מקווה שאהבתם ♥♥♥
8+ תגובות ואני ממשיכה

לא כל מה שקורה באילת נשאר באילת – פרק 6

22/05/2013 1527 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתם ♥♥♥
8+ תגובות ואני ממשיכה

-סורי שלא העליתי כבר יומיים פרק, אני ממש עמוסה בזמן האחרון-

באתי לצאת ובדיוק שמעתי משהו נכנס בסערה לחדר, הלכתי עם התיק ביד מוכנה לצאת אל הכניסה לראות מי נכנס וראיתי……
פרק 6:
את לוסי וליאור (החבר שלה) כשלוסי יושבת על השיש במטבחון ורגליה מלופפות סביב מותניו של ליאור, ליאור החזיק במותנייה והם התנשקו בפראות ואני הסתכלתי אליהם במבט של WTF?!, כרגע באמת שהוטרדתי! אמרתי "אני בים עם חברים, ביי" והלכתי לכיוון הדלת שלצערי אני צריכה לעבור לידם כשהם בסיטואציה המטרידה הזאת, אבל תכלס זה מטריד רק כי היא אחותי, כבר פתחתי את הדלת ולוסי שאלה אותי "איזה חברים?" עניתי "כל החדרים שבקומה (יש 4 חדרים בקומות השניות) זה כאלו בגיל שלי" ומהר ברחתי לפני שהיא תשאל עוד שאלות.
נכנסתי לחדר של נתנאל כי הוא היה חצי פתוח ושמעתי את עומר צועק לנתנאל מהמטבח (המטבחון ממוקם בכניסה) "י'מכוער לך כבר לשיר! 30 שעה אתה כבר מתארגן!"
אמרתי כשהייתי מאחוריו "אני כבר פה" הוא נבהל רצח,
הוא ישר קפץ וצעק "אינעל רבעק" ואיזה פרצוף היה לו,
נשפכתי שם והוא אמר "זה לא מצחיק, הקפצת לי את הלב"
שאלתי אותו בחיוך מתאפק שלא לצחוק "איפה נתנאל?"
הוא ענה לי "הפרימדונה מתארגנת בחדר"
אמרתי במהירות "טוב ביי" ועפתי משם ישר לחדר של נתנאל, הדלת שלו הייתה חצי פתוחה ויכותי לראות שהוא היה לבוש במכנס גלישה שמגיע קצת מעל הברך בצבע כחול, חולצת וי לבנה, משקפי שמש של רייבנד וכפכפים כחולות של אווינס הוא סידר את התיק שלו, התקרבתי אליו בשקט וקפצתי לו על הגב, הוא נרתה לשנייה אבל ישר הבין שזאת אני, הוא החזיק ברגליים שלי שהיו על מותניו, שמתי את ידי על צברו, נישקתי את הלחי שלו והשענתי את הראשי על הכתף שלו ואמרתי בעצב מזויף "לא באתה לעזור לי"
הוא הפיל אותי על המיטה שלו, עלה מעלי, נישק את שפתי ואמר "סורי, הייתי עסוק בטלפון עם המארח של המסעדה מקומות"
אמרתי לו בחיוך "סולחת" משכתי בחולצתו וקירבתי אותו אלי והתנשקנו ארוכות עד שמאור נכנס ואמר "נתנאל את ידקור אותך יאללה אנשים רעבים פה!"
הוא ראה אותי ואמר בתקפות "עכשיו אתם מתמזמזים?! יאללה החוצה" וזרק עלינו את העיתון שהיה על השולחן, בואנה הילד עצבני כשהוא רעב. הגענו אל המסעדה 'מול הים' שנמצאת על שפת חוף הים אחרי הליכה של 10 דקות כי המלון ממש קרוב לים. נכנסנו למסעדה וישבנו
עידן, עומרי, עומר, ליאור
נתנאל, אני וליאור
אחרי שאכלתנו וצחקנו הלכנו לחוף הים שנמצא מחוץ למסעדה. פרסתי את המגבת על החול וראיתי את הבנים מורידים חולצה ובהיתי בקוביות בבטן של נתנאל,
נתנאל צחקק שאל "אהבת?" וקרץ לי
נתתי לו נשיקה חטופה על השפתיים ואמרתי "מאוד"
עידן שאל אותנו "אופה! אופה! יש לכם משהוא לספר לנו?"
נתנאל חיבק אותי מאחורה ואמר "שאני ושיר ביחד וסיימתי עם הסטוצים"
ראיתי את העיניים של כל הבנים נפתחות להיות פי 2 ממקום וליאור אמר "זה אמיתי?! נתנאל שיטרית התאהב?!"
נתנאל ענה עם חיוך "התאהב חזק"
הבנים נכנסו לים ונתנאל חיכה שאני יוריד את הבגדים, הורדתי את החולצה וחצאית, נשארתי רק עם הבגד ים שלי וראיתי שנתנאל בוהה בגוף שלי
אז אמרתי לו "נתי נגב"
הוא שאל לא מביא "מה?"
עניתי לו "הריר נוזל"
הוא גיחך, התקרב אלי שם את ידיו על מותני ושאל "מה אני יעשה שחברה שלי כזאת כוסית?"
שילבתי את ידי על החזה ואלתי "כוסית?! באמת?!"
הוא קירב אותי אליו עוד ואמר "יפה, מהממת, נסיכה, יותר טוב?"
שמתי את ידי על צברו, רפרפתי את שפתי על שפתיו ואמרתי "הרבה יותר טוב" והוא נישק אותי באיטיות ואהבה. לאחר שנכנסנו לים וההינו של חצי שעה יצאנו מהמים,
נתנאל התיישב על המגבת שלי ואמרתי "זה המגבת שלי לך תשב על שלך"
הוא נשען אחורה על המרפקים שלנו ושאל "ואם בא לי לשבת איתך?" גלגלתי את העיניים והוא משך אותי אליו ונפלתי עליו,
הוא חיבק אותי ולחש לי "את העיניים היפות שלך תשאירי במקום שלן מובן?"
עניתי בקול של חייל "כן המפקד!" והוא נישק לי את הכתף, אוחח כשאני אוהבת אותו זה כבר לא נורמאלי, אני בחיים שלי לא התאהבתי וחשבתי שזה סתם שתויות אבל עם נתנאל אני מבינה מזה אומר להתאהב, שהיה אכפת לך ממשהו שחשוב בשבילך יותר מעצמך, נתנאל שיטרית אני אוהבת אותך!!!
השענתי את גבי על ביטנו וביקשתי ממנו "ספר לי על עצמך"
הוא שאל אותי "כמו מה?"
עניתי לו כשאני משחקת עם ידו הגדולה "כול דבר"
והוא התחיל לספר על עצמו "יש לי אמא מדהימה שקוראים לה סיגלית, אבא של נפתר לפני 5 שנים, יש לי אח גדול לירן בן 24 במפקד צבא, אחות קטנה זוהר בת 5 וזהו נראה לי, תורך"
התחלתי לספר על עצמי "יש לי הורים מושלמים שאני כמעט ולא רבה איתם חיים ואוסנת, אח גדול לידור בן 23 שגם הו מפקד בצבא, אחות גדולה לוסי בת 19 שמתחילה השנה אוניברסיטה שהצבא שלח אותה, אני רוקדת, מנגנת בפסנתר, גיטרה קלסית, גיטרה חשמלית וזהו"
התחלתי לחשוב על מה יקרה כשנחזור מאילת, אנחנו נצטרך להיפרד הרי מערכות יחסים רחוקות אף פעם לא עובדות….


תגובות (11)

אווו איזה נושים ♥
אנחנו נסלח לך רק עם יהיה עוד פרק ^^ חחח ♥♥

22/05/2013 05:57

תמשיכיי !!

22/05/2013 05:59

ברור שאהבנוו

22/05/2013 06:02

תמשייכיי

22/05/2013 06:07

מושלםםםם תמשיכייייי !! ❤❤❤

22/05/2013 06:20

תמשיכייייייי

22/05/2013 06:35

מהמם תמשיכי

22/05/2013 08:47

מהמם תמשיכי

22/05/2013 08:47

תמשיכי!!!!

22/05/2013 08:58

פליז תמשיכי!!! :)

22/05/2013 14:33

תמשיכיייייי

24/05/2013 06:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך