המון זמן לא העלתי פרק, לכן בערב ההמשך יאלה הפרק מחולק לשני חלקים. אני מצפה לתגובות תהנו(:

לאהוב מבלי להפסיק פרק 23

31/07/2015 859 צפיות 2 תגובות
המון זמן לא העלתי פרק, לכן בערב ההמשך יאלה הפרק מחולק לשני חלקים. אני מצפה לתגובות תהנו(:

-מנקודת המבט של שובל-
" אני בהריון אוקי.. "אמרתי לאלירן בזמן שישבנו זה מול זה בשולחן העגול במטבח, "לא נכון כי חשבתי שבלעת אבטיח" אמר בציניות קלה, "זה של טהר?" שאל והבטתי לעברו במבט ללא תשובה לשקר גם לו..? , "זה של טהר" אמרתי לבסוף עם נשימה קלה,"ידעתי,ותני לי לנחש הוא לא יודע" אמר בפרצוף מאוכזב, "הוא כן,הוא רק לא יודע שהילד שלו. ותזהר לך אלירן!" אמרתי בקול נוקשה ורציני. "מתי הוא הספיק לגלות שאת בהריון?" ,"הייתי באמריקה, פגשתי אותו שם הוא היה עם מישהי לא יודעת ולא מעניין אותי עם זה רציני או לא,אבל לא מגיע לו לדעת שאני מצפה לילד ממנו" אמרתי רצינית וקמתי מהכיסא לעבר המקרר, "אז מה אמרת לו?" שאל הולך אחרי, "שאני בהריון מאור", "מה?!" שאל בחצי צעקה, "את יודעת מה עשית?" "אור מודע לזה?" שאל כל כך הרבה שאלות. "אל תתערב,אני יודעת שזה אח שלך ואני יודעת שהוא חשוב לך,אבל אל תספר לו אלירן" אמרתי,או יותר נכון התחננתי לעברו, "אני לא אספר,אבל שתדעי שבסוף הוא יגלה לבד,וזה יגמר רע מאוד" אמר ועלה לחדר מבלי להגיד עוד דבר. מותיר אותי שם לבד במטבח עם מחשבות עליו.

-מנקודת המבט של טהר-
חייגתי במהירות לברוך וצליל ההמתנה נשמע, "כן גבר" נשמע קולו המחוספס מעבר לטלפון, "אני צריך טובה" אמרתי במהירות מתיישב על הספה הריקה, ליאת לא הייתה בבית היא יצאה, והמחשבות על שובל חירפנו אותי,והדחף להתקשר או לענות על אחת ההודעות שלה גברה עלי.
"הכול בשבילך,ולפני שאתה מבקש משהו.. הכסף על רון בחשבון כבר" אמר, "זה הדבר האחרון שמעניין אותי" אמרתי רציני ומביט לעבר נקודה אחת בלבד, "אני מקשיב" אמר ושקט נשמע מעבר לקו, "אני צריך שתעקוב אחרי שובל,לא אתה ספציפית,אני צריך שתשים מישהו" אמרתי, "למה?"שאל, "היא בהריון" עניתי תשובה מהירה, "ממך?"שאל, "זה חשוב? לא. תעשה מה שביקשתי" אמרתי כעוס, לא בגללו אלא בגללי. היא בהריון ממישהו אחר היא בהריון מהחבר הכי טוב שלי ואני עוד דואג לה, "האנשים של רון ינסו לפגוע בדברים החשובים לי והם יתחילו איתה,תשלח לבית מישהו ושלא תדע שזה דרכי שמעת?", "אל תשכח מי הבוס כן? ואני יעשה את זה מבטיח" אמר, "תודה" אמרתי והשיחה נותקה. כעסתי על עצמי שלמרות הכול אני עוד מחשיב אותה לדבר החשוב לי.
-מנקודת המבט של אלירן-
הבטתי מול המראה, הייתי לבוש בג'ינס בהיר משופשף וחולצה לבנה של לקוסט, ריח הבושם היה מפוזר באוויר, השעון הזהוב בצבץ מהיד והחיוך התפשט על פניי.
"לילה טוב שובל" אמרתי לפני שיצאתי מדלת הבית, "אל תחזור מאוחר" אמרה מכוסה בשמיכה מול הטלוויזיה בסלון, "אני כבר בן 18 זוכרת?" אמרתי מצחקק ויצאתי לי.
התיישבתי בכסא הנהג והתחלתי לנסוע לעבר הבית המוכר, נערה בלונדינית ויפיפה חיכתה לי מחות לדלת זאת הייתה עדן. "אני מבטיחה לא לשתות הפעם" אמרה וחגרה את החגורה השחורה על גופה, "אני לא אוהב את השורט" אמרתי מבלי להביט לעברה, עייני היו ממוקדות בכביש והמוכנית נעצרה מול הצבע האדום מולי. "אני כן" אמרה בחיוך יפה שעל שפתיה אודם אדום שהדגיש את שפתיה, "זה לא מועדון היום,זה יום הולדת של רז אז הפעם אני יפקח עליך מקרוב" אמרתי בחיוך צדדי והצבע התחלף לירוק והמשכתי לנסוע, "חבר שלי יהיה שם הוא ישמור עלי" אמרה והביטה לעברי, "חבר?"שאלתי בעיניים פקוחות, "צחקתי מה קפצת" אמרה צוחקת,"מתי באמת נגדיר מה אנחנו?" שאלתי וחניתי את הרכב בחניה הגדולה מול אותו המועדון הגדול עם הרעש הכבד, "אני בעצמי לא יודעת מה אנחנו וכבר אתה רוצה הגדרה?" שאלה משחררת את החגורה ופותחת את הדלת. "אל תשחקי איתי עדן" אמרתי עומד מולה, עיניה נצצו כאילו היא כל רגע עומדת לבכות. "מה יש?" שאלתי מלטף את פניה, "בוא נכנס וזהו" אמרה מחזיקה את ידיי והתקדמנו בצעדים לעבר הכניסה.

ריח האלכוהול היה חזק והמוסיקה חדרה לאוזניים, "אני בבר" צעקתי לעדן כשחברות שלה התקרבו אלינו היא הנינה והלכה איתן לרחבת הריקודים. "אז מה אתם זוג?"שאל רון ושתינו מיד את הנוזל החריף."אני כבר לא יודע מה אנחנו" אמרתי לוקח עוד שוט ועוד אחד מיד אחריו, "וואלה אחי היא עושה ממך יויו תסתכל" אמר והפנה את ראשו לרחבת הריקודים, ועייני הלכו יחד איתו, היא רקדה צמוד עם אחד מהבנים שם, נאנחתי והבנתי שבסופו של דבר הכול חוזר אלי.

קארמה היא עניין של זמן, לא משנה מתי ואיך היא תחזור אליך תמיד.
לא משנה איך היא תחזור אבל מה שבטוח זה גרוע פי יותר.

"וואלה אם היא משחקת גם אני משחק" אמרתי שותה עוד שוט והולך לרחבה למישהי אחרת.
"המשחקי אגו האלה לא יעזרו לאף אחד" אמר רון בזמן שנכנסנו לרחבה, "לי הם יעזרו" אמרתי מצמיד מישהי בעלת שער שחור ארוך, היא הייתה נמוכה ממני בהרבה וגופה היה חשוף מדי כך שלא השאיר מקום לדמיון. "הי חתיך" אמרה בחיוך ערמומי וחייכתי לעברה, אך עייני תמיד פזלו לעבר עדן.
"הי כוסית" אמרתי מלטף את פנייה וזרמנו לרקוד למנגינות השיר. "טל" אמרה באמצע הריקודים בצעקה, "אלירן" החזרתי לה בצעקה חוזרת, "זאת שמסתכלת מהבר אקסית שלך?" שאלה וסובבתי את מבטי לעבר הבר. עדן ישבה שם לבד פתאום הבר היה ריק מאדם עיניה היו מופנות לעברי וראיתי מרחוק עד כמה הם נוצצות. "חכי שנייה" אמרתי וכמו דפוק הלכתי לעבר עדן.
"למה באת?" שאלה מבלי להסתכל עלי ושתתה מהכוס עם הנוזל השקוף שהיה לצידה. "כי רציתי" אמרתי מתיישב לצידה, " לך היא מחכה לך" אמרה, "למה את עושה לי פוזות?"שאלתי, "אני לא,אני אמרתי לך משהו?", "את הסתכלת" אמרתי מסובב את פניה לעברי וראיתי דמעות יורדות על פניה,
"את זאת שרקדת צמוד עם מישהו" אמרתי מנקה את הדמעה הנוספת שירדה,"אני לא רוצה אותך אלירן,אבל זה יותר חזק ממני" אמרה והניחה את ראשה בין גופי והרגשתי איך דמעותיה מרטיבות לי את החולצה.

– הפרק קצר כי הוא מחולק לשני חלקים שאת ההמשך אני יעלה בערב לפי כמות התגובות.


תגובות (2)

יאלה תמשייכיי אני כבר מחכה לחלק להשניי♥

31/07/2015 17:36

תעלייייי

05/08/2015 16:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך