לבד בפריז- פרק 1

12/03/2013 935 צפיות 4 תגובות

הוא אמר שיש לו הפתעה בשבילי. ג'ייק שלי, המושלם. הוא הוציא מעטפה והביא לי אותה. מה כבר יכול להיות במעטפה, חשבתי, כרטיסים לסרט…מה? ואז פתחתי אותה. "ג'ייק!" צעקתי בהתרגשות וחיבקתי אותו. הוא הביא לי שני כרטיסי טיסה לחו"ל. לפריז… כרטיס לי וכרטיס לו! נישקתי אותו.
"האנה שלי…רק שנינו בפריז, כל כך רומנטי," הוא לחש לי. חיבקתי אותו ואמרתי לו "אני צריכה לחזור הביתה, מתי הטיסה?" הוא ענה שעוד שלושה ימים וחזרתי הביתה, למיטה הנוחה שלי.
בבוקר קמתי והודעתי לאמא שלי על הטיסה. "מעולה, ילדה שלי, עכשיו תתארגני ותצאי." התקלחתי, התלבשתי ויצאתי.
בבית ספר אמה, מלאני ואני הסתובבנו ביחד. אני אהיה בת 16 בעוד חמישה ימים, בגלל זה ג'ייק קנה לי את הכרטיס טיסה. הוא מדהים, ג'ייק שלי. סיפרתי לאמה ומלאני. הן שמחו בשבילי. אבל מלאני הייתה טיפה עצובה כי היא טסה עם חבר שלה ללונדון והוא נטש אותה בשביל מישהי לונדונית בשם אוונג'לין, והוא עבר ללונדון. ג'ייק חיבק אותי כשפגש אותי בבית הספר. "מתרגשת, נסיכה שלי? שבוע ויומיים רק שנינו…
נחגוג לך שם."
*כעבור שלושה ימים*
היינו בשדה התעופה, שני אמריקאים מבוסטון, מחכים לטיסה לפריז. הוא כרך את ידו סביב כתפי והצמיד אותי אליו. הוא ליטף את השער החום החלק שלי, והביט לתוך עיני התכולות. אני ליטפתי את שערו החום הבהיר וקצר והבטתי לתוך עיניו האפורות. הוא היה מושלם.
קראו לטיסה שלנו. עלינו, התיישבנו אחד ליד השני. במזוודה הגדולה היו לי בגדי וחפצים, במזוודה הקטנה היה לי הלפטופ שלי, מכתב לנסיעה מאחותי הקטנה בת השבע, שרלוט, מכתב לנסיעה מההורים ומכתב לנסיעה מאחי הקטן בת האחת עשרה, כריס. והיה לי גם תיק צד. כל הטיסה לא דיברנו. חייכנו אחד לשני הוא נתן לי נשיקה בלחי פעם אחת.
הטייס הודיע שעוד עשר דקות בערך נוחתים בנמל התעופה בפריז.
התרגשתי והוצאתי מילה בפעם הראשונה בטיסה. "אני אוהבת אותך, ג'ייק…" הוא ענה שגם הוא…
חייכתי. הנה אני וג'ייק, בדרכנו למלון בו נישן בפריז, השעה שמונה בערב.


תגובות (4)

תמשיכי!! אני יכולה להיות עם הארי?

12/03/2013 07:44

אה.. חח זה בכלל לא עליהם.. אבל בכל זאת תמשיכי!

12/03/2013 07:45

מאיהההההההההההההההה
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
וזאת אני אם לא קלטת

12/03/2013 08:14

יואו איזה מהמם…. (אני לא אכתוב את השם שלך כי זה טיפה מוגזם) אבל יצא לך ממש יפה

12/03/2013 13:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך