marry217
מקווה שאהבתם,תגיבו ^_^

לא,זה בלתי אפשרי-הדמויות+פרק ראשון

marry217 09/11/2013 639 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם,תגיבו ^_^

לפני הפרק ריכזתי את הדמויות והוספתי עוד
מיקה קרליין,בת 16 אוהבת לקרוא,לצחוק,לשיר,לרקוד ולהיות עם חברים,יש לה שיער חום-זהוב ועיניים ירוק-כחול,אולי היא נמצאת עם חברות אבל מרגישה מאוד בודדה ושאף אחד לא מבין אותה.
דני היא בת 16 אוהבת את כל תחומי הספורט,אוהבת גם תיאטרון,יש לה שיער בלונדיני ארוך וחלק,אבא שלה היה מכור לסמים ואמא שלה נפטרה אז עכשיו היא במשפחת אומנה,מדברת בהמון שפות וחברה טובה של מיקה.
טורקיז היא בת 16 אוהבת לשיר ולשחק,נמצאת בבית ספר לאומנויות שליד בית הספר,יש לה שיער שחור עם פסים והיא גותית.
אופל היא בת 16 שאוהבת לבשל ולצייר,יש לה שיער שתני מתולתל ועיניים כחולות.
סולום היא בת 15 שאוהבת לשיר,לצייר,לכתוב,לקרוא,לרוץ על גגות ולצלול,אחותה של מיקה וקפצה כיתה לכיתה של מיקה,יש לה שיער אדמוני בהיר ועיניים שחורות.
שרלוט היא בת 16 שאוהבת לעצב בגדים ולשחק טניס,היא מתנדבת בעמותות בגלל שפעם אחת חבר שלה אנס אותה ומאז היא עוזרת לאחרות,יש לה שיער בלונדיני ויש לה עיניים טורכיז-כחול,חברה טובה של מיקה.
לירון היא בת 16 שאוהבת לצחוק על אחרים וטובה באומנות,יש לה שיער חום עם פוני ועיניים חומות,לא אוהבת את מיקה ומנסה לסבך אותה.
ליאור הוא בן 16 שאוהב לשחק ולדבר עם חברים שלו,יש לו שיער בלונדיני ועיניים ירוקות,והוא אח של לירון.
דור הוא בן 16 שאוהב לשמוע מוזיקה דכאונית,לא מבלה כל כך עם חברים,יש לו שיער חום ועיניים חומות.
עידן הוא בן 16 שאוהב להתחיל עם בנות וכל פעם מחפש מישהי אחרת(רודף בנות),יש לו שיער שחור ועיניים כחולות והוא אח של שרלוט.
בנימין הוא בן 16 שאוהב לקרוא ולשמוע מוזיקה,אוהב להיות לבד,יש לו שיער חום ועיניים ירוקות.
מאור הוא בן 16 שאוהב להיות עם חברים ולספר בדיחות,יש לו שיער שחור ועיניים חומות.
אביב הוא בן 16 שאוהב לבשל ולהיות עם המשפחה,יש לו שיער חום-שחור ועיניים תכולות.
ועכשיו לפרק
מיקה?מיקה?מיקה תתעוררי את עוד תאחרי ליום הראשון שלך בכיתה י',שמעתי את אימי אומרת אז קמתי התחלתי להתארגן ניסיתי להסתיר את ההתרגשות ויצאתי יחד עם סולום לבית ספר.
מיקה!,צרחה דני כאשר רצה אליי בחיבוק עם התיק הכבד שלה.
דני!התגעגעתי!כמה זמן לא התראנו!
ממש לא התראינו לפני שבוע היה לי יום הולדת וראית אותי.
נו אל תהרסי את ההתרגשות!
טוב,איך שאת רוצה.
אני ודני הלכנו לכיתה שלנו ובדרך ראינו גם את שרלוט.
שרלוט!!,אני ומיקה צרחנו יחד כי לא ראינו אותה כל החופש ורצנו אליה בחיבוק עם שתי תיקים גדולים וכבדים במיוחד.
למה לא באת למסיבה?,שאלה דני.
לא יכולתי היה לי אירוע,ענתה בחזרה.
לא נורא העיקר שאנחנו יחד ושום דבר לא יכול להפריד אותנו,אמרתי כאשר התרגשותי הגיעה לשיאה,כל החברות הכי טובות שלי פה והמשפחה איתי ומה יכול להרוס את זה??
ואז עננים כיסו את השמיים והתחיל לרדת גשם עם ברקים ורעמים(בכאילו) מכיוון שלירון הגיעה.
אוי לא,שלושתנו אמרנו בעצב ובדיכאון(לא יודעת למה אבל הקולות שלנו משתלבים יחד ממש טוב)
שלום סוף סוף הגעתי!,אמרה בקול מתנשא שאותו כולם כבר מכירים.
אף-אחד גם לא רצה שתגיעי,אמרתי בשקט כדי שלירון לא תשמע זאת.
ואז היה צלצול לשיעור ראשון,גיאוגרפיה,דווקא עם זה מתחילים?טוב אז חזרה לשינה שאמא קטעה.
בוקר טוב תלמידים ותלמידות,היום מצטרפים אלינו שתי תלמידים חדשים לכיתה והם אביב ובנימין.
אותם תכירו בהפסקה ואנחנו מתחילים ללמוד גיאוגרפיה!
ואני הולכת לישון,אמרתי במחשובתיי ועצמתי מעט את עיניי כדי שהמורה לא תחשוד.
וכך גם שיעור היסטוריה עבר בנימנום קל.
ואז הפסקה!,סוף סוף לישון נורמלי!אבל לא עכשיו אולי כדאי שאכיר את התלמידים החדשים?
ראיתי את אביב ובנימין מדברים יחד וניגשתי אליהם.
היי אני מיקה,אמרתי עם חיוך נחמד
אני אביב
ואני בנימין
רוצים לבוא לכיתה?,אני בטוחה שישמחו להכיר אתכם
טוב,ענו שניהם יחד והלכנו לכיתה
נכנסנו לכיתה וראינו שמשחקים אמת או חובה(איזה נוסטלגיה)והצטרפנו
קדימה הדר תסובבי את הבקבוק.
הבקבוק הסתובב ולירון הייתה אמורה לשאול אותי(אוי לא אני צריכה אזישהו תירוץ),רגע נזכרתי שהייתי צריכה לעשות משהו אז אפשר לעשות אותו ואז?,שאלתי בתקווה שיסכימו ואני אמשוך את הזמן,ההפסקה תיגמר ואני אנצל.
לא זה יהיה קצר,אמרה לירון בהחלטיות.
אז אמת או חובה?
חובה
אז חובה עלייך,אמרה וחשבה קצת
לנשק את בנימין!
מה לא אין סיכוי שאני עושה את זה!,אמרתי בצעקה שאף פעם לא צעקתי.
אין מה לעשות,חובה זה חובה.
נאנחתי ואז…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך