רציתי לעשות פרק יותר ארוך אבל ידיד שלי עצבן אותי רצח עכשיו והרס לי את כל הלילה אז עצרתי את הפרק כאן כדי שאני לא יהרוס אותו ויכתוב אותו בצורה יבשה
אז לילה טוב אהובים שלי ♥
9+ תגובות ואני ממשיכה

לא כל מה שקורה באילת נשאר באילת – פרק 18

06/08/2013 2078 צפיות 16 תגובות
רציתי לעשות פרק יותר ארוך אבל ידיד שלי עצבן אותי רצח עכשיו והרס לי את כל הלילה אז עצרתי את הפרק כאן כדי שאני לא יהרוס אותו ויכתוב אותו בצורה יבשה
אז לילה טוב אהובים שלי ♥
9+ תגובות ואני ממשיכה

לידור אמר לי "את יכולה להוריד את הכיסוי"
הורדתי את המטפחת ולא האמנתי למראה עיניים, כל היופי הקסום הזה פשוט מדהים!
פרק 18:
ההינו מול אורווה עם 6 סוסים מדהימים ביופיים, אחד גדול כולו שחור מבריק ומרשים, 2 חומים עם כתמים חומים, אחד שכולו חום, אחד לבן עם כתם חום גדול בצורת סהר ואחד שהכי משך את צומת ליבי היה סוס גדול שכולו צחור כשלג, נקי, מבריק ואצילי, הדבר הראשון שיצא מפי היה "וואו"
לידור שאל עם חיוך "אהבת?"
אני "ברור, זה מדהים" וקפצתי עליו בחיבוק ואז שאלתי אותו מלאת ציפייה "רגע אנחנו הולכים לרכב על הסוסים?"
לידור "כן, עוד רגע יגיעו לירן ונתנאל"
לא הבנתי מה הם קשורים, כאילו אין לי בעיה איתם והכל אבל חשבתי שזה יום כיף רק שלנו אז שאלתי את לידור "מה לירן ונתנאל עכשיו?"
לידור "זה היה רעיון של לירן, גם לירן יוצא למלחמה ביום שני אז חשבנו לעשות יום כיף איתכם כי אתם סוג של באותו הגיל"
בתכלס התבאסתי קצת כי חשבתי שזה יהי יום כיף אחים כזה רק אנחנו לפני המלחמה בסוריה אבל בדוגרי נראה לי יהיה יותר כיף עם לירן ונתנאל, בעיקר את נתנאל.
משהו שלח ללידור אסמס הוא גיחך לאייפון, שלח אסמס בחזרה והכניס את האייפון בחזרה לכיס שאלתי אותו "מי זה היה"
הוא ענה לי "לירן"
ושאלתי אותו "מה הוא רשם?" כן אני אחות חופרת אני יודעת
לידור "כלום"
באתי להציק ללידור שיגיד לי אבל בדיוק שמעתי מרחוק מכונית שדוהרת במהירות לכיווננו ויכולתי גם לשמוע את השיר שהם שמו ברדיו, זה היה השיר 'שגעת טרפת' של ליאור נרקיס ואז יכולתי להיות בטוחה שזה לירן ונתנאל, הם עצרו בבלימה חדה מטר לפני, פאק הם מטורפים עוד שנייה הייתי מעוכה מתחת למכונית!!
הם יצאו מהמכונית ונראו באיזה פרסומת לLee cooper
לירן: http://styleriver.mako.co.il/Pages/Product/Product.aspx?ProductID=70295&bu=%2fPages%2fSearch%2f2_0_0%2fCategories.aspx%3fcid%3d122%26page%3d2
נתנאל:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=123602507814949&set=t.100004956009295&type=3&theater (אני מכירה את הילד הזה נכון הוא חתיך רצח?! זה חבר שלי בן דוד שלי אבל הוא גר בארצות הברית כמו הדודים שלי :( )
הדבר היחידי שעבר לי בראש זה 'פאק איזה חתיך הורס נתנאל!' מזאת השלמות הזאת?!?!
-נקודת מבט של נתנאל-
נחמד דווקא לטייל קצת עם לירן, אח יקר זה אבל ת'אמת זה מבאס שהוא יוצא למלחמה שלא חס וחלילה בר-מינל יקרה לו משהו אבל אני מאמין שבעזרת השם הוא יחזור בריא ושלם כשהיינו כבר איזה 5 דקות מהמקום ונסענו לצפון אז זאת נסיעה ארוכה לירן אמר לי "אה ושחכתי להגיד לך גם לידור ושיר יהיו איתנו כבר הספקת להכיר את שיר כשהיא באה אלנו עם לידור נכון?"
מיד כשהוא אמר ששיר תהיה עלה לי חיוך על הפנים, אוחח חיים שלי הילדה הזאת כמה שאני אוהב אותה כמה!! וגם בכללי בטח יהיה מזה כיף איתם כי גם לידור הוא אחלה גבר הוא אח בנשמה, עניתי לו "כן אני מכיר אותה היא אחלה ילדה"
לירן "כן היא כמו אחות בשבילי ונתנאל אם אתה תעשה לה משהו באמת זה יהיה חבל, באמת"
הרגעתי אותו ואמרתי "תירגע גבר אני בחיים שלי לא אפגע בה, היא אהבה שלי זאתי"
ללירן היה מבהט מופתע והוא שאל אותי "רוצה לספר לי משהו?"
אני "לא אני בסדר"
לירן "יאלה י'זין דבר כבר"
אמרתי עם חיוך "בו רק נגיד שהיא לא תתנגד לראות אותי"
לירן אמר "אוקיי (?)" לקח את הגלקסי 4 שלו סימס משהו, סימסו לו בחזרה והוא היה נראה מרוצה, שם את הגלקסי בחזרה בצד והמשיך לנסוע.
כבר היינו בתוך החווה ולקחתי לו את הגלקסי מבלי שירגיש כי הוא עסוק בנסיע וראיתי שהוא שלח ללידור אסמס 'אני חושב שנתנאל ושיר ביחד או שיש בניהם משהו'
לידור סימס בחזרה 'אני לא חושב אני בטוח'
אז עכשיו שהם יודעים זה אומר שאנחנו יכולים לעשות מה שבא לנו לידם?
-נקודת מבט של שיר-
לירן יצא שתי שניות לפני נתנאל מהמכונית, פאק מה יש לי שאני מתרגשת מלראות אותו?! לירן חיבק את לידור חיבוק גברי כזה ונישק אותי בלחי, נתנאל קודם הלך להגיד שלום ללידור ליפני, אוץ'(?) הוא חיבק אותו חיבק גברי כזה ואז בא אלי וחשבתי שהוא ינשק אותי בלחי, בכל זאת אנחנו ליד האחים שלנו אבל הוא שם יד אחת על המותן שלי ויד אחת על הצבר שלי ונישק אותי, אוח כמה שהתגעגעתי לשפתיים האלו אבל אני הייתי חייבת לשלוט בעצמי, התנתקתי ממנו ואמרתי לו "לירן ולידור"
הוא הסתכל עליהם, הפינתי את מבטי גם אני לכיוונם וראיתי שהם אפילו לא מופתעים! וואלה זה מוזר… ואז לידור אמר "טוב אנחנו במשרד של המנהל של המקום, כשתסיימו עם כל הפוצי מוצי תלכו בכניסה ימינה דלת אחרונה משמאל" והם הלכו.
הסתכלתי בחזרה על נתנאל ושאלתי "וואו זה היה מוזר, מה קרה פה עכשיו?"
נתנאל קירב את פניו אל פני, אמר "הם כבר יודעים שאנחנו ביחד" והוא נישק אותי
עצרתי רגע את הנשיקה "רגע ואין להם בעיה עם זה"
נתנאל "לאא ועכשיו אני יכול לנשק את החברה שלי או שיש עוד שאלות"
שמתי יד אחת על צברו ואת ידי השנייה על החזה השרירי שלו ונישקתי אותו…
התענגתי על כל שנייה, המגע העדין, הריח הממכר שלו, האהבה שהוא משדר, חום גופו, זה שאני מרגישה מוגנת איתו…. אני "אני אוהבת אותך"
נתנאל ליטף את הלחי שלי ואמר "אני אוהב אותך כל כך, את הדבר הכי טוב שקרה לי" הוא נישק אותי עוד נשיקה קטנה על השפתיים והלכנו לכיוון המשרד של מנהל המקום לפי מה שלידור ולירן אמרו.


תגובות (16)

מדהים, תמשיכי ;-)

06/08/2013 16:35

איזה פרק נושייי

06/08/2013 16:36
LOL LOL

תמשיכייי

06/08/2013 16:38

מהמםםם תמשיככיייי

06/08/2013 16:55

תמשיכי מהר !

06/08/2013 17:56

תמשיכייי

06/08/2013 18:35

מווששללםם תמשיכיי! ♥♥♥

06/08/2013 20:14

המשכתתתתתתת סוףףףף סוףףףףף
אניייייי מאושרתתתתתתתת, הפרק יפהההה

06/08/2013 22:41

מהממממממם תמשיכי!!!!!!!!

07/08/2013 00:47

מושלםםםםםםםם אהובתי תמשיכייי !!!

07/08/2013 01:56

מושלםםםם

07/08/2013 03:00

ואאאוט מושלםם

07/08/2013 06:21

תמשיכיי

10/08/2013 04:03
LOL LOL

מתי את ממשיכה?

24/08/2013 13:08

תמשיכי תסיפור הוא מהמםםםםם

10/09/2013 11:18

את לא ממשיכה:/ זה מושלם אני מחכה הרבה זמן להמשךךך :/

11/09/2013 00:39
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך