קטניסLOVE
ארוך אבל שווה אפילו אני במטח

לא מהעולם הזה- פרק 7

קטניסLOVE 30/10/2013 1103 צפיות תגובה אחת
ארוך אבל שווה אפילו אני במטח

טילור מוביל את שון אל אזור החניה בחוץ וישר שון נפל על הריצפה והיתמוטט."תגיד מה ניסגר איתך ממתי אתה שותה?" טילור נישמע רוגז מאוד והיתקרב אל שון שהיה מוטל על הריצפה. "אחיי…" וזה כל מה שטילור שמע ליפני ששון הקיא את נשמתו." אתה חבר שלי ואני רוצה שיהיה כיף בחברתך.שיהיה כיף לי,לאליסון…." אומר טילור ומחכה ששון ידיף ממנו את הקיא והאלכוהול בקצוות חולצתו,הוא ניסה להיתגבר על ריח הצחנה שהיה שם."שחכתה את זאתי,נו זאתי שהיתה פעם איתך" אומר שון ומסית את מבטו אל טיילור,עיניו היו אדומות מהשפעת האלכוהול. "זאתי..זאתי היא חברה שלך לא שלי אני מבקש שתידאג לה" אומר טיילור וליבו מיתכווץ."אני אוהב אותה,אבל תדע שאתה חבר שלי עוד מלפניה אני אוהב אותך,מאוד מאוד אוהב." אומר שון וטופח אל כתפו "וואו אתה ממש שתוי" צוחק טיילור."כן ביגלל ניקול שהיתה במועדון,וואו היא כוסית איך שהיא רוקדת וביכלל מנשקת" אומר שון וישר טילור עוזב את אחיזתו של שון בכתפו ומיסתובב חסר עונים במקום. "הוא בגד באנדריאנה" מלמל לעצמו טיילור וחופן את פניו בכפות ידיו.

"טוב אז מה דעתך שנשכיח את הארוע שהיה פה ונצא להליכה" אומרת אליסון לאנדריאנה ובתגובה היא מקבלת חיוך מתוק מיצידה של אנדריאנה, "רגע ליפני שנילך,אולי יש אפשרות שלא נחזור לפה,למועדון,לא כדי כבר לקחת את הדברים?" אומרת אנדריאנה ומניחה את ידה על המעיל שלה , "צודקת,בדרך נחזיר את התיק לטיילור,חח אמא שלו החריכה אותו לקחת בגד והוא הביא להחלפה בתיק בגדים אחרים." צוחקת אליסון ולוקחת את תיקו של טיילור. אנדריאנה יוצאת ואחריה יוצאת אליסון וסוגרת את הדלת האחורית בטריקה קלה. "הינה שון הוא ניראה גמור" אליסון מצביעה אל שון ומיתקדמת אליו. "חיים איך אתה מרגיש?" אומרת אנדריאנה ומיתקרבת לחבק את שון כדי ליתמוך בשיכרון הראשון שלו. "טילור הכל טוב" מיתקדמת אליסון ונותנת לו את תיקו, טילור הניד בראשו לחיוב והחל להיתקדם אל עבר השביל שבדרך אל היער.
"לאן?" צועקת אליסון ורצה בצעדים קלים אחרי טיילור."…." לפני שהשיב לה לפתע ראו מעגל של אנשים בחליפות הלבנות עם תג נעמדים מול מכונה גדולה.על חזהם הופיע התג. "שששש" אמר טילור וקרא לאנדריאנה ושון שהיסתרבלו מהליכותו של שון השיכור. היה חשוך מאוד רק כמה אורות בודדים הופיעו מהכוכבים ביער והיה אפשר ליראות את האנשים בחליפות בקושי,היה ריח של גשם והדשא היה רטוב וכל מה ששמעו זה הידהודי בסים מהמוזיקה במועדון.טילור הביט בנקודה מסויימת באנשים,היה שקט והרוח הקפיאה אותם.היה אפשר לישמוע את נקישות שיניה מקור של אליסון ואת שיפשוף ידיה של אנדריאנה במטרה להיתחמם.השעה היתה משהוא כמו 11 וחצי בלילה.שון היה מסוחרר ונאבק בקיאו שכל פעם עלה בגרונו עד שלא יכל והקיא.האנשים שמעו וניכנסו אחד אחרי השני למקום שלא ניראה לעין.פשוט כך.כל מה שהחבורה ראתה היה אנשים שהולכים ביער ונעלמים עד שהאיש האחרון ניכנס טילור ישר זינק אל המקום שבו הם נעלמו והתחיל למשש את האויר במטרה לימצוא את המקום שבוא הם ניכנסו אבל הוא לא מצא אותו."לפה הביאו אותי" מלמלה אליסון, "מה אמרת?" אמרה אנדריאנה שהחזיקה בשון המנודנד "עכשיו אני ניזכרת,התג,ככה הם ניכנסים." אמרה אליסון והחלה לחפס על בגדיה את התג. "כמובן! תג כניסה לשער בילתי ניראה" אומר טילור ועוזר לאליסון לחפש את התג. "מצאתי" הרימה אליסון את התג באוויר ולפתע נשמעה אזעקה. "מה עושים" נילחצה אנדריאנה וליבה החל ליפעום בחוזקה."מחרבנים ומכסים"אמר שון וצחק. "שתוק כבר מפגרר" אומר טילור ודוחף אותו בידו."מה יש לך אחי" אומר שון "מה יש לי?? מה יש לי!??!" צועק טיילור ומניף את ידו המקובצת לאגרוף ומנסה ליפגוע בשון אבל מחטיא "מה יש לך טיילור נידפקתה?" אומרת אנדריאנה ומחבקת את שון,אילו רק היא ידעהמה קרה במועדון.על הנשיקה שלו עם ניקול,לרגע טילור שנא את שון כל כך שלא היה אכפת לו להשאיר אותו פה עם האנשים בחליפות. האזעקה נישמעת,עולה ויורדת והפחד שיבואו האנשים לטפל "במזיקים" שכמוהם רק גובר."דיי אימלה אני רוצה הביתה" צועקת אנדריאנה "סתמו שניה ותביאו לי יד" אומרת אליסון. "יד?"אומר טילור ,"מהר תן לי את היד שלך ותאחוז גם בשל שון" אמרה אליסון ותפסה את ידה של אנדריאנה.אנדריאנה אחזה בידו של שון ורק היה נישאר לחכות לאחיזתו של שון ושל טילור יד ביד. "נו הם יגיעו תאחזו אחד בשניי כבר" היתה דממה ומבט פניהם הוסט לריצפה.
"וואי איזה ילדים קטנים אתם נישבעת!" אומרת אנדריאנה ונותנת לשון את היד של טילור. טילור אוחז בה בקושי,הוא בגד בזאת שהיה מת להחזיר ."אז אליסון מה התוכנית" אומר טיילור בענים בוהקות,"אני רק מקווה שאתם אוהבים הרפתקאות" אליסון אמרה בקול תחמני והחלה לרוץ אל הנקודה שבא האנשים בעלי החליפות נעלמו ולפתע החבורה נעלמה יד ביד ביחד עם אליסון.


תגובות (1)

תמשיכי!!

30/10/2013 13:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך