מישל44
מקווה שאהבתם את הפרק

לא פופולרית אבל מיוחדת פרק 4

מישל44 21/03/2012 1014 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק

קמתי בבוקר כמו חדשה הייתי מוכנה להגיד לאורן שאני מסכימה להיות חברה שלו וגם זה כיף שיש לכיתה היום טיול שנתי לאילת הלכתי לכיתה כולם באו עם מזוודות כולל המורה כולם היו מוכנים לטיול המהמם רק לא הכל היה מהמם מתי שראיתי לפתע את אורן עם ילדה חתיכה הם נראו כמו זוג ביחד מאותו רגע חשכו עיני ובסוף החלטתי שאני לא אגיד כלום לאורן מאוד קינאתי אז הבנתי עד כמה אני אוהבת את אורן וכל כך שנאתי את הילדה החדשה בכיתה שלנו למרות שהיא הייתה יותר חתיכה ממני ידעתי שבסוף זה יקרה שאורן ילך למישהי אחרת למרות שאנחנו לא זוג ביחד מאוד התבאסתי חשבתי שאני יהיה חברה של אורן וסוף סוף החלומות שלי יתגשמו אבל טעיתי ובגדול. המנהל אמר לנו להיכנס לאוטבוס הנסיעה הייתה ארוכה אבל הגענו בסופו של דבר הגענו לאכסנייה היא הייתה נראית טוב .הנוף היה מאוד יפה אבל כבר היה לילה והיינו צריכים ללכת לישון פתאום בא עלי אורן ואמר "היי מה קורה ?" אמרתי "תגיד מה אתה רוצה ?" פתאום התנשק איתי ואז מיד דחפתי אותו ונתתי לו סטירה והוא שאל "על מה?" אמרתי לו "תקשיב לך לחברה שלך " הוא שאל איזה חברה??" עניתי החדשה הזאתי " הוא אמר "אה זאתי זה אחותי" התפלתי ואמרתי "אחותך?" הוא אמר "כן אחותי " ואז שמחתי מרוב אושר ועשיתי חיוך קטן ואז הוא שאל אותי "אז אפשר לנשק אותך ?" אמרתי "כן " ואז התנשקנו "טוב אני צריכה ללכת לישון " ואז אורן אמר "את רוצה להיות חברה שלי?" אמרתי לו "כן ברור" "אבל אני צריכה ללכת לישון נתראה מחר ביי" וגם הוא אמר ביי היה קשה לי ולו ללכת כי מאוד רצינו להיות לבד ביחד.


תגובות (7)

אהההבבתייי מאוווד אבל איך הוא מתנשק עם אחותו ??? :o

22/03/2012 11:46

הוא לא התנשק עם אחותו התבלבלת קצת בסיפור כנראה ותודה על שאת אוהבת את הסיפור

22/03/2012 13:03

הוא לא התנשק איתה הוא פשוט היה איתה !
אהבתיי תמישכיי ♥

22/03/2012 13:04

שנאתי** לא שנתי..

22/03/2012 13:20

יוו איזה חמודים!!
סורי שפספסתי את הפרק הקודם… לא ראיתי שהעלת.
ואהבתי!
חוץ מכמה שגיאות- כתיב קטנות זה פשוט מצויין!
להמשיך!

22/03/2012 15:08

תודה רבה לכולם ואני אתקן את השגיאות

23/03/2012 02:17

מהמם!! אבל יש כמה דברים לתקן:
תשתדלי לשים סימני פיסוק
ותעלי פרקים יותר ארוכים!!! :) אני במתח!!!
תמשיכי!

23/03/2012 06:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך