מישל44
סורי שכבר יותר מחודש כמעט לא העלתי פרק חדש מקווה שאהבתם

לא פופולרית אבל מיוחדת פרק 18

מישל44 07/06/2012 901 צפיות 4 תגובות
סורי שכבר יותר מחודש כמעט לא העלתי פרק חדש מקווה שאהבתם

"בוקר טוב אליסוש הגיעה הזמן לקום" אמא שלי צרחה מלמטה לא רציתי לקום כיסיתי את את הראש לי בכרית ,פתאום שמעתי צעדים באים לפה ידעתי שזה אמא שלי כמו תמיד היא לקחה לי את השמיכה וגם את הקרית אויש למה זה קורה לי תמיד היא מנצחת אותי בסוף קמתי צחצחתי שניים והלכתי לתיכון פתאום בכל מקום אני רואה 'אליס אני אוהב אותך' איזה חמוד מצידו של אורן ,רצתי לכיתה כדי להודות לו על מה שהוא עשה לי מצאתי אותו ונישקתי אותו "תודה אורן" היה אצלו פרצוף לא מובן פתאום בא אלי הילד החדש שלנו בכיתה רון,"אליס את ראית מה תליתי לך בכל התיכון?" אמר"רגע לא הבנתי על מה אתה מדבר?" אמרתי במבט שואל "אליס אני אוהב אותך" פתאום צלצל השעון המעורר הרבצתי לשעון המעורר שיפסיק כבר את הצלצול המעצבן איזה סיוט היה לי אני לא מאמינה אבל הייתי מאוד עיפה אז לא קמתי מהמיטה, אחרי חמש דקות אמא שלי צעקה מלמעלה אליס קומי את צריכה ללכת לתיכון (אוי איך אני שונאת את זה) ,קמתי חצי רדומה הלכתי לצחצח שניים התלבשתי ורצתי מהר למטה אכלתי ארוחת בוקר ויצאתי מהר "מוזר למה אורן לא בא?" שאלתי את עצמי התקשרתי לאורן הוא לא ענה לא היתה לי בררה ללכת ברגל לתיכון בזמן שהלכתי חשבתי על החלום המוזר שחלמתי למה דפקה החלום הזה?,אומרים שמתי שחושבים על מישהו כל הזמן יש חלומות על מישהו שחשבתה אבל אני יודעת בטוח שלא חשבתי על רון אני חושבת,כשהייתי בפתח של התיכון התפללתי שהחולם לא יתגשם לאט לאט נכנסתי מתי שעיני סגורות ופתחתי אותן לאט ולא ראיתי למזלי שום דבר שקשור לחלום שלי "איזה מזל" אמרתי לעצמי רציתי למצוא את אורן אבל במקומו מאצתי את רון יותר נכון הוא מצא אותי "היי" אמרתי "היי" הוא אמר "אליס חיפשתי אותך אני צריך להגיד לך משהוו" אוי לא אני מקווה שזה לא החלום מתגשם..


תגובות (4)

אהבתי !?
אבלללל אבלללל קצר ….!~!~!~!~!~!~!
תשמיכיייי :S

07/06/2012 08:40

אני יודעת אבל פשוט אני לא מצליחה לעשות ארוך!!

07/06/2012 09:17

רגע אז קוראים לה אליס??
הה לה שם אחראו שאנ כבר לאעוקבת?!
טוב בכל אופן אהמ.. תמשכ :)

_________________________
I added cool smileys to this message… if you don't see them go to: http://s.exps.me

07/06/2012 14:16

רק שתידעי אני לא העתקתי ומה רק עכשיו את הבנת שזה השם שלה???(כתבתי את השם אליס בכלל בפרק 17!!!!!!!!)

08/06/2012 03:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך