זיקית@
התחלתי לכתוב סיפור(: והחלטתי להעלות אותו אז התחלתי בפרולוג(קטע מסוף הסיפור שרושמים בהתחלה..סליחה אם טעיתי\התבלבלתי בשם תתקנו אותי) והעלתי גם את הפרק הראשון. אני אשמח אם תגיבו לי\תדרגו כדי שאני ידע אם מצא חן בעינכם הסיפור. הסיפור מתחיל בלי מתח או משהו ממש מעניין שגורם לך להמשיך לקרא אני יודעת אבל תאמינו לי הסיפור הולך להפתיע(אתם תשפטו אם לטובה או לרעה) בכל אופן הסיפור מתחיל כזה די "ייבש" אבל אני עדיין אשמח שתעקבו (: ואני ממש אשמח אם בהמשך תציעו שם לסיפור כי אין לו ממש שם....(כאילו יש אבל סתם מעפן) אוהבת ~מיה~

לא צריכה טובות -פרולוג+ פרק 1

זיקית@ 23/08/2015 1197 צפיות 3 תגובות
התחלתי לכתוב סיפור(: והחלטתי להעלות אותו אז התחלתי בפרולוג(קטע מסוף הסיפור שרושמים בהתחלה..סליחה אם טעיתי\התבלבלתי בשם תתקנו אותי) והעלתי גם את הפרק הראשון. אני אשמח אם תגיבו לי\תדרגו כדי שאני ידע אם מצא חן בעינכם הסיפור. הסיפור מתחיל בלי מתח או משהו ממש מעניין שגורם לך להמשיך לקרא אני יודעת אבל תאמינו לי הסיפור הולך להפתיע(אתם תשפטו אם לטובה או לרעה) בכל אופן הסיפור מתחיל כזה די "ייבש" אבל אני עדיין אשמח שתעקבו (: ואני ממש אשמח אם בהמשך תציעו שם לסיפור כי אין לו ממש שם....(כאילו יש אבל סתם מעפן) אוהבת ~מיה~

#חשוב לי שתקראו את רציתי להוסיף(:

פרולוג
קרני השמש חדרו דרך חלוני והעירו אותי משנתי לעוד בוקר שיגרתי. שעון המעורר שלי החל לנגן את הצלצול המוכר והמעצבן ,קמתי ממיטתי בעצבים כדי לכבות השעון.
חזרתי למיטה ונשכבתי על גבי מביטה בתקרה באפסית כוחות תוהה איך אעבור את היום הזה.
קול בכייה של שחר ניער אותי ממחשבותיי. קמתי לעבר מיטתה והרמתי אותה בזהירות "בוקר טוב מאמי שלי" חייכתי לעברה בקול ילדותי "בוקר טוב" שרתי לה בעודי מצמידה אותה אל חיכי.
פילסתי את דרכי בין הבלגן לעבר המטבח ומזגתי לעצמי כוס של מים קרים. הבטתי בשעון שהורה שבע וחצי וחשבתי לעצמי שעלי להזדרז. שטפתי את פני שוב ופשטתי את הגופייה והמכנסיים הקצרים שלבשתי והחלפתי לחולצה תכלת וחצאית שחורה קצרה.
ניגשתי אל שחר וליטפתי את גופה, היא הייתה כלכך תמימה וטהורה, שוכבת לה בנחת על זרועותיי.. עד שלפתע החלה לבכות בכי חרישי "די מאמי אמא כאן" לחשתי לה בחיוך והאכלתי אותה.
אחרי שסיימתי לאכול את ארוחת הבוקר ואחרי שארגנתי את שחר יצאתי מהבית צועדת לעבר ביתה של אחותי להיפרד משחר ולקחת אוטובוס לעבודה.

פרק 1
הצצתי בשעון ולא האמנתי שהשיעור נגמר בעוד עשרים דקות שלמות. נשפתי בכבדות וקשקשתי במחברתי כדי להעביר את השעמום.
"וכך אנחנו מוצאים נעלם ליאן!" הקול הצווחני של המורה העיר אותי ממחשבותיי בבהלה. והתחלתי לרשום את מה שהמורה הכתיבה עד שנשמע הצלצול הגואל.
שיר ניגשה אלי כשעל פניה הבעה לא מרוצה "נמאס לי כבר מהמורה הכלבה הזאת" הוא רטנה בפני "נתנה לי לעשות סיכום כי הייתי עם מסטיק בשיעור".
יום הלימודים חלף וצעדתי הביתה בעייפות יודעת שמחכים לי צהריים עמוסים ויש לי רק חצי שעה לנוח.
נכנסתי לדירה הקטנה שלי ש לשם שינוי הייתה מסודרת והנחתי את התיק בפתח ,נכנסתי למטבח וחיפשתי משהו לאכול, לבסוף מצאתי חלב עמיד וקורנפלקס, התיישבתי לאכול תך כדי שאני רואה תכנית שאני אוהבת דרך הפלאפון.
הבטתי בשעון והתכוננתי ליציאה החלפתי לבגדי עבודה לקחתי ארנק פלאפון מפתח ותיק ויצאתי מהבית לכיוון חנות הבגדים שבה עבדתי.


תגובות (3)

וואו, איפה היית עד עכשיו?
את כותבת כל כך יפה וברור. הכתיבה שלך סוחפת.
ממש אהבתי, אני מחכה לפרק הבא.
זה מדהים, את מדהימה!

23/08/2015 22:24

    תודה רבה.(: אבל האמת שבדיוק באתי למחוק את הסיפור כי קראתי אותו שוב ואמרתי לעצמי כזה מזה השיעמום הזה….טוב נראה תודה בכל אופן(:
    חולה עליך~מיה~

    23/08/2015 22:35

זה ממש לא משעמם!
הקטע הראשון ממש ריגש אותי.
אני רוצה שתמשיכי את הסיפור!
מדהימה שלי את מוכשרת!
אוהבת אותך המון!

23/08/2015 22:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך