shanigott
מצטערת התעכבתי עם הפרק הזה, אז שתהיה קריאה נעימה מקווה שאתם באמת קוראים ואוהבים כי אין ממש תגובות, שבת שלום , :)

לאוהב למרות שזה בלתי אפשרי 4

shanigott 30/10/2015 754 צפיות אין תגובות
מצטערת התעכבתי עם הפרק הזה, אז שתהיה קריאה נעימה מקווה שאתם באמת קוראים ואוהבים כי אין ממש תגובות, שבת שלום , :)

יום הלימודים הסתיים ורצתי לאוטובוס, הספקתי לעלות, לצערי מה שראיתי על אוטובוס לא אהבתי, את דניאל . הלכתי לספסל האחורי באוטובוס להיות כמה שיותר רחוקה מימנו, אבל משום מה זה לא עזר, הוא קם ממקומו והתיישב לי.
אני: "למה אתה התיישבת לידי?"
דניאל:"כי הבנתי שאני והנוכחות שלי משום מה מעצבנים אותך, וזה מצחיק אותי".
אני :"וואו אתה ממש קרציה".
דניאל:"השם השני שלי ".
האמת שפתאום לא יודעת ולמה חייכתי וצחקתי הוא הסתכל עלי מופתע גם, אבל הוא חייך. ירדנו מהאוטובוס והוא בא לעבור את הכביש אבל לפני זה הוא אמר .
דניאל:"אני לא כזה נורא,ליליאני , ואם תתני לי צ'אנס להראות לך שאני אחלה של בן אדם אולי יצא לך להכיר בן אדם חדש ".
אני :"או שפשוט תהיה השכן מהבית ממול שרק אומר ,שלום, ולהתראות".
דניאל:"אני ילך על אפשרות שאת מתחברת אלי , ואפילו מתאהבת בי כי אי אפשר שלא להתאהב בי".
אני :" תזהר בסוף מישהו הרג את ארנב כי הוא היה יותר מידי שוויצר".
דניאל:" המשפט לא הולך ככה".
אני : " אז סליחה ארנב, ואני מקווה שלא ידרסו אותך.. על שוויצריות מרובה".

הסתובבתי ונכנסתי הביתה, בבית אמא הייתה, דנה בצבא.
אמא: "נו איך היה בבית הספר?"
אני : "אמ בואי נראה, נורא , ונורא ואיום אה וגם הכרתי מישהו חדש שלא ממש חדש."
אמא: "הו , אני מאמינה שפגשת את דניאל ואמא שלו."
אני:"ידעת שהם ?ברצינות למה לא אמרת לי?"
אמא:"לא ידעתי שאני צריכה , וגם לא הייתי בטוחה שאת זוכרת אותם, כאילו זה לא ממש משנה".
אני : " זה כן, אמא שלו השתלטה על המשרה של המורה לספרות הקודם שלי."
אמא: " היא מורה טובה , באמת היא בעצם לימדה את הבן שלה דניאל".
אני :" אז היא לא עשתה עבודה טובה, משהו לא בסדר בו"
אמא: " היי זה ממש לא יפה, כאילו אולי הוא לא למד כמוך בבית ספר אחד, אבל הוא בחור טוב ואני בטוחה שגם חכם"..
אני :"כן אמא את צודקת ,עכשיו אם תסכימי אני יעלה למעלה , ואני ינסה לחנוק אותי בעזרת הכרית".
אמא:"את כזאת לפעמים דרמתית, הוא בסך הכל בן אדם, את יכולה להיות קצת נחמדה זה לא יהרוג אותך".
אני : " או שזה כן".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך