לא אחפש אותך

HappyEnd 22/12/2015 831 צפיות 2 תגובות

נמאס לי לחפש אותו בכל אחד . מאז שהוא הלך את מחפשת מישהו שיהיה דומה לו דומה לו אבל גם טיפה שונה אחד שלא יעזוב אותך בשביל אחרת או בשביל עבודה או סתם כי היית בשבילו לשניה.
מוצלח הייטק , רפואה , נדלן , עסק או סתם ירש את השם של אבא שלו.
חכם כמובן אתם צריכים לדבר בגובה העיניים לא ערס , אחד שלמד טוב שמבין שמנומס. אחד שעשה צבא שהארץ חשובה לו כמו לך. קשה למצוא מישהו שדומה לו , דומה לו אבל שונה כי הפעם אני לא רוצה שהוא ילך . אז אולי להתפשר? שלא יהיה יפה כמוך? או פחות חם ומקרין אהבה? אולי אחד שפחות מצחיק ומסתדר עם כל האנשים כמוך?
ואולי בכלל הבעיה היא אני? אם הפעם אני יהיה פחות נחמדה או אולי יותר שקטה או יפסיק טיפה עם הצחוק שלי שיוצא תמיד יותר מידי.
אולי לרדת עוד כמה קילוגרמים , טיפה איפור יותר מחמיא בגדים שנראים יותר סגורים ..
משהו לא הולך פה זה מעיק. הדייטים מתקצרים הלילות מתארכים , הכאבי ראש מתגברים , הטעויות מצטברות , החשק יורד והקילוגרמים אומנם ממשיכים לרדת אבל זה כי נגמר הטעם לאוכל והטעם בכלל להכל הכל תפל.
אבל זה לא משנה לא חשוב כמה אני יחפש אותך באחר זה לא יהיה אתה יותר , אז אולי כדאי שהפעם זו תהיה לפחות אני.


תגובות (2)

נחמד,וממש יפה:)

22/12/2015 23:45

יותר מנחמד!!!
דורג 5.
יש פה הרבה רגש והרבה כאב שהצלחת להעביר בצורה כלכך מרגשת וחלקה.
אתעדכן.

23/12/2015 18:14
סיפורים נוספים שיעניינו אותך