nastia11000
להמשיך ????

לבחור מה נכון פרק ראשון חלק א'

nastia11000 19/04/2013 770 צפיות אין תגובות
להמשיך ????

היי קוראים לי מור ואני לא ממש מקובלת למה ? באו אני אספר לכן , נכון יש את "המקובלות" ? הן חשבות שאני חננה בגלל שאני אוהבת לקרוא ספרים ואוהבת על פנטזיה וערפדים אתם יודעים, ואף פעם לא הייהי לי חבר אז זה נחשב לחננה ? לא נראה לי אני חושבת שאותן הבנות מקנאות אבל הייתי רוצה שהייהי חברות למה ?כי אין לי ממש חברות ואני דיי בשנית אבל יש לי אומץ לישאול ילדה עם היא רוצה להיות חברה שלי גם אם לא לא נורא אני מקבלת את עצמי מאד ולדעתי לא להיות מקובלת שיותר שווה מאשר ליסבול כמו אותן "המקובלות" לפעמים הן מתכיסות לבנות אחרות כיאלו שחברות שלהן משרתות שלהן ולדעתי אני לא מסכימה אם היחס וזה גם חלק מסיבה שאני לא ממש מקובלת , גם אם הייהי מישהו חתיך אני לא התאהב בו כי יכול להיות שהוא היהי אותו אחד כמו "המקובלות" אבל אם הייה מקובלת בחיים לא היהי כזואת שוויצרית אוו רעה על אחרים אותן הבנות האלה לא מבינות שהן פוגעות בהן אותן הבנות שהן מתיכסות עליהן כמו משרתות סבלות אני תמיד אמרתי להן לעמוד על שלהיין שהן לא המשרתות שלהן אבל הן מפחדות להיות בחרם כולם אוהבים אותן חוץ ממני ועוד כמה בנות הן אומרות לי שאני באמת מדהימה אני אומרת להן תלחמו על שלכן ואתן תצליחו ,יש ילדה אחת שקוראים לה שני היא בלונדה אמיתית אבל הבעיה בה שהיא שחצנית ומקובלת מאד האחת שמתהגת לעליהן בשחצנות והיא בכלל לא אוהבת אותי ואני לא אותה היא קרציה אמיתית אי אפשר ליסבול אותה ומסכנות כול חברות שלה טוב אהה ושחכתי לספר לכם יש לי שעיר שחור ועניים כחולות ולדעתי אני יפה אבל עדין הן לא מיבנות עד כמה הן פוגעות זואת אומרת "המקובלות"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך