שחר הוראן
הפרק לא כל כך מעניין אבל אני ימשיך היום או מחר את הטיול

לבד באמריקה הילדה החדשה פרק 6

שחר הוראן 15/11/2012 808 צפיות 5 תגובות
הפרק לא כל כך מעניין אבל אני ימשיך היום או מחר את הטיול

אני ואור הגענו לביתי ״רוצה לעלות?״ שאלתי אותה ״אני חייבת ללכת רוצה לבוא לישון אצלי?״ ״בואי שנייה אני ישאל את אמא שלי ״אמא אפשר ללכת לישון אצל חברה?״ אמא יצאה מהמטבח ״בטח נעים לפגוש אותך מה שמך?״ ״אור נעים להכיר״ אור אמרה ״בואי לחדר שלי אני יכין תיק ונלך״ עלינו לחדרי כל החדר היה מלא פוסטרים של דמי לובאטו וואן די גסטין ביבר קודי סימפסון קונור מאיינרד וכו׳ ״וואו איזה חדר מדהיםם את גם אוהבת את וואן די כמו שכבר ראית לפי הבגדים ואני גם אוהבת אדת דמי וקונור״ ״תודה״ הכנתי תיק ויצאנו ״יש לך אחים?״ אור שאלה ״כן הם בטח היו בחדרים לך יש?״ ״כן יש לי אח תאום אנחנו תאומים לא זהים למשל הוא בלונדיני עם עניים ירוקות ואני חומה עם עניים חומות ויש לי אח גדול שלומד בקולג׳״ ״מגניב״ הגענו לבית שלה ״אמא אני פה וחברה באה לישון אצלי טוב?!״ ״טוב מתוקה היי אני איימי ואת?״ ״אני בר״ ״יהודיה?״ ירד לי החיוך מהפנים לא הספיק לי בבית ספר ״כן״ ״איזה מזל גם אנחנו בואי שבי את אוכלת רק כשר נכון?״ ״כן רגע גם אתם יהודים?״ ״כן״ אור ענתה ״טוב אמא היא באה אליי לא אלייך בואי בר״ עלינו לחדר שלה ״אור תביאי לי רגע את הדיסק של קונור היי את חברה של אור אני קודי נעים מאוד״ ״נעים מאוד אני בר״ קודי היה נראה ממש טוב הוא היה דומה קצת לקודי סימפסון הוא היה חתיך ״למה נראלך שאני יביא לך?״ ״נו כי ביקשת שאני יעביר לך אותו למחשב תביאי כבר״ ״כך וחסר לך שאתה שובר אותו״ ״בסדר בסדר לחץ״ ״החברה שלך ממש יפה תגידי לה את זה״ הוא אמר בעברית הסמקתי ועניתי לו ״תודה״ בעברית הוא היה מותע שאני בכלל יודעת עברית הוא יצא מהחדר ואני ואור התחלנו את הלילה לבן שלנו מחר יהיה יום שבת ובשבת וראשון הנוצרים לא לומדים אז מיכיוון שאנחנו בבית ספר נוצרי יכולנו להיות ערות עד מאוחר ״עזבי את קודי הוא דפוק אהבל אבל עכשיו הוא צדק את באמת יפה״ ״תודה גם את אבל אני ממש לא״ קודי פתח את הדלת חזק ״הצטרפתי״ ״לא אתה לא ינודניק״ ״כן אני כן״ ״מה תהיה לבד 2 בנות ובן״ ״לא גם טום בא עוד כמה דקות״ ״נו טוב״ אחרי כמה דקות היה צלצול בדלת וטום חבר של קודי נכנס ״מה קורה אור?״ ״הכל בסדר ואתה?״ ״סבבה״ ״ תכיר זאת חברה שלי בר״ ״נעים מאוד אני טום״ ״ נעים מאוד אני בר״ ראינו סרט אימה מסתבר שטום חבר של אור אז אני הייתי צריכה לשבת ליד קודי הוא היה מממש נחמד היו קטעים שפחדתי והסתרתי את העניים עם ידיי וקודי משך אותי לחיבוק נרדמנו ב-3:00 בלילה.
בבוקר קמנו ואבא ואמא של טום מצאו חדר מבולגן הם אמרו לנו לקום לארגן את החדר ולהתלבש כי הולכים לטייל ארגנו את החדר וכל אחד הלך להתארגן אני שמתי שורט כחול וסווטשרט עם דגל בריטניה ונעלי ספורט כחולות אור לבשה שורט בצבע בננה וחולצת טי-שרט לבנה עם נעליי ספורט לבנות ואליונית בצבע בננה כי היה קריר קודי לבש טרניג שחור וחולצה כחולה וטום טרניג שחור עם חולצה אפורה .


תגובות (5)

תמשייכיי ♥

15/11/2012 10:49

תמשיכי אבל בפרק הקודם זה לא הייתה שחף?!
ואפשר להיכנס בסיפור של 1D ?!!!

אבל הכי חשוב תמשיכייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה מהממםםם

15/11/2012 11:04

התבלבלתי בשמות סורי וכן אני מכניסה את כולכן ואני ימשיך כשיהיה לי זמן :)

15/11/2012 11:14

קצררר , אניי רווצה לדעת מה יקרה עם ברנדון !

15/11/2012 11:52

את תדעי עוד מעט…..

18/11/2012 02:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך