר לי דיוויד "תודה…" עניתי לו ושתקתי "ג'ייק?" שאלתי אותו "מה?" ענה לי בפה מלא "אפשר אותך שנייה בצד?" שאלתי והוא הינהן "זוכר שדיברנו על הרוחות?" אמרתי לו "נו.." אמר ולפני שהצלחתי להוציא מילה מהפה ג'ניפר והחבורה שלה באו אלינו "אווווו! איזה חמודים אתם! מוזר ופריקית! מקודם חשבתי שראיתי את הכל….כנראה שטעיתי!" אמרה וכל הבנות צחקו."הפעם היא עברה את הגבול!" חשבתי, "היי!" צעקתי ולקחתי איתי עוגה "הינה משהו שעוד לא ראית!" צעקתי והכנסתי לה את העוגה לפנים בהתחלה היא צעקה ואז קיללה אותי ורצה וכל הבנות רצות אחריה לשירותים.כולם בהו בי בהתחלה אף אחד לא זז אבל אחר כך הם הריאו לי! "אאאאווו! איזו הרגשה נפלאה!" חשבתי וחייכתי אבל כל זה נפסק כשראיתי את אותה דמות שראיתי באוטובוס..היא הייתה אם שיער שחור ועיניים כחולות ויפות. בהיתי בה במשך 2 דקות עד שמישהו ניער אותי "קייט!" צעק ג'ייק "מ-מה קרה?" אמרתי לו וכשניסיתי לחזור לאותה נערה היא נעלמה. "אוו…" לחשתי "מה?" שאל אותי ג'ייק והביט לאחור."כלום כלום" "אוקייי……." אמר והוסיף "היום אני יכול לבוא אלייך אחרי הלימודים?" שאל אותי "כ-כן" גימגמתי,הוא צחק "סבבה! נתראה בבית שלך!" והלך אם דיוויד "מה קרה?" שאלה אותי יאנה מבולבלת "אהבה זה מה שקרה…" אמרתי לה,בהתחלה היא לא הבינה אבל אז היא חייכה אליי וצחקה ואני איתה והלכנו לכיתה,כשהגענו הלכתי למקום שלי וראיתי משהו חרוט על השולחן בהתחלה לא הצלחתי לראות מה כתוב כי זה היה קטן ולא מובן אבל כשקראתי אני……


תגובות (6)

טוב, יש ךך/לכן (אני דובקת בגוף אחד לך כי אין לי כח)
קיצור, הרעיון ווב והעלילה מתפתחת אבל כמה הערות ובאמת זה לא בשביל לפגוע ואם אני בטעות פוגעת אז סליחה!
אוקי דבר ראשון, כשאתן מדברות עליו ועליה תורידו שורה לדוג':
"שירי מה המצב? שאלתי בחיוך
"חיים," אמרה באדישות.
דבר שני, את צריכה לדבוק בזמן אחד ולא להחליף. לדוג'
הן באו אלי ואמרו לי, שאני לא צריכה להיות כזאת ושהייתי צריכה… ואני צריכה.
ז"א יש משפטים בסיפור שפשוט לא נכונים מבחינה תחבירית, אז תבדקי את זה.
ודבר שלישי, יש כמה שגיאות כתיב, כמו אם ועם..
תכלס זהו, הסיפור שלכן מעניין והוא ממש נחמד אבל עם קצת שיפור הוא יהיה מעולה!

דבר שני, אתן צריכ

02/10/2012 00:17

תודה לך על תיקון שגיאות ^___^

02/10/2012 01:23

זה אחד הסיפורים
אימה רומנטיקה ועל טבעי
רק דבר להגיד
זה אחד הסיפורים האהובים עלי באתר ובכללי :)

02/10/2012 08:22

זאת לילי
SABRIEL123
תודה לך על התיקון
VAMPIRE ANGEL
תודה שאת\ה קורא\ת את הסיפור שלנו
אנחנו ננסע להמשיך!
אאההה וממני בהתלח קייטי

02/10/2012 08:29

בהצלחה*

02/10/2012 08:29

אני בת :)

02/10/2012 09:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך