לב שבור :\

12/08/2012 817 צפיות 2 תגובות

~שבוע לפני בית ספר~
אני נוסעת באטובוס לבית ספר .. יודעת שעוד מעט זה נגמר ..שזה השבוע האחרון שאני יהיה מסוגלת לראות אותו . אני יודעת שכל ילד וילדה נורמליים מתים כבר לצאת לחופש , אבל אני … אני אוהבת את היום בשבוע שאנחנו לומדים הכי הרבה שעות ,כי הוא יושב ליידי .. ואני יכולה להיות ליידו כל הזמן , לצחוק איתו ולרוץ אחריו בהפסקות … להיות מאוהבת בזה שהיה הידיד הכי קרוב אליי ..
אני הולכת במסדרון , נושמת עמוק וחושבת לעצמי "ירדן תירגעי , תנצלי את השבוע הזה לטובה:)".
אני נכנסת לכיתה בחיוך .. ואז הדבר הכי גרוע קורה מולי , הוא כרגיל בכיסא ליידי מסדר את הספרים לשיעור הראשון .. כל כך אדיש לעובדה שאחת הבנות ה"מדהימות" בשכבה שלי יושבת על השולחן, מולו בפיסוק רגליים וחופרת לו בשכל על שטויות שהיא עשתה באיזה מועדון …
נכנסתי לכיתה עם הראש למטה , כשאני אומרת לעצמי "אל תדברי, שימי את התיק ותצאי !!"
שמתי את התיק וישר הסתובבתי ..
"ירדן !" עצרתי הסתובבתי לאט כשהרגשתי איך אני נהיית אדומה ..
"בלא אומרים בוקר טוב ? " הוא בא לכיוון שלי ונתן לי חיבוק .. חיבקתי אותו בחזרה , איזו הרגשה טובה לקבל חיבוק ולהרגיש את הכתפיים הרחבות שלו ואת הידיים שלו על המותניים שלי .. אב הדבר הכי טוב זה שגל הייתה שם על השולחן וראתה את זה:)
עזבנו אחד את השני הסמקתי כמו סתומה אז ישר יצאתי מהכיתה במהירות ..
השיעור הראשון היה שיעור ערבית .. אז ידעתי שאפשר לדבר חופשי .. זה היה שיעור מדהים !
"ירדן את יכולה לעשות לי נעים בגב ? "
"ואיזה אינטרס יש לי לעשות לך נעים בגב ? "
"כי את עושה את זה הכי טוב ! " הורג אותי שתמיד הוא מנצח בויכוחים האלה.. הרי איך אני יוכל בכלל להתנגד !?!
"בסדר בסדר ! " אוקיי . הוא נשכב לי על הברכיים . "ירדן תנשמי , הכל בסדר , הכל טוב , הכל מעולה !!! אוקיי לנשום .. " ככה נמשך כל היום .. היינו היחד כל הזמן , צחקנו רדפנו אחד אחרי השני … והבנתי .. זה לא הולך להימשך לנצח .


תגובות (2)

לא הבנתי , איך קוראים לה ירדן או ענבל !?
תשמכייי וואי זה נשממע טווב *~*

13/08/2012 19:15

היי ענבל את כותבת מאד יפה אהבתי את הסיפור שלך וכמובן שולחת לך ברכות לרגל 13 הסיפורים שכבר הספקת לכתוב ועוד כהנה וכהנה שאת תכתבי יופי בהצלחה ממני בקי ♥

15/08/2012 07:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך