סורי שלא העלתי כבר שנים אבל אני עברתי בית ולא היה לי זמן
♥אוהבת אותכם ותודה על התגובות ♥

לא כל מה שקורה באילת נשאר באילת – פרק 12

27/06/2013 1590 צפיות 9 תגובות
סורי שלא העלתי כבר שנים אבל אני עברתי בית ולא היה לי זמן
♥אוהבת אותכם ותודה על התגובות ♥

הוא הרים את ראשו, ראה שאני בוהה בו, קם ממקומו וחיבק אותי חזק, לא יכולתי יותר, חבקתי אותו חזק והנחתי את ראשי על כתפו.
פרק 12:
שמענו את לירן אומר "אני לא רוצה להפריע אבל אוכלים עכשיו צהריים" ולידור לידו צוחק,
מיד התנתקנו ואמרתי במבוכה כי בכל זאת לידור הוא אח שלי ולירן הוא כמו אח בשבילי "אמ.. כן"
התיישבנו ליד השולחן ואכלנו את העוף והתפוחי אדמה שהיו בתנור, אני ישבתי בין זוהר לנתנאל ומולנו לירן ולידור, שמתי את ידי מתחת לשולחן ונתנאל שילב את ידו בידי, אחזתי בידו המשולבת בשלי ועלה לו חיוך קטן שכמעט לא נראה לעין.
סיימנו לאכול, ברגע שלירן ולידור קמו מהשולחן להרים את הצלחת לכיור נתנאל לחש לי באוזן "בואי לחדר שלי" וקם לפנות את הצלחת שלו מהשולחן, קמתי גם כדי לפנות את הצלחת, הטלפון של הבית צלצל וזוהר רצה לענות, תמיד זכרתי שהיא אוהבת לענות לטלפונים.
היא אמרה באושר בקולה העדין "לירן אתה יכול להסיע אותי לדן?"
לירן אמר "בטח מתוקה" ולקח את המפתחות של המכונית שנחו על השולחן
שאלתי את נתנאל "מי זה דן?"
הוא ענה לי "ילד מהגן שלה הם נפגשים איזה פעמיים בשבוע"
הסתכלתי על זוהר ואמרתי עם חיוך "וואי איזה חמודים"
נתנאל הסתכל אלי במבט של 'מה נסגר איתך ילדה?!' ואמר "או…קיי(?)" והלך לחדר שלו
לידור שאל אותי בדיוק שבאתי ללכת לחדר של נתנאל "אני ולירן מסיעים את זוהר ומשם נוסעים לראות את המונדיאל בפאב 'ברנש', את רוצה לבוא איתנו, לחזור הביתה או להישאר פה?"
עניתי בהחלטיות מחשידה "להישאר פה"
לידור שלח אלי מבט שואל והם יצאו ביחד עם זוהר מהבית, הלכתי אל החדר של נתנאל וראיתי שהוא בלי חולצה, בכל זאת אנחנו בסוף אוגוסט חם, הוא חצי שוכב חצי יושב על המיטה שלו ושקוע במשחק באייפון שלו, נכנסתי בשקט לחדר שלו, נשכבתי לידו במיטה ואמרתי "שמן תעשה מקום"
הוא עשה לי מקום קירב אותי אליו וחיבק אותי, הנחתי את ראשי על חזהו החשוף, העברתי את ידי על חזהו הלוך ושוב ושאלתי אותו "למה אתה לא אוהב אותי?"
הוא הצמיד אותי אליו יותר וענה "כי אני מאוהב בך"
עצמתי את עיניי ומלמלתי לעצמי "הלווי וזה היה נכון"
הוא הרים את ראשי נישק קלות את שפתי ושאל "למה את חושבת שזה לא נכון?"
קמתי משכיבה לישיבה צמודה לקיר כשאני מחבקת את רגלי ועניתי "כי ראיתי אותך ואת לירון"
הוא חיבק אותי הניח את ראשו על ראשי ואמר "הייתי איתה כי לא הצלחתי להוציא אותך מהמחשבות שלי ולא חשבתי שאני יראה אותך שוב"
הוא הזיז את ראשו מראשי, הרמתי את מבטי אל עיניו הכחולות כקרח, הוא רכן לעברי ונישק בעדינות את שפתי, נשקתי אותו בחזרה ולאט לאט הנשיקה התפתחה לסוהרת עם לשונות, עשיתי הכל רק כדי להרגיש הוא איתי, לידי, להרגיש את המגע שלו. נתנאל לאט לאט נשכב לאחור כשאני שוכבת עליו, ידיי מונחות על חזהו וידיו על ישבני.
פתאום בטיימינג הכי גרוע שיש האייפון שלי צלצל לשים קישור של שיר באתי לקום ממנו אבל הוא החזיק אותי ואמר "אולי לא תעני" ועשה פאפי פיס, איזה נושי הוא, אני יכולה לאכול אותו!!
החזקתי לו את הפנים עם היד עניתי "אממ…. לא נראלי" וקמתי לענות לאייפון
הרמתי את האייפון מהשידה וראיתי על הצג 'קייט הבלונדה' (**קייט זאת אחת מחמשת החברות הכי טובות של שיר מחיפה) עניתי וישר צעקתי לה "אהבת חיי"
והיא צעקה לי באוזן "חיים שלי"
אמרתי לה "נשמה שלי"
היא המשיכה "ריאות"
אמרתי לה "לבלב"
היא "כבד"
אני "טחול"
ואז נתנאל קם מהמיטה שאל "מי זה?"
עניתי לו "מישהו" ושמעתי את קייט אומרת משהו ולא הבנתי מה היא אמרה אז אמרתי לה "לא הבנתי"
נתנאל הרים גבה ושאל "משהו או משהי?"
ייאא מה הוא התחיל עם הדרמות?! כולה קייט
נתנאל חיבק אותי מאחורה, חטף לי מהיד את האייפון והלך לקצה השני של החדר, מה נראה לו זה הפלאפון שלי ועוד אני באמצע שיחה! ניסיתי לקחת לו את האייפון אבל הוא הזיז אותי ביד אחת בלי להתאמץ יותר מידי כשבידו השנייה הוא מצמיד את האייפון לאוזנו ושואל בקול מעיים "הלו, מי זה?"
בגלל שהייתי קרובה אליו שמעתי את קייט צועקת בהיסטריה " אימלה מי אתה?! חטפת את שיר?! אני ירצח אותך עם תיגע בה י'פדופיל! רוצח! אנס!"
הוא הסתכל עלי במבט לא מובן והתפקע מצחוק, כאילו הבן אדם כבר היה על הרצפה, הוא הגיש לי את האייפון ואמר בקושי תוך כדי צחוק "קחי החברה שלך התחרפנה"
לקחתי לו את האייפון, נתתי לו מכה על הגב בזמן שהוא הלך אל המיטה ונשכב אליה אמרתי לו "אתה דפוק" ואמרתי לקייט בפלאפון "תרגעי אני בסדר"
היא שאלה אותי "מי זה היה?"
עניתי לה בזמן שהסתכלתי על נתנאל "זה איזה ילד דפוק"
ונתנאל אמר "ההייי דברי יפה לחבר שלך"
קייט צעקה לי באוזן בהתרגשות, צעקה? הילדה חוררה לי ת'אוזן! אין אני חרשת! "יש לך חבר?!?!?!"
ועניתי לה בציניות "לא יש לי קיפוד" וגלגלתי עיניים
היא המשיכה לדבר בהתלהבות "או מיי גאד, או מיי גאד, או מיי גאד הוא חתיך? הוא חמוד?"
צחקקתי קצת מההתלהבות המוגזמת המאפיינת את קייט, התיישבתי ליד נתנאל, נשענתי עם גבי על בטנו, הוא חיבק עם ידיו את בטני ועניתי לה "חתיך ברמות שבחיים שלך לא ראית וחמוד? אין לך מושג כמה"
נתנאל חיבק אותי חזק ואמר "אהבת חיי את" ונישק אותי בלחי
קייט אמרה "פליז תגידי לי שהוא לא ערס"
התלבטתי מה לענות לה כי תכלס נתנאל הוא אחד ה-ערסים אז עניתי לה "אממ…. הוא סוג של ערס"
קייט אמרה "אוי שיר חשבתי שלמדת כבר שערסים מביאים רק צרות"
ואז נזכרתי באליאור…


תגובות (9)

המשךךך

27/06/2013 00:34

סוףףףףףף סוףףףףףף העלת!!!! מקווה שנהנתת מהבית החדש :-*

27/06/2013 00:35

תמשיכי:)))

*מוזמנת לקרוא את סיפור הערפדים החדש שלי…
ולהגיב כמובן.

27/06/2013 00:39

פיצויייייי

27/06/2013 02:36

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי

27/06/2013 02:44

סוף סוף !!!!
תמשיכי

27/06/2013 02:55

עאעאעאעאאאעאעעאאעאע מושלםם תמשיכיייי <3

27/06/2013 02:58

מושלםםםםם התגעגעתי לסיפור הזה !!!
תמשיכייייייי במהירות !!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤

27/06/2013 03:20

מהמם תמהמםן מהמם תמשיכייייייייייייי
-קראת חדשה-
זה סיפור מושלםםםםםםםםםם פליז תמשיכיי היוםםםם

27/06/2013 07:27
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך