(בסרטונים דמיינו שזאת רק מישהי אחת רוקדת בת 16, שיער שטני, עיניים כחולת-ירוקות, רזה וגובה ממוצע)

-מקווה שאהבתם בינתיים-

לא כל מה שקורה באילת נשאר באילת – פרק 2

17/05/2013 1362 צפיות 5 תגובות
(בסרטונים דמיינו שזאת רק מישהי אחת רוקדת בת 16, שיער שטני, עיניים כחולת-ירוקות, רזה וגובה ממוצע)

-מקווה שאהבתם בינתיים-

החזרתי את האוזניות לאוזניים, הסתכלתי על הנוף דרר החלון עד שפתאום הדיילת אמרה בכריזה…..
פרק 2:
"נא לחגור חגורות, אנחנו נוחתים" הוצאתי את האוזניות מאוזני, החזרתי את האוזניות לתיק וחגרתי את החגורה.
לאחר שנחתנו כל אחת לקחה את המזוודות שלה (לכול אחת 2 מזוודות) ונסענו למלון שלנו, מלון 'קלאב אין אילת'. לקחנו בכניסה 2 כרטיסים מגנטים של החדר שלנו, חדר 261 שממוקם בחלק העליון של המלון (מעל הבריכה ואזור הקבלה), עלינו לחדר והיה שם מטבחון, סלון עם ספה שלחן ופלזמה, מרפסת עם שולחן וכיסאות מפלסטיק, ושני חדרי שינה שמאובזרים במיטה של אחד וחצי לבנה, ארון גדול לבן עם עיצוב כחול עליו, מראת גוף, שידה לבנה ושטיח כחול. לאחר שכל אחת התמקמה בחדר שלה, פירקה את המזוודות שלה ואכלה ארוחת צהריים מאוחרת, השעה הייתה 6 בערב (18:00) והלכנו לטיילת. כשההינו כבר באמצע הטיילת לוסי אמרה לי עם חיוך זדוני "את זוכרת את ההתערבות נכון?" עניתי בגיחוך כי אני יודעת מה היא הולכת להגיד "כן, מה הייתה?" לוסי ענתה לי "אז היא עכשיו" זה היה כזה צפוי, ירדתי מהשביל של הטיילת ועמדתי בחול של החוף שלאורכו הולכת הטיילת. הוצאתי את האייפון, בחרתי שיר והגברתי על הכי גבוה (יש לי לאייפון מגן שהוא רמקולים אז זה ממה חזק (ויש דבר כזה, היה את זה לחברה שלי)) והתחלתי לרקוד שמסביבי נוצר מעגל של אנדים שעברו בטיילת http://www.youtube.com/watch?v=W84unWrdw68 (דמיינו שרק מישהי אחד רוקדת את זה). סיימתי את הריקוד וכולם מחאו לי כפיים, שרקו לי ואיזה נער חתיך רצח שגם נראה ערס כזה צעק לי "פרגני לנו בעוד ריקוד" הסתכלתי על לוסי שעמדה בקהל בשאלה והיא התחילה לצעוק וכולם הצטרפו אליה "עוד! עוד! עוד!" הייתי בשוק מכל האנשים שהיו מסביבי, העברתי שיר באייפון ורקדתי עוד הפעם, אבל הפעם משהו שונה http://www.youtube.com/watch?v=bEmrTez43ig (דמינו שזו היא) סיימתי את הריקוד ואף אחד לא מחא לי כפיים או משהו כזה והיה להם פרצוף של שוק, לא ידעתי מה לחשוב כאילו נראה לי שאני אמורה להגיד אוץ אבל אני לא בטוחה…חח.. אחרי 3 שניות הם יצאו מההלם והתחילו למחוא לי כפיים יותר חזקות ממקום, עשיתי קידה עם סיבוב ולוסי משכה אותי משם בזמן הקידה וצחקה "פעם הבאה תחלקי להם חתימות" אני "לא תהיה פעם הבאה" ורגע לפני שנכנסנו לגלידרייה היא אמרה לי "מאמי, כל מה שקורה באילת נשאר באילת, את חופשייה לעשות מה שבראש שלך" היא חייכה אלי ונכנסנו לגלידרייה, אחרי שאכלו הסתובבנו עוד קצת וחזרנו למלון.
השעה הייתי 10 בלילה (22:00) אני ישבתי בסלון וראיתי טלוויזיה, לוסי יצאה מהחדר שלה לבושה בשמלת מיני שחורה צמודה עם רוכסן מקדימה לאורך כל השמלה, נעלי עקב גבוהות בצבע פנינה, עגילים ושרשרת פנינים, איפור ערב ובייביליס בשיער. שאלתי אותה "לאן את הולכת" בזמן שהיא מכניסה אני הפלאפון והארנק ותיק הקטן
היא ענתה לי "למסיבה באיזה פאב"
ישר קפצתי ושאלתי בהתחננות "אפשר לבוא? פליז! פליז! פליז!" עשיתי לה פאפי פיס
והיא אמרה בהחלטיות "לא"
אמרתי מבואסת "אבל למה?"
היא ענתה לי "כי את קטינה, עכשיו לכי לישון, ביי" והיא יצאה מהחדר.
לבשתי גופיה לבנה עם תחרה שאותה הכנסתי בצורה מרושלת לחצאית מיני גבוה שעפה שרוח עם הדפס פרחים בצבעי שמנת וורוד, סנדלי עקב לבנות, שמתי מסקרה, איליינר, אודם בצבע אפרסק בגווני החצאית, בושם של קוקו שאנל, לקחתי את האייפון שלי ו-100 ₪ למקרה שאני יצטרך ויצאתי מהחדר. ירדתי במדרגות של החדר שלי ועוד 3 חדרים של 'שכנים' שלנו ונתקעתי בטעות במשהו שגם ירד במדרגות.
-נקודת מבט של נתנאל-
אחרי שאני והחברים שלי שבאתי איתם לפה היינו בטיילת חזרנו ולמלון שלנו, עלינו במדרגות והתפזרנו לחדרים שלנו, חדרים 258, 259 ו-260 ולידנו היה עוד חדר 261 אבל אני לא יודע מי גר שם. כל הערב לא יכולתי להוציא את הנערה שרקדה בטיילת מהראש, היא רקדה הכי מדהים שראיתי בחיים שלי!
עומר "נתנאל י'מכוער על מה אתה חושב כל כך הרבה?"
הוא הוציא אותי מהמחשבות "מה מכוער?! כפרע עלי אני דוגמן על"
הוא צחק אמר "הייתה מת ידבע" והלך למטבחון *לנסות* להכין לנו אוכל. אחרי שאכלנו כבר היה 10 בלילה (22:00) אז הלכנו להתארגן כדי ללכת למועדון, לבשתי חולצה מכופתרת לבנה עם 2 כפתורים ראשונים פתוחים, ג'ינס שחור של כסטרו, נעלי פולו שחורות, סידרתי את השיער שלי עם קצת ג'ל, החלפתי את העגיל בגבה לעגיל כסף והעגיל באוזן ליהלום, שמתי בושם וואן מיליון לגבר והסתכלתי במראת גוף, אני עכשיו אומר את זה בהכי צנוע שיש, אני חתיך רצח ואין משהו יותר סקסי ממני! ; ) .
עומר נכנס לחדר שלי כשהוא כבר מוכן
ואמר "לא משנה כמה תסתכל במראה אני עדיין יישאר יותך חתיך ממך, עכשיו יאללה בוא" גיחכתי ואמרתי "יאללה י'צנוע בוא נייצא"
יצאנו מהחדר וכבר היינו ליד הקבלה ונזכרתי שלא לקחתי את האייפון שלי אמרתי את זה לעומר, ליאור, מאור, עומרי ועידן (החברים שבאו איתי לטיול באילת) וחזרתי מהר לחדר. לקחתי את האייפון שלי, יצאתי מהחדר והתחלתי לרוץ במדרגות עד שנתקלתי ממישהי והיא כמעט נפלה אבל תפסתי אותה ברגע האחרון שלא תיפול במדרגות.


תגובות (5)

מושלםםםםםםםם יותר מאהבתיייי !!
תמשיכייי ❤❤
את הורגת אותי עם הקטעים האלה עם הבנים חחחחחחחחחחחחח , אני ממש אוהבת את המחשבה שלך היא בדיוק כמו שלי ;-)
(לא בסיפורים חחחח)

17/05/2013 15:18

אמאאאאא מושלםםםםם תמשיכיייי היום ממש אהבתי את הרעיון ;)

17/05/2013 16:10

מהמםםםםםםם

17/05/2013 23:43

מתי המשך? :]
תמשיכי

18/05/2013 01:28

תמשיכייייייייייי

18/05/2013 02:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך