♥.♥.♥
להעלות את פרק אחד?
♥.♥.♥

לא כל מה שקורה באילת נשאר באילת – הקדמה

16/05/2013 1319 צפיות 3 תגובות
♥.♥.♥
להעלות את פרק אחד?
♥.♥.♥

הקדמה:
קוראים לי שיר, אני בת 16 כיתה י', גרה בישראל, יש לי שיער שטני ארוך עד הישבן חלק טבעי, עיניים כחלות-ירוקות, רזה, גובה ממוצע, יש לי בית קרקע של 2 קומות ובירכה, גרה בחיפה, אני רוקדת את כל סגנונות הריקוד והציעו לי להיות רקדנית מקצועית אבל סירבתי, אני אוהבת להביע את הרגשות שלי כשאני שרה, ילדה של מאיות, אופטימית ברמות, מקום חברתי באמצע כזה כי הייתי בין המקובלות אבל ויתרתי על המקום הזה כי כולם במעמד הזה צבועים ועכשיו יש לי חברות טובות ואמיתיות, נפתחת לאנשים מהר, חולת אופנה ועקבים, מנגנת בפסנתר, גיטרה קלסית וגיטרה חשמלית, יודעת לדבר שוטף עברית, אנגלית וספרדית ופאדחנית רצח.
יש לי אח גדול לידור ואחות גדולה לוסי.
לידור- בן 23, מפקד בצבא, דאגן, הדבר הכי חשוב לו זה האחיות שלו, סטוציונר, קצת שזוף, שיער חום בתספורת קצוץ, עיניים חום בהיר, שרירי עם 6 קוביות בבטן ואליקס.
לוסי- בת 19, התחילה השנה אוניברסיטה, יש לה חבר כבר שנתיים שקורים לו ליאור (חתיך), בגיל 16-18 היא דגמנה, חולת אופנה, רזה קצת יותר מידי, גבוה, שיער חום בהיר עד אמצע הגב חלק מהחלקה יפנית ולפני כן היה לי שיער גלי-מתולתל, עיניים כחולות, חולת מסיבות, אוהבת לשבור חוקים, נאמנה לקרובים אליה, פאדחנית רצח ויודעת לדבר שוטף עברית, אנגלית ורוסית.
אלה, תמר, קייט ועמית הן החברות הכי טובות שלי.
אלה- בת 16 כיתה י', שיער בלונדיני צבוע קצת אחרי הכתפיים, עיניים חום בהיר, קצת שמנמנה, גובה ממוצע, מצחיקה, לא חכמה כל כך.
תמר- שיער חום גלי עם קצבות בצועים בלונד, עיניים חום-שחור, קשה לה להיפתח לאנשים שהם לא מהחבורה שלנו (אני, אלה, קייט ועמית), קצת נמוכה, לא רזה ולא שמנה, היא חושבת שהיא שמנה, יודעת להקשיב ולייעץ.
קייט- שיער בלונדיני חלק טבעי עד לפני הכתפיים, עיניים כחולות, נפתחת לאנשים, עלתה מקונטיקט (מדינה בארה"ב) לארץ לפני 4 שנים, רזה, גובה כמו שלי, תמימה, יש לה חבר שקראים לו עדי (חמוד ותמים כזה, לא חתיך במיוחד אבל יש לו אופי טוב) הם בחד כבר 3 חודשים.
עמית- שיער חום כהה מתולתל עד סוף השכמות עם מחליק בפוני (פוני על הצד), עיניים שחורות, קצת יותר גבוה ממני, לא רזה ולא שמנה, חתכה את עצמה בגיל 14 כשההורים שלה התגרשו והפסיקה אחרי תקופה שעזרנו לה, קצת דיכאונית אבל הרבה פחות מפעם.


תגובות (3)

כןןןןןןןןןןו

16/05/2013 13:50

ברור!
ותזהרי כי אני רעבה חחחח (אני יאכל אותך אם לא! ) 3>

16/05/2013 14:12

נשמע מושלםםםםם !!
תמשיכייי

16/05/2013 14:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך