לבד בפריז- פרק 2

12/03/2013 1212 צפיות 4 תגובות

הגענו למלון, אמרו לנו שאנחנו בחדר 268. זה היה חדר קטן יחסית. שירותים עם אמבטיה, כיור ואסלה, ובחדר עצמו הייתה פלזמה מולי המיטה הזוגית עם המצעים הלבנים שמשני צדדיה היו שידות לילה. הייתה דלת שמובילה למטבח קטנטן, ומרפסת קטנה עם נוף לרחובות פריז הקסומים. היה גם מקרר וארון.
אני וג'ייק התלבשנו ויצאנו לארוחת ערב במסעדה מכובדת עם מפות ונרות והיה ממש רומנטי.
"האנה, אני שמח שאנחנו פה." חייכתי ועניתי לו שגם אני. אחרי הארוחה חזרנו למלון. הלכנו לישון.
*כעבור יומיים*
התעוררתי במלון בבוקר. "הפתעה!" ג'ייק צעק. הוא החזיק עוגה בידיים והחדר היה מלא בלונים.
הוא ואני התארגנו ויצאנו למגדל אייפל…
"וואו, ג'ייק…" התחיל לרדת גשם וג'ייק פתח מטרייה אדומה עם נקודות לבנות. ביקשנו ממישהו שיצלם אותנו לרקע מגדל אייפל. עמדנו מתחת למטרייה והתנשקנו יצאה תמונה מדהימה, חיבקתי את ג'ייק והלכנו יד ביד להסתובב קצת ואז חזרנו למלון ואחרי שעתיים אכלנו ארוחת ערב במלון והלכנו לישון, היה לי היומולדת הכי קסום ומושלם בחיים……!!
כתבתי למלאני ואמה במייל על הכל והן שלחו לי ברכה ביום הולדת…….
שלחתי לאמא שלי את כל התמונות שהעלתי למחשב מהטיול בפריז, והיא שלחה לי בחזרה שאני מקסימה ושטוב שמצאתי מישהו כמו ג'ייק.
אהבתי להיות בפריז. אהבתי עד יום אחרי היום הולדת שלי………
התעוררתי בבוקר היום השלישי מתוך תשעה, ואני וג'ייק השכרנו רכב ויצאנו להסתובב בפריז. עברנו בכביש צפוף. מיליון מכוניות נסעו במהירות.
את אותם רגעים קריטיים לא יכולתי לשכוח…….איך ברגע אחד נמחק לי חלק מהחיים…………