מישל44
תגיבו בקשה כי עם לא תגיבו אני לא המשיך את הסיפור

לא פופולרית אבל מיוחדת פרק 7

מישל44 27/03/2012 770 צפיות 8 תגובות
תגיבו בקשה כי עם לא תגיבו אני לא המשיך את הסיפור

קמתי בבוקר מאוד עצובה מאז שראיתי את אורן מתנשק עם אליאנה פשוט הייתי שבורת לב למרות שאחרי הנשיקה עם רועי הייתי שמחה האמת אני חושבת שאני מאוהבת בו מאוד אבל עדין כשהלכתי לבית ספר לא יכולתי פשוט לראות את אורן מאוד כעסתי עליו רציתי רק ככול שאפשר להתרחק ממנו .רציתי להיפרד ממנו הכי מהר שאפשר אבל לא היה לי אומץ, התייעצתי עם לינור "תדברי איתו במקום שבו לא יהיה אף אחד" לינור אמרה "אבל איך אני בדיוק אגיד לו את זה?" אמרתי "תשאלי עם הוא אוהב אותך ואחרי זה לאט לאט תגידי לו שאת רוצה להיפרד " אמרה לינור "בסדר אנסה" אמרתי .בסוף היום מתי שנגמר הבית ספר הלכתי עם אורן למקום קטן ביער אורן רצה להתנשק איתי אבל סירבתי וזה ברור כעסתי יותר כי הוא בגד בי ועוד הוא עדין מתנשק איתי "מה קרה לך?" אורן אמר "תגיד אתה לא רוצה להגיד לי משהו ?"שאלתי אותו "לא" הוא אמר "על תעשה את עצמך תמים אני ראיתי אותך ואליאנה מתנשקים " אמרתי בכעס "מהה אני לא התנשקתי איתה היא התנשקה איתי" אורן אמר בקול מבוהל "באמת?" אמרתי "ברור שכן" אמר אורן שמחתי אבל יש בעיה כי אני מאוהבת גם ברועי וגם באורן לא ידעתי מה לעשות סיפרתי ללינור "מה לעשות?" אמרתי "טוב לבנתאים שום דבר " אמרה לינור "הדבר הטוב שאורן לא יודע שרועי גם מאוהב בך ושרועי לא יודע שאורן מאוהב בך " לינור אמרה "אבל מה אני יעשה מתי שהם ידעו?" אמרתי "תבחרי את מי את רוצה יותר" לינור אמרה "אבל אני לא יודעת מי" אמרתי "תחשבי על זה " אמרה לינור והלכה לא ידעתי בין מי לבחור זה היה סיוט זה כיאלו אני הכדור בטניס ורועי מצד אחד ואורן מצד שני והם בועטים בי מצד לצד.


תגובות (8)

זה קצת לא ברור יש פה שני דוח שיח , אבל לא הבנתי מה הקשר
של שניהם !
בכול מקרה , תמישכיי ♥

27/03/2012 14:52

אני חושבת שדנה צודקת , אבל זה יפה תמשיכי :-*

27/03/2012 15:38

מאוד יפה תמשיכי

28/03/2012 05:24

מבקשת כי תמשיכי לכתוב מישל היקרה אהבתי את הסיפור שלך מאד ♥♥♥♥

28/03/2012 05:40

בבקשה !!! תפרטי קצת יותר!! ויש לך קצת שגיאות כתיב!
אבל אהבתי את הרעיון …
אם תמתחי ותפרטי בסיפור 1. זה יהיה יותר מעניין
2.העלילה תוכל להימתח ולהיות יותר מעניינת!
יש מה לשפר אבל הסיפור יפה
חופשת פסח שמח!

28/03/2012 11:17

תודה גם לך חג שמח

28/03/2012 13:31

וכמובן מאחלת לך חג אביב חג המצות חג יציאת מצרים חג לצאת מעבדות לחרות שמח !!!!!!!!!!!!!!!! באהבה בקי ♥

28/03/2012 13:34

חג שמח לכולם

29/03/2012 02:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך