אם זה טוב אמשיך..

לאט לילה,תגיבו אם זה טוב

08/03/2021 373 צפיות 4 תגובות
אם זה טוב אמשיך..

היה ערב, כן ערב ארוך כזה.
שועממתי כמעט עד כדי מוות ואיחלתי למשהו שיתקרב. זכרתי שיש היום ישיבה באחת הדירות הקרובות, צעירים חסרי מנוח כאלה. התביישתי ללכת. כולם מכירים אחד את השני, אני לא, הם קבוצה ואני יחידה.
חיפשתי סיבה לבואי, הכנתי מתוק והגעתי עם חצאית קצרה ועקבים גבוהים, לפחות אדע איך להקסים.
חייכתי חיוך קופצני והראתי לכולם מה הבאתי איתי.
שמחתי נורא למראה פניהם שאורו בקבלתם אותי בברכה. כמה פאדיחות נחסכו ממני, עכשיו שאני כאחד, אוכל לעשות ככל העולה על רוחי, בבטחון הכי אפשרי. והעיקר שיהיה אחד או שניים שיסיכימו איתי, כאלה שיהיו לצידי.
ומהר מצאתי לי שניים, בחור ובחורה שישבו כמעט בקצה השורה, הסכמתי לעצמי לשבת ביניהם, שיכסו אותי קצת בשמיכה שלהם. 'קר לי' רעדתי מעט, אני צריכה שתתקרבו עוד, כמה שאפשר..
ואז הוא הופיע, מה לקח לו כל כך הרבה זמן להגיע. עיניו פגשו אותי ונפערו מעט, גורם הפתעה, כן אני יודעת. קורה לא מעט.
ובכן לאן עכשיו תגיע,הכי רחוק זו הספה, ואני ישובה עליה,אין לך ברירה אלא להיות לידה.קרוב ככל האפשר.
ואני מציקנית, אתקרב ואתרחק ואשאיר בך חור של חנית.
אתה תגעגע ותחניק,רצון או איזושהי תרמית. העיקר שאשאר בזווית העין,ואם יהיה מותר,ככה מבלי שאף אחד יסתכל,תתקרב ממש,ואז כבר לא תוכל להיות אדיש. וכנראה שכבר יקרה משהו מעבר עד שלא יוודע מה התפנית.

אז מה דעתכם? יהיה המשך לתגלית?


תגובות (4)

אהבתי את ההתחלה מאוד! היה מסקרן ואני אשמח לראות המשך לזה. יש לך כאן כמה מקומות שהפיסוק בהם לא כל כך הגיוני, כדאי שבחלקים הבאים תרא/י למישהו שייתן לך ביקורת. אבל חוץ מזה הסיפור מעניין וכתוב טוב ואני מאוד מקווה שתמשיכ/י לכתוב אותו!

08/03/2021 13:01

    תודה רבה (:

    09/06/2021 10:39

ראשית אני אציין שכל מה שאכתוב זו דעתי האישית ואת יכולה להחליט אם לקחת או לא לקחת את עצותיי.
ההתחלה מאוד סקרנה אותי, היה מתח של מה הולך לקרות, מי זאת הבחורה שכותבת? מי אלה החברים האחרים?
חסר לי קצת תיאורים (למשל מה הדבר המתוק שהכנת) היה מוסיף בעיניי עוד עניין ומתח לקראת הבאות…
החלק השני הרגיש לי שמתקדם מאוד מהר וכבר חשפת את כל הקלפים וברור לאן הסיפור ממשיך. לטעמי האישי הייתי מושכת קצת יותר את החוסר וודאות. להבהיר שיש משיכה ועניין בבחור שהופיע ולספר את הדברים בצורה ציורית עם תיאורים שיגרמו לי לרצות לדעת מה היא הגיבה ומה הוא הגיב ועם איזה תחושות ומחשבות הם הלכו הביתה…
ולגבי החריזה -לדעתי היא לא מוסיפה אלא עושה את הסיפור פחות אותנטי וקשה יותר להזדהות.
אני אשמח מאוד לראות איך הסיפור מתקדם משתפר ולאן הוא הולך… בהצלחה

08/03/2021 16:44

    תודה רבה (:

    09/06/2021 10:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך