shanigott
תמשיכו לקרוא , ואם אהבתם תגיבו ואם יש לכם ביקורת גם טוב .

לאוהב למרות שזה בלתי אפשרי 3

shanigott 27/10/2015 714 צפיות אין תגובות
תמשיכו לקרוא , ואם אהבתם תגיבו ואם יש לכם ביקורת גם טוב .

הלכתי אחרי הבנות לשיעור הבא שלנו שהיה משותף, שיעור ספורט. נכנסנו לאולם . האולם היה משותף גם הבנים התאמנו בו וגם הבנות, ככה שממרחק ראיתי את דניאל , הוא הסתכל לעברי גם, והזזתי את ראשי חזרה למורה שלי , שהתחילה לתת לנו הוראות מה לעשות בשיעור, סיבובי ריצה, כפיפות בטן, ואחרי זה כדורעף , היא שרקה במשרוקית והשיעור התחיל , התחלנו את הסיבובים לפי מה שהיא ביקשה ואחרי זה עברנו לכפיפות בטן, לבסוף היא חילקה אותנו לקבוצות נתנה כדור והתחלנו לשחק , בקבוצה שלי הבנות היו איתי, ובקבוצה השנייה הילדה הכי מעצבנת שיש, היא שונאת אותי ואני אותה , קוראים לה לימור , היא מחשיבה את עצמה למלכת הכיתה שזה עצוב כי אף אחד לא סובל אותה , חוץ משתי חברותיה שאת השמות שלהן אף אחד לא יודע הן פשוט נקראות \"השפוטות של לימור\". במהלך המשחק הכדור התעופף בין הקבוצות, פעם אחת הקבוצה שלי השיגה נקודה ופעם הקבוצה שלימור שיחקה, ואחרי כמה פעמים , היה תורה של לימור לזרוק כדור \"פתיחה\" , והיא זרקה אותו חזק מאוד ניסתי לגשת ולתפוס אז זה היה כל כך חזק שבמקום לתפוס זה פגע בי , אני וגופי פגש את הקרקע.
המורה שרקה וצעקה :\"היי את שם , את חייה?\"
אני התרוממתי לאט ואמרתי :\"כן..\"
המורה :\"תשבי בצד ותשתי מים \"
אני :\"אוקי\".
לא רציתי לשבת בצד , או לשתות מיים אבל לא רציתי להתווכח, התרוממתי , ובאמת חטפתי מכה הגונה , התיישבתי באחד הספסלים, ואז מהצד השני קלטתי משחק כדורגל של הבנים, כדור עבר בין רגליהם של הבנים אחד לשני, ואז קלטתי את דניאל עם הכדור הוא רץ במהירות, והוא הבקיע לשער גול, ואו הוא היה מדהים, רגע מה אני אומרת בכלל, המורה שרק להם לסוף המשחק וכנראה הקבוצה שדניאל הייתה בה ניצחה, הם רצו לספסלים ושתו מיים, דניאל קלט אותי באחד מהספסלים, ולא ברור למה הוא התקרב אלי.
דניאל:\"היי מה את עושה פה בספסל? \".
אני : \" נפצעתי מהכדור, ונאלצתי לשבת בצד ולשתות מים\"
דניאל:\"אז הפרינססה לא עמדה בלחץ והתיישבה בספסל, זה בסדר לא כולם טובים בספורט \".
אני :\"רק שתדע שאני כן טובה, בריצה במיוחד , בשחייה גם ואל תקרא לי פרינססה\".
דניאל : \"אוקי אוקי, מצטער לא חשבתי שתפגעי כל כך , רק צחקתי\"
אני :\"כן טוב אז תצחק עם אנשים אחרים , ולא איתי.\"
דניאל:\"את עצבנית מידי ,ויותר מידי פנים חמוצות תשני את זה החיים יפים אחות\".
אני : \"החיים יכלו להיות יותר יפיים אם היית מתחפף מפה ועוזב אותי כבר \".
דניאל:\"קיבלת מכה חזקה בראש ? או שאת ככה תמיד , אני לא זכרתי אותך ככה בעבר\".
לא עניתי , קמתי מהספסל, לקחתי את התיק שלי , ויצאתי מהאולם.

הוא כזה מרגיז, ומעצבן אולי לא הייתי בהתחלה בכלל עצבנית על דניאל ויותר על הנפילה וזה שלימור גרמה לזה, אבל הוא העצבן אותי עם היציאה שלו, והשוויצריות שלו . עדיף היה שיחזור לבוסטון או שיעזוב אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך