לאהוב

Untitled 23/12/2018 724 צפיות אין תגובות

חום גופו הנעים, הריח המוכר, הפנים שכל כך כיף לנשק בלהט או החיבה. הגוף, שאוהב להיות קרוב אלי תמיד, העיניים שתמיד אוהבות להשגיח שהכל בסדר איתי. הפה, שלא אוהב כל כך לדבר, אבל אוהב לנשק אותי כדי לחפות על כל המילים אשר לא נאמרו. ואני. אני מנסה להבין מה לא בסדר. התחושה שליוותה אותי מאז שזכרתי את עצמי, התחושה שמשהו לא נכון, משהו לא בסדר, משהו לא תקין. מנסה להבין מה הוא עושה לא נכון, מה אני עושה לא נכון. למה יש לי בעיות אמון, למה אני חייבת להתווכח עם כל דבר או לא להפסיק לדבר. התחלתי לפתח פחדים לגבי הקשר, כל הזמן לפחד אם זה קשר בריא או נכון, כל הזמן לוודא שהוא באמת קשר מושלם. חרדה לגבי מה שעוד לא קרה, או מה שלא יהיה או מה שהיה. לא בטוחה אם לנשיקות הייתה המשמעות הנכונה, לא בטוחה שהגוף האוהב שניצמד אלי בחיבוק נצמד אלי מהסיבה הזאת. מפחדת שיש יותר מידי מגע כשאין סיבה לפחד, לא רוצה להאמין שהוא באמת מתכוון לכל המחמאות, לכל המשפטים האלו בהם הוא אומר שאני יכולה. אני הורסת את הקשר שיצרתי בעצמי, בלי לחשוד שאני הבעיה היחידה. והכל נראה קשה מידי, אני רואה בעיה איפה שהוא רואה פיתרון, אני רואה בעיה איפה שאין אותה. אני לא רואה את הפתרון למרות שהוא קיים. אני רוצה שהקשר הזה יגמר כי לא מגיע לו בן אדם כמוני, אבל רוצה שימשיך כי אני רוצה בן אדם כמוהו. להתאהב בו היה הפחד שלי, פחדתי להיפגע ולפגוע ופחדתי שזה יהיה קשר נוסף לרשימת הקשרים הטראומתיים והלא מוצלחים. פחדתי שאני לא אתגבר אל אף אחד מפחדים ואהיה כמו משקולת על כתפיו. כל כך פחדתי להרוס הכל, אפילו בכיתי כשאמר לי שהוא אוהב אותי כי פחדתי שלא אצליח לתפקד כראוי בקשר. אבל אחר כך הכל היה.. קל יותר. העולם נראה פשוט יותר והפחדים החלו להיעלם. לאהוב אותו זה רגש נעים. ולא הרגשתי סוג כזה של אהבה לפני, אז זה הפחיד אותי. אבל הכל היה טוב, למרות שתמיד היה פחד שהשמחה תגמר או שמשהו רע יקרה. תמיד הייתי הורסת לעצמי הכל עם המחשבות והפחדים. פחדתי להרוס את הזוגיות ואת הקשר. פחדתי להרוס אותו. אז אני בוהה בתקרה אחרי שחשבתי על הכל ומחליטה לאיאבק על הקשר, בידיעה שאת הקרב הכי קשה הוא עושה כל הזמן. בניסיונות חוזרים לשרוד את המשברים הפוגעניים שלי, לאהוב אותי ולעזור לי כל הזמן בלי שאני אפילו אבין שהאהבה שלו חזקה עד כדי כך שהוא לא וויתר עלי ומנסה להקל עלי כשלא מגיע לי. אוהב אותי למרות שאני התולעת שהורסת את התפוח מבפנים. לאהוב זה כל כך קשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך