rap_god
הפרק הראשון יעלה מחר. החלטתי לשים את הסיפור בקטגוריה 'סיפורי אהבה' כי הסיפור יתעסק בעיקר ב... אתם כבר תדעו ;). (מעקב נוח אחרי הפרקים יץן לרשום בחיפוש TB - התגית של כל הסיפורים שלי.)

לא מתחרט | רקע+הקדמה

rap_god 29/08/2015 774 צפיות 2 תגובות
הפרק הראשון יעלה מחר. החלטתי לשים את הסיפור בקטגוריה 'סיפורי אהבה' כי הסיפור יתעסק בעיקר ב... אתם כבר תדעו ;). (מעקב נוח אחרי הפרקים יץן לרשום בחיפוש TB - התגית של כל הסיפורים שלי.)

רקע
————
בעיירה קטנה ושמה "סטאפיל" התגוררו בעבר 5 ערפדים, קולין, רוב, דין, ריאן ואדי. דורות רבים חלפו מאז וכמעט כל הערפדים נתפסו, מלבד אחד. שמו היה ריאן דנט.
ריאן החליט לגדול את שארית חייב כאדם נורמאלי לחלוטין, להיות ניזון משקיות דם בלבד שנאלץ לגנוב מהמרפאה ולהחביא בביתו.
אחיו, ערפד למחצה, אדי. שהצליח לברוח מעונש המוות הנגזר עליו, החליט לחזור לסטאפיל עם סיום מהומת הערפדים, ולנקום בכל "אנשי הדת", האחראים למות הערפדים.
בעיירה התגוררו בעבר מכשפות ואנשי זאב גם.
עד ליום לא נודע על קיומם המתמשך ואיש עדיין לא בטוח אם הם קיימים בכלל.

הקדמה
————–
"אני כנראה עושה טעות." הרהר ריאן בליבו, "אבל זה המקום שלי. הסיכון לאבד הכל גדול מידי."
ריאן הביט מבעד לשמשת הרכב בדרך המיטשטשת מהמהירות בה נהג, בכביש השחרחר ומלא בסימני ההחלקה, חיות הבר השורצות מבעד לסלעים המושחרים באורו של הלילה.
הכל נראה די שקט בכניסה לעיירה 'סטאפיל'. השלט המוזנח ומלא גרפיטי שנשטף ע"י הפקח והשאיר מעט צבע מבצבץ, הצמחים שהתכסו בעשבים שוטים בהם לא טיפלו וההמון השורר בכל רחוב ופינה. ריאן עצר את רכבו באחד הרחובות ויצא.
"חזרתי בית." אמר בליבו.


תגובות (2)

נשמע ממש טוב! ואני מאוהבת בשם קולין… :)

29/08/2015 17:04

תודה! אני ממש אשמח אם תעקבי אחרי הסיפור :)

29/08/2015 17:10
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך