לא לשיגעון פילים

04/12/2013 607 צפיות אין תגובות

השנה היא 1934 בסקוטלנד. נער בן 16 שקוראים לו אוסטין , עבר לעיירה קטנה בשם לוכגיפלד . אמו של אוסטין תמיד משגעת את ראשו , בגלל שאין לו חברה . ביום הראשון שהם הגיעו לביתם החדש ,אמו אמרה לו " שמעתי שיש בעיירה המון בנות מקסימות , אולי תמצא לך מישהי " . אוסטין אומר " אמא , אפשר להיתפוצץ ככה מכל החפירות שלך , מתי כבר תביני שאני לא רוצה . את משגעת פילים !". למחרת אוסטין הלך לביה"ס החדש , וכבר על היום ראשון הוא שובץ לעבודה לזוגות במדעים , השותפה שלו הייתה נערה יפה ומסתורית עם עיינים ירוקות ושיער אדום כמו אש , וקראו לה סופיה . אחרי שגעונות המכאיבות הראש של אמו , סוף סוף הוא היתאהב בה . בהפסקה סופיה ניגשה אליו , ודיברה איתו , היא דיברה המון והוא רק היסתכל על שיערה האדום , עינייה הירוקות , החיוך היפה שלה , הריח הנעים שלה , והוא כבר רצה לנשק אותה אבל היתאפק. בלילה הוא רק חשב עליה , הוא שכח מהשיגעון הפילים של אמו , הוא ידע שהוא מצא לו את האחת . אסטין הוא נער שמוותר בקלות , אז למחרת הוא ניגש אל סופיה בביה"ס ואמר לה " אם זה בסדר , אני רוצה להזמין אותך לפיקניק באגם , רק שנינו . מה דעתך על מחר בחמש ?". היא ענתה :" נורא חמוד מצדך , אז עשינו עסק ". אוסטין חזר הביתה , מסמיק מרוב היתרגשות , מרגיש איך הדם זורם חזק בגופו , איך הלב פועם מהיתרגשות , איך הפנטציות ממלאות את אושרו . אז אחרי שאימו חזרה מהעבודה הוא סוף סוף סיפר לה שיש לו חברה ! אמא אמרה : איזה יופי , רואה איך אתה מאושר , ועוד קורא לי משגעת פילים , איך קוראים לה ? אוסטין אומר " קוראים לה סופיה גרנדלנד ". אמא אומרת " רגע , זאת הבת של הגרנדלנדים , ההורים שלה הם אנשי עסקים מכובדים מאוד בסקוטלנד בחירה טובה ! ". סופיה ואוסטין ניפגשו באגם . סופיה הביאה שטרודל תפוחים ואוסטין הביא שוקולד , שניהם דיברו על החיים , הכירו זה את זה , ואז הייתה השקיעה היפה … והם היתנשקו מול האגם היפה. הם נועדו אחד לשני , הללבות שלהם פעמו מאושר , ואז היגיע הזמן לחזור , הוא ליווה אותה הביתה , והוא נתן לה נשיקת פרידה , ולילה טוב. למחרת הם כבר היו חברים ונהפכו לזוג , אחרי כמה שנים הם היתחתנו הולידו בת , וחיו עד הזיקנה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך